Gå til innhold

Linni Meister


jeante

Anbefalte innlegg

Gjest pelikanen

Sånn ja....der fikk hun flere inn på bloggen. Jeg har ikke vært der, men hvorfor leser dere sånne ting. En verden av kunstighet, og det fenger?

Hadde alle sluttet å lese blogger, så kanskje bloggerne måtte ta seg en vettug jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sunshine23

Jeg skulle gjerne sett henne med en naturlig mørk farve og uten extensions. Hun er ei nydelig jente men jeg kan ikke si at jeg synes noe om hårfargen/extensions... Det blir litt overkill.

Tror hun hadde kledd litt mørkere hår jeg :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne sett henne med en naturlig mørk farve og uten extensions. Hun er ei nydelig jente men jeg kan ikke si at jeg synes noe om hårfargen/extensions... Det blir litt overkill.

Jeg er enig. Hun er pen, men det håret er grusomt på henne. Hun er jo mørk. Det ser ut som hun prøver å gjøre alt for å se nordisk lys ut.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun hadde kledd litt mørkere hår jeg :)

Tror jeg også! Hadde kledd øynene hennes :) Tror dessverre vi kan se langt etter noe mørkere hår på henne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Linni har vel hatt mørkt hår flere ganger. Også etter at hun ble kjent. Man kan f eks google "Linni Meister brunt hår" eller lignende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Linni har vel hatt mørkt hår flere ganger. Også etter at hun ble kjent. Man kan f eks google "Linni Meister brunt hår" eller lignende..

Jeg har kun sett henne med mørkt hår da hun tapte et veddemål, men hun gikk fort tilbake til blondt igjen. Jeg kan bare huske hun har vært blond siden hun ble kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Linni har vel hatt mørkt hår flere ganger. Også etter at hun ble kjent. Man kan f eks google "Linni Meister brunt hår" eller lignende..

Det har jeg ikke sett før! Men Gud, så søt hun var! Skulle ønske hun beholdt det brunt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det lyse håret gjør henne interessant. Utrolig nydelig dame. Det smilet må jo være en tannleges våte drøm. Og de øynene!! Ja klesstilen er vel såsom så, men dama er råflott!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det lyse håret gjør henne interessant. Utrolig nydelig dame. Det smilet må jo være en tannleges våte drøm. Og de øynene!! Ja klesstilen er vel såsom så, men dama er råflott!

Desverre så blir det litt for "bimbo" med en sånn look.. Jeg sier ikke at hun er det altså; men det er vel litt for mye restylane ute å går der i gården dessverre. Less is more!! Hun er flott; men gjør desverre ikke det beste ut av det hun har. Men det er nå min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vaniljekjeks

Synes Linni er søt men det jeg reagerer på er hvor utrolig tynn hun er blitt spesielt etter hun var med i 71 grader nord kjendis versjonen. De store puppene skjuler det nok litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi se. Hun godkjenner aldri kritiske kommentarer, klesstilen og kolleksjonen er bare helt grusom og det er sminken også. Tenk om hun ikke hadde tatt Restylane og hadd hatt mørkt hår uten extensions og silikonpupper, ja da ville jeg kalt henne for vakker, for hun har jo meget pene trekk. Ellers er bloggen litt rotete og hun slurver med merking av annonsene.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi se. Hun godkjenner aldri kritiske kommentarer, klesstilen og kolleksjonen er bare helt grusom og det er sminken også. Tenk om hun ikke hadde tatt Restylane og hadd hatt mørkt hår uten extensions og silikonpupper, ja da ville jeg kalt henne for vakker, for hun har jo meget pene trekk. Ellers er bloggen litt rotete og hun slurver med merking av annonsene.

Helt enig. Hun hadde nok vært råflott. Skjønner virkelig ikke hvorfor folk elsker å ha duck lepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bloggen hennes bærer definitivt preg av å være uprofesjonell. Men litt deilig med en blogger som aldri redigerer bildene sine til det ugjenkjennelige da :)

Enig i at stilen og klessmaken hennes ikke er spesielt klassisk eller mainstream men hun virker uansett som en veldig hyggelig dame. Har nok ikke vært lett for henne å miste begge foreldrene i ung alder og å gå gjennom samlivsbrudd med et lite barn involvert.

Endret av Ultiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så tynn. De beina er jo like tynne som pipestilker. Hun har jo alltid vært tynn, men veldig tynn nå

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja hun er blitt fryktelig tynn den siste tiden! Ikke bra..

Det eneste som gjør at hun ser litt normalvektig ut er puppene, de gir henne mer kjøtt i kroppen, men puppene er jo fake, så jeg lurer på hvordan hun hadde sett ut uten de !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest diam0nd

Litt slitsomt når minst annethvert innlegg er reklame, og at hun alltid sier "verdens beste"

verdens beste venn, verdens beste skihopper (nei romøren er ikke det), verdens beste ditt, verdens beste datt..

Også må hun alltid si hvor lang tid hun har kjent folka. "han her har jeg kjent i 12 år og vi er bestekompiser"Man får serr følelsen av at det er en 12åring som skriver bloggen.

Litt artig/kleint.., men ikke rart så mange har falt fra, hun var jo en av landets største.. (long time ago)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...