Gå til innhold

Linni Meister


jeante

Anbefalte innlegg

På 25.1.2019 den 21.15, decker skrev:

Tenktenktenk om det nokon gong kunne kome inn ei kritisk røst som kunne klart å halda sjalusikortet unna diskusjonen. Då tek i alle fall eg teke innlegget meir på alvor.

Men elles så syns eg du skriv greitt og fint om kva du liker med Linni @Utroligfortilet, og eg kan vera einig i mykje av det du skriv. 

Nynorsk må bort! Jeg brukte dobbelt så lang tid på å lese dette som vanlig bokmål! -_- 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, BiancaWhite skrev:

Nynorsk må bort! Jeg brukte dobbelt så lang tid på å lese dette som vanlig bokmål! -_- 

Det sier egentlig ikke mest om nynorsken, altså. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Lagerbestilling skrev:

Oi, så mange visninger? Jeg syns alt hun legger ut virker impulsivt og lite gjennomarbeidet, litt sånn happy go lucky-metode. Da blir det litt mer vanskelig å ta seriøst syns jeg. Hun fremstår jo som ei veldig likandes dame som viser mye varme og omsorg for andre, så hun provoserer jo ikke. Da blir man vel ikke motivert til å engasjere seg heller. Hun la ut uretusjert bilde av seg selv i bleie og nettingtruse med gravidmage rett etter fødselen liksom. Sånt gir plusspoeng hos meg, da det viser ungdom virkeligheten og ikke skaper press. Linni har ikke den kalkulerende kynismen som vi finne hos de fleste andre rosabloggerne.

Både enig og veldig uenig. Jeg ser ikke de andre som kalkulerende som du viser til, faktisk ikke på noen måte. Bortsett fra noen få som ABD faktisk. Hun streber og på en feil måte. Men utover det opplever jeg de fleste som rimelig genuine men LM har valgt en enkel vei men har enda mer fokus på det ytre enn mange av de andre. Det går jo kun i rosa, negler, hår og undertøy.......ser ikke hvordan det ikke er kalkulerende på lik linje som de andre....hun er nok ganske bevisst i måten hun bruker verktøyene på......

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Jolanda skrev:

 

Det spiller jo ingen rolle, når hun ikke bruker det selv. 

Det gjør hun da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig kommer hun fra dårlige kår og kjemper fælt for å bli i «riking-gjengen».

Hun leier vel bare bolig og. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
4 timer siden, Kristine79 skrev:

Egentlig kommer hun fra dårlige kår og kjemper fælt for å bli i «riking-gjengen».

Hun leier vel bare bolig og. 

Sånn er det, dyrt å bare drive oppussing på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Keikolina skrev:

Sånn er det, dyrt å bare drive oppussing på seg selv.

Blir ikke det meste sponset da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
39 minutter siden, Xstrella skrev:

Blir ikke det meste sponset da?

Må jo betale prosenter av den igjen også. Ikke noe er gratis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Macimba
22 timer siden, BiancaWhite skrev:

Nynorsk må bort! Jeg brukte dobbelt så lang tid på å lese dette som vanlig bokmål! -_- 

Men sånn ellers har du det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...