Kristanna Skrevet 21. september 2016 #121 Del Skrevet 21. september 2016 Ser på Insta og Snap at hun og nye typen har 6 mnd jubileum nå. Men ble det ikke slutt med forloveden i mai da 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 21. september 2016 #122 Del Skrevet 21. september 2016 Den 27.7.2016 at 1.25, smartbimbo skrev: Jenter modnes generelt fortere enn gutter mentalt, det tror jeg de fleste kvinner og jenter (og menn som kan se seg tilbake, og innrømme det..) er enige om. Linni har nettopp brutt en forlovelse fra en mann som er betydelig eldre enn hennes nåværende kjæreste. Det virker på en måte ut som en "utskeielse".. Ikke vondt ment. Ikke sant det der, men i vårt samfunn tillater vi adskillig mer barnslig adferd fra menn enn fra damer. I andre kulturer krever de gjerne at de opptrer som menn fra 12-15 års alderen av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 21. september 2016 #123 Del Skrevet 21. september 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og diskusjon om kjendisenes familie, ektefeller eller lignende ninuska_, adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleser1 Skrevet 21. september 2016 #124 Del Skrevet 21. september 2016 12 timer siden, Kristanna skrev: Ser på Insta og Snap at hun og nye typen har 6 mnd jubileum nå. Men ble det ikke slutt med forloveden i mai da Det var vel slutt en stund før, men ikke offisielt før da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 22. september 2016 #125 Del Skrevet 22. september 2016 8 timer siden, Bloggleser1 skrev: Det var vel slutt en stund før, men ikke offisielt før da? Må vel være det tenker jeg. Syns bare jeg husker blogginlegg og bilder på ulike kanaler sammen med forloveden ganske tett opp til at bruddet ble annonnsert. Men jeg husker sikkert feil der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 3. oktober 2016 #126 Del Skrevet 3. oktober 2016 Hva skjer med den dama? Har henne på snap å det er full fest så å si hver helg, å titt og ofte i ukedagene også. Jeg hadde sansen for linni før, men nå etter at hun ble sammen med denne guttungen virker det som om hun har mistet helt fokus å bare fester og kjører på. Hadde dette vært en vanlig alenemor, å ikke en kjendis som hun er hadde sikkert bv blitt innblandet om de hadde fått nyss i det. Jeg kritiserer ikke linni som mor, tror linni er en svært kjærlig og omsorgsfull mamma for barnet sitt, men ut i fra det man ser på snap så går det stort sett i fest. Når hun var sammen med Olav virket hun mye mer hjemmekjær og helgene bestod mer av kvalitetstid med mann og barn. Tenker denne guttevalpen hennes påvirker henne i feil retning.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeilaS Skrevet 4. oktober 2016 #127 Del Skrevet 4. oktober 2016 7 timer siden, candykiss skrev: Hva skjer med den dama? Har henne på snap å det er full fest så å si hver helg, å titt og ofte i ukedagene også. Jeg hadde sansen for linni før, men nå etter at hun ble sammen med denne guttungen virker det som om hun har mistet helt fokus å bare fester og kjører på. Hadde dette vært en vanlig alenemor, å ikke en kjendis som hun er hadde sikkert bv blitt innblandet om de hadde fått nyss i det. Jeg kritiserer ikke linni som mor, tror linni er en svært kjærlig og omsorgsfull mamma for barnet sitt, men ut i fra det man ser på snap så går det stort sett i fest. Når hun var sammen med Olav virket hun mye mer hjemmekjær og helgene bestod mer av kvalitetstid med mann og barn. Tenker denne guttevalpen hennes påvirker henne i feil retning.. Ikke lett å si. Men litt uansvarlig å feste hele tiden når man har barn. Hvem passer guttungen? Foreldrene hennes? Når man er 19, så går det jo mye i festing. Men Linni er 30 ish og burde