Gjest haze Skrevet 27. juli 2016 #101 Del Skrevet 27. juli 2016 Synes det er ganske stusselig at en dame på 31 er sammen med en på 20. Hvis alder bare er et tall så er vel fengsel også bare et rom da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 27. juli 2016 #102 Del Skrevet 27. juli 2016 6 timer siden, L´issi skrev: Håper de gifter seg raskt og hun tar navnet hans.. Meister-Klein 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elmukake Skrevet 27. juli 2016 #103 Del Skrevet 27. juli 2016 9 timer siden, haze skrev: Synes det er ganske stusselig at en dame på 31 er sammen med en på 20. Hvis alder bare er et tall så er vel fengsel også bare et rom da? Hadde det vært like "stusselig" hvis han var 31 og hun var 20? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 27. juli 2016 #104 Del Skrevet 27. juli 2016 2 timer siden, elmukake skrev: Hadde det vært like "stusselig" hvis han var 31 og hun var 20? Nei. Synes det er stor forskjell. Dette er litt sånn krampeaktig "jeg har gått videre". Hun er jo tross alt mor, har et giftemål og en forlovelse bak seg, og er vant med å bli vartet opp med luksus fra morgen til kveld. Så plutselig skal en 20åring steppe inn å forgylle hennes hverdag?? 20 år gamle gutter er jo ungdom...dette blir nok en veeeeldig kortvarig prosjekt. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. juli 2016 #105 Del Skrevet 27. juli 2016 50 minutter siden, Valetta skrev: Nei. Synes det er stor forskjell. Dette er litt sånn krampeaktig "jeg har gått videre". Hun er jo tross alt mor, har et giftemål og en forlovelse bak seg, og er vant med å bli vartet opp med luksus fra morgen til kveld. Så plutselig skal en 20åring steppe inn å forgylle hennes hverdag?? 20 år gamle gutter er jo ungdom...dette blir nok en veeeeldig kortvarig prosjekt. Jeg synes det lukter rebound lang vei fra dette forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 27. juli 2016 #106 Del Skrevet 27. juli 2016 19 timer siden, MarianneE skrev: Kjekt å date noen som kan fremdeles ha noen tusen av konfirmasjonspengene stående på konto. 18 timer siden, L´issi skrev: Håper de gifter seg raskt og hun tar navnet hans.. Meister-Klein Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 27. juli 2016 #107 Del Skrevet 27. juli 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og personhets. /lillesky (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest haze Skrevet 27. juli 2016 #108 Del Skrevet 27. juli 2016 12 timer siden, elmukake skrev: Hadde det vært like "stusselig" hvis han var 31 og hun var 20? Nei det hadde det ikke, men slik er det bare i vårt samfunn. Er mann med 10 år yngre dame, helt greit. Dame med 10 år yngre mann, fyfy. Det er ikke min feil dessverre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smartbimbo Skrevet 27. juli 2016 #109 Del Skrevet 27. juli 2016 1 time siden, haze skrev: Nei det hadde det ikke, men slik er det bare i vårt samfunn. Er mann med 10 år yngre dame, helt greit. Dame med 10 år yngre mann, fyfy. Det er ikke min feil dessverre Kall meg hyklerisk, men jeg er i starten av 20-årene, og sammen med en mann som er 9 år eldre enn meg. Vi er samboere, har vært sammen i snart 2 år, og har et veldig fint forhold, merker ikke så mye til aldersforskjellen - og de gangene det "merkes" er det bare i positiv retning. At vi begge kan lære fra hverandre på et vis. Vanskelig å forklare. Men... Jeg stusser uansett på forhold der mannen er betydelig mye yngre enn kvinnen, når gutten/mannen er tenåring. I hvert fall i Linni sitt tilfelle nå, og det er kanskje ikke så rart?; Jenter modnes generelt fortere enn gutter mentalt, det tror jeg de fleste kvinner og jenter (og menn som kan se seg tilbake, og innrømme det..) er enige om. Linni har nettopp brutt en forlovelse fra en mann som er betydelig eldre enn hennes nåværende kjæreste. Det virker på en måte ut som en "utskeielse".. Ikke vondt ment. Jeg håper de er lykkelige sammen, men er redd det ikke kommer til å vare så lenge.. Håper det da! Det er jo ikke noe galt i aldersforskjellen synes jeg, men "forskjellen" blir liksom litt mer sjokkerende når dama er eldst, fordi man kan ikke forvente så mye av en jypling sammen med en voksen kvinne. Min mening. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 28. juli 2016 #110 Del Skrevet 28. juli 2016 Den 27. juli 2016 at 2.13, haze skrev: Synes det er ganske stusselig at en dame på 31 er sammen med en på 20. Hvis alder bare er et tall så er vel fengsel også bare et rom da? Kjenner til flere tilfeller hvor aldersforskjellen er større. (Både forhold hvor dama er eldst og hvor mannen er eldst) Så lenge de er lykkelige er det det viktigste. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marion Skrevet 28. juli 2016 #111 Del Skrevet 28. juli 2016 Forlovet med exen for ett år siden, reiste til Miami i April for å prøve å redde forholdet, slutt i mai...og annonserer ny kjæreste to mnd etter... Sånt må vel svi for exen hennes? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 28. juli 2016 #112 Del Skrevet 28. juli 2016 Ettersom hun begynner å bli eldre og er full av plastikk, så er kan det jo hende at jevnaldrende( og eldre) menn ikke er så interessert i et slikt utseende til kjæresten sin? Det er sikkert kult når du er tenåring, men jeg tviler på voksne menn vil ha en kjæreste/samboer/kone som ser ut som Linni. Men alt for PR og penger 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 28. juli 2016 #113 Del Skrevet 28. juli 2016 1 time siden, nyher skrev: Ettersom hun begynner å bli eldre og er full av plastikk, så er kan det jo hende at jevnaldrende( og eldre) menn ikke er så interessert i et slikt utseende til kjæresten sin? Det er sikkert kult når du er tenåring, men jeg tviler på voksne menn vil ha en kjæreste/samboer/kone som ser ut som Linni. Men alt for PR og penger Dette var litt stygt sagt. Du tviler på at en voksen mann vil ha en dame som Linni? Jeg tror det er mange menn som kunne vært sammen med Linni. Jeg kjenner noen som faktisk liker silikon pupper fremfor ekte pupper f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunn_jente Skrevet 28. juli 2016 #114 Del Skrevet 28. juli 2016 Ser ut som hun har fått beholdt begge forlovelsesringene fra bruddene. Lurer på hva den siste er verdt jeg 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyher Skrevet 28. juli 2016 #115 Del Skrevet 28. juli 2016 2 timer siden, Rose11 skrev: Dette var litt stygt sagt. Du tviler på at en voksen mann vil ha en dame som Linni? Jeg tror det er mange menn som kunne vært sammen med Linni. Jeg kjenner noen som faktisk liker silikon pupper fremfor ekte pupper f.eks. Det sier litt om den personen 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest L´issi Skrevet 28. juli 2016 #116 Del Skrevet 28. juli 2016 Har alltid hatt sansen for Linni, men dette ble litt for krampeaktig for min del.. Har "alltid vært kjærlighetssyk" og vært i forhold mer eller mindre konstant. Kanskje på tide å bli selvstendig og stå opp for seg og sønnen, i stedet for å dra inn "guttunger" i livet, gang på gang. Greit de andre har vært eldre, men mentaliteten til hele røkla viser seg å være samme. "Alt skal være GØYGØYGØY hele tiden.." Hva med å lande litt? Nei...takke seg til det såkalte A4-livet og "mellomtingen" som kjendisfiffen synes er "såååå kjedelig!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 28. juli 2016 #117 Del Skrevet 28. juli 2016 Er det parkeringsbøter hun har liggende? (Bilde på bloggen, der hun skriver at hun jobbet med regnskap) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 28. juli 2016 #118 Del Skrevet 28. juli 2016 11 timer siden, L´issi skrev: Har alltid hatt sansen for Linni, men dette ble litt for krampeaktig for min del.. Har "alltid vært kjærlighetssyk" og vært i forhold mer eller mindre konstant. Kanskje på tide å bli selvstendig og stå opp for seg og sønnen, i stedet for å dra inn "guttunger" i livet, gang på gang. Greit de andre har vært eldre, men mentaliteten til hele røkla viser seg å være samme. "Alt skal være GØYGØYGØY hele tiden.." Hva med å lande litt? Nei...takke seg til det såkalte A4-livet og "mellomtingen" som kjendisfiffen synes er "såååå kjedelig!" "Fiffen" har også hverdager 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 29. juli 2016 #119 Del Skrevet 29. juli 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og ryktespredning - Pavilion,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest haze Skrevet 29. juli 2016 #120 Del Skrevet 29. juli 2016 Den 27.7.2016 at 1.25, smartbimbo skrev: Kall meg hyklerisk, men jeg er i starten av 20-årene, og sammen med en mann som er 9 år eldre enn meg. Vi er samboere, har vært sammen i snart 2 år, og har et veldig fint forhold, merker ikke så mye til aldersforskjellen - og de gangene det "merkes" er det bare i positiv retning. At vi begge kan lære fra hverandre på et vis. Vanskelig å forklare. Men... Jeg stusser uansett på forhold der mannen er betydelig mye yngre enn kvinnen, når gutten/mannen er tenåring. I hvert fall i Linni sitt tilfelle nå, og det er kanskje ikke så rart?; Jenter modnes generelt fortere enn gutter mentalt, det tror jeg de fleste kvinner og jenter (og menn som kan se seg tilbake, og innrømme det..) er enige om. Linni har nettopp brutt en forlovelse fra en mann som er betydelig eldre enn hennes nåværende kjæreste. Det virker på en måte ut som en "utskeielse".. Ikke vondt ment. Jeg håper de er lykkelige sammen, men er redd det ikke kommer til å vare så lenge.. Håper det da! Det er jo ikke noe galt i aldersforskjellen synes jeg, men "forskjellen" blir liksom litt mer sjokkerende når dama er eldst, fordi man kan ikke forvente så mye av en jypling sammen med en voksen kvinne. Min mening. enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg