Gå til innhold

Linni Meister


jeante

Anbefalte innlegg

Hva jobber kjæresten hennes med, noen som vet? Han omtales alltid som "investorsønn" akkurat som om han ikke har noen egen "tittel"...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva jobber kjæresten hennes med, noen som vet? Han omtales alltid som "investorsønn" akkurat som om han ikke har noen egen "tittel"...?

Har alltid hatt inntrykket at han ikke har en egen jobb. Han blir omtalt som "millionarving", så tenker han klarer seg greit uten jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

Hva jobber kjæresten hennes med, noen som vet? Han omtales alltid som "investorsønn" akkurat som om han ikke har noen egen "tittel"...?

Det har jeg også lurt på :P og har ikke eksmannen hennes også ganske greit med penger? Ikke noe vondt ment, bare lurer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser hvordan hun sletter unna alle kommentarer som ikke inneholder uhemmet skryt, så kjenner jeg at jeg blir mektig provosert! Kun noen litt kritiske spm - slett. Kommentar om sletting - slett. Hun "lever" jo av leserne sine så jeg synes det er frekt og direkte uforskammet faktisk. Fotballfrue har fått mye pes for liknende ting, men ingen som merker seg at denne dama er minst like ille :sjokkert::rasende: Fysj!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser hvordan hun sletter unna alle kommentarer som ikke inneholder uhemmet skryt, så kjenner jeg at jeg blir mektig provosert! Kun noen litt kritiske spm - slett. Kommentar om sletting - slett. Hun "lever" jo av leserne sine så jeg synes det er frekt og direkte uforskammet faktisk. Fotballfrue har fått mye pes for liknende ting, men ingen som merker seg at denne dama er minst like ille :sjokkert::rasende: Fysj!

Signerer! Synes det er urettferdig at FF får SÅ mye kritikk når LM er minst like ille!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst hengt meg litt opp i denne bloggen.. nyeste innlegg er til å få hakeslepp av.. Leppene til Linni er så sinnsykt store... skjønner ikke at hennes behandler lar henne ta så mye restylane. Seriøs behandler kan det ikke være. Skjønner fortsatt ikke at enkelte fortsatt mener større=bedre... huff og huff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer! Synes det er urettferdig at FF får SÅ mye kritikk når LM er minst like ille!

Har LM like mange lesere som FF? Tjener hun flere millioner på bloggen sin slik FF gjør?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har LM like mange lesere som FF? Tjener hun flere millioner på bloggen sin slik FF gjør?

Nei det er vel ingen som har sagt. Hva har det med saken å gjøre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir interessant å se om kommentarene på leppene blir stående! Tror ikke det :sjokkert:

Du har rett. Hun har slettet alle kommentarene ;)

Lurer på om den siste får bli? Tviler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det er vel ingen som har sagt. Hva har det med saken å gjøre?

Det har det med saken å gjøre at FF får mye mer kritikk enn LM fordi FF-bloggen er et mye større og profitabelt firma. Det er kanskje Norges største. Det er helt naturlig at den største og rikeste bloggen får mer fokus enn langt mindre blogger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, sykt kleint at ALLE som kommer i hennes vei er verdens beste...så utrolig tilgjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes reklamen som er på denne bloggen er så lite troverdig... akkurat som om hun enten har skrevet av en tekst, eller skriver den i full fart. Litt amatørmessig. Synes det er rart at hun ikke utvikler bloggen til å bli litt mer profesjonell... hun tjener sikkert gode penger på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes reklamen som er på denne bloggen er så lite troverdig... akkurat som om hun enten har skrevet av en tekst, eller skriver den i full fart. Litt amatørmessig. Synes det er rart at hun ikke utvikler bloggen til å bli litt mer profesjonell... hun tjener sikkert gode penger på den.

Ja haha, også skrive hun alltid "flinkeste frisøren i byen" "den beste negldesigneren" "beste tannlegen i Oslo" "verdens beste nettside" osv osv.. Jeg går hvertfall ikke på den reklamen :P Har aldri kjøpt noe hun har reklamert for. Synes det blir for dumt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja haha, også skrive hun alltid "flinkeste frisøren i byen" "den beste negldesigneren" "beste tannlegen i Oslo" "verdens beste nettside" osv osv.. Jeg går hvertfall ikke på den reklamen :P Har aldri kjøpt noe hun har reklamert for. Synes det blir for dumt..

Ja, jeg vet! Skulle tro hun var 14. Verdens beste ditt og verdens beste datt. Skikkelig teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...