kanskje roe seg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 4. oktober 2016 #128 Del Skrevet 4. oktober 2016 (endret) 12 minutter siden, LeilaS skrev: Ikke lett å si. Men litt uansvarlig å feste hele tiden når man har barn. Hvem passer guttungen? Foreldrene hennes? Når man er 19, så går det jo mye i festing. Men Linni er 30 ish og burde kanskje roe seg litt. Jeg tror hun har delt omsorg for sønnen med han Bernhard? Mener å ha sett at de ofte har 2 uker hos mamma og så 2 uker hos pappa. Da er det jo ikke noe i veien for å gjøre det man har lyst til når sønnen uansett har det fint hos pappa. Syntes mange er fæle til å dømme aleneforeldre på dette punktet, for de fleste er jo ikke 100% alene med barnet, det er som oftest 50%. Begge foreldrene til Linni er døde forresten. Når det er sagt er jeg litt usikker på om jeg selv hadde gått inn i et forhold med en fyr på 19 nå som jeg selv er 30 (og har et barn). Kanskje en flørt, men et forhold tror jeg neppe. Ser ikke helt hvordan dette skal kunne holde spesielt lenge. Syntes også hun virker noe stressa i forhold til å gå inn i et nytt forhold så fort det forrige har tatt slutt. Gir litt inntrykk av at hun ikke er så altfor kresen, så lenge hun får seg en mann å være i et forhold med, men det kan jo selvsagt tenkes at hun bare har hatt så flaks at hun møter "mannen i sitt liv" på nytt tilfeldigvis noen uker etter hvert brudd med forrige "mannen i sitt liv". Føler litt det blir første og beste jeg da. Og vet at folk har ulike måter å reagere på, men hadde jeg vært i et flere års langt forhold med en fyr og vi planla bryllup, før det tok slutt, hadde jeg nok valgt å ha litt tid for meg selv før jeg begynte å tenke på noe nytt forhold. Endret 4. oktober 2016 av ashanti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hummingbird1 Skrevet 4. oktober 2016 #129 Del Skrevet 4. oktober 2016 (endret) Jeg ser ikke helt problemet. Hun virker som en fantastisk mor til sønnen sin. Hva hun gjør når han er hos sin far har vel ingen noe med. Litt rart å bli sammen med en 19 åring, men funker det for dem så for all del 😊 Synes hun virker som en god jente og en god mor. Hva hun gjør når hun ikke har sønnen er vel opp til henne 😊 Endret 4. oktober 2016 av Hummingbird1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. januar 2017 #130 Del Skrevet 16. januar 2017 Litt vulgært det siste bilde på ig. Hun er 31 år. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. januar 2017 #131 Del Skrevet 17. januar 2017 23 timer siden, Xstrella skrev: Litt vulgært det siste bilde på ig. Hun er 31 år. Du tenker på brystholderbildet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 17. januar 2017 #132 Del Skrevet 17. januar 2017 Ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 17. januar 2017 #133 Del Skrevet 17. januar 2017 2 minutter siden, Xstrella skrev: Ja.... Jeg syntes ikke det var så veldig vulgært jeg.. hun reklamerer for overdelen. Og er jo ikke noe verre enn når vi er på stranda og alle går i bikini.. ?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 17. januar 2017 #134 Del Skrevet 17. januar 2017 På 28.7.2016 den 1.25, smartbimbo skrev: Kall meg hyklerisk, men jeg er i starten av 20-årene, og sammen med en mann som er 9 år eldre enn meg. Vi er samboere, har vært sammen i snart 2 år, og har et veldig fint forhold, merker ikke så mye til aldersforskjellen - og de gangene det "merkes" er det bare i positiv retning. At vi begge kan lære fra hverandre på et vis. Vanskelig å forklare. Men... Jeg stusser uansett på forhold der mannen er betydelig mye yngre enn kvinnen, når gutten/mannen er tenåring. I hvert fall i Linni sitt tilfelle nå, og det er kanskje ikke så rart?; Jenter modnes generelt fortere enn gutter mentalt, det tror jeg de fleste kvinner og jenter (og menn som kan se seg tilbake, og innrømme det..) er enige om. Linni har nettopp brutt en forlovelse fra en mann som er betydelig eldre enn hennes nåværende kjæreste. Det virker på en måte ut som en "utskeielse".. Ikke vondt ment. Jeg håper de er lykkelige sammen, men er redd det ikke kommer til å vare så lenge.. Håper det da! Det er jo ikke noe galt i aldersforskjellen synes jeg, men "forskjellen" blir liksom litt mer sjokkerende når dama er eldst, fordi man kan ikke forvente så mye av en jypling sammen med en voksen kvinne. Min mening. Du er i begynnelsen av tyveårene, samboere med en mann som er ni år eldre enn deg og så stusser du på at ei dame på 31 er sammen med en 19 åring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 17. januar 2017 #135 Del Skrevet 17. januar 2017 1 time siden, ashanti skrev: Jeg syntes ikke det var så veldig vulgært jeg.. hun reklamerer for overdelen. Og er jo ikke noe verre enn når vi er på stranda og alle går i bikini.. ?:) Det var da ingenting vulgært med rett bilde nei Hun har på seg en vanlig sportsbh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 9. februar 2017 #136 Del Skrevet 9. februar 2017 På 17.1.2017 den 21.26, O.G. skrev: Du er i begynnelsen av tyveårene, samboere med en mann som er ni år eldre enn deg og så stusser du på at ei dame på 31 er sammen med en 19 åring? Og? Hvorfor har du problemer med det? Det er nok mer å stusse over i sammenheng av at Linni fant seg en på 19, da det kanskje kom som et sjokk - da hun tidligere har gått for eldre mannfolk enn seg selv. Hun var også forlovet 2-3 uker før hun fant han her på 19. Så jeg vil kunne påstå at jeg var overrasket. Selv er jeg bekjent med noen av kompisene til kjæresten (nå samboer) til Linni og jeg har ikke noe i mot forholdet deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 9. februar 2017 #137 Del Skrevet 9. februar 2017 1 minutt siden, smartbimbo skrev: Og? Hvorfor har du problemer med det? Det er nok mer å stusse over i sammenheng av at Linni fant seg en på 19, da det kanskje kom som et sjokk - da hun tidligere har gått for eldre mannfolk enn seg selv. Hun var også forlovet 2-3 uker før hun fant han her på 19. Så jeg vil kunne påstå at jeg var overrasket. Selv er jeg bekjent med noen av kompisene til kjæresten (nå samboer) til Linni og jeg har ikke noe i mot forholdet deres. Fordi det er litt hyklersk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest orfeus Skrevet 9. februar 2017 #138 Del Skrevet 9. februar 2017 Kan noen hjelpe henne med å lære seg normal snakking? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Daisy Skrevet 9. februar 2017 #139 Del Skrevet 9. februar 2017 3 minutter siden, orfeus skrev: Kan noen hjelpe henne med å lære seg normal snakking? Den kan du holde for deg selv. Makan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 9. februar 2017 #140 Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) 7 minutter siden, O.G. skrev: Fordi det er litt hyklersk. Men selv om jeg er sammen med en som er 9 år eldre enn meg så blir jeg overrasket når andre, spesielt kvinner, (for helt ærlig så har ikke det vært like vanlig i samfunnet) blir sammen med noe som er betydelig mye yngre enn seg selv. Jeg glemmer at jeg selv er i et slikt forhold. Det er ikke å være hyklerisk? Jeg har jo aldri sakt at jeg har noe imot forholdet til Linni og kjæresten. Det å være overrasket/sjokkert/skeptisk når man hører om slikt alderssprik, må da være "lov" selv om man er i et tilsvarende selv? Sikkert noen som kunne vært det til mitt forholdet også og det er helt greit. Endret 9. februar 2017 av smartbimbo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg