Gå til innhold

Linni Meister

jeante

Anbefalte innlegg

Ja, jeg vet! Skulle tro hun var 14. Verdens beste ditt og verdens beste datt. Skikkelig teit.

Ja :P synes det er rart om det hun reklamerer for selger masse pga reklameringen hennes

Endret av Lady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 3 uker senere...
Gjest diam0nd

Har noen hørt den nye låta hennes, er det en russelåt eller hva? #Nofilter

Endret av diam0nd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen hørt den nye låta hennes, er det en russelåt eller hva? #Nofilter

Hun har vel beskrevet den som en slags russelåt selv. Synes den er veldig catchy, men begynner kanskje å bli litt i eldste laget til å lage slike festsanger?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye sangen skuffer. Den hadde god beat, for all del, men herregud så dårlig sangtone. Ikke særlig sangstemme heller. Nei, nei, nei. Og jeg som i utgangspunktet mener at Linni har potensiale til å lage morsom musikk (morsom, fordi hun ikke er Celine Dion, la oss innrømme det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte ikke sangen. Synes ikke hun kan synge. Ikke så veldig fint å høre på dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Ser at Linni er sammen med en som har blitt avbildet  på bloggen hennes i 2014 sammen med eksen hennes. Han er visst sønnen til en hun spilte poker med. Da var han 18 år, nå er han 20... Eneste som reagerer på oppførselen hennes for tiden? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hun med i kjendisfarmen siden hun skrev på bloggen hun hadde vært borte i over en mnd?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, du er ikke eneste som reagerer på oppførselen hennes. Jeg har egentlig likt Linni veldig godt, men nå er det bare festing, "posing", fjås og vås, og hun virker mindre moden enn før. Litt sånn desperat etter å virke lykkelig virker det som.

Men så følger jeg snap'en til Olav(eksen) også, og det er stort sett bare festing der også. 

Og så sitter jeg igjen med tanker om at ingen av de er spesielt lykkelig om dagen, heller ulykkelig og desperat. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også reagert på oppførselen... Virker som det er alkohol hver dag og posing for kameraet med sånn hysjetrut. Men kanskje det blir sånn når man får kjæreste som er 20 år og hun lever av å "selge seg selv" i form av å være med på realityprogram, eventer og småroller. Man må jo sikkert gjøre en innsats for å være like attraktiv i så mange år når man har passert 30.  

Jeg likte henne så godt da hun var sammen med barnefaren og hadde eget program på bliss😊

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gode rollemodeller for tenåringer? Er nok stas for typen på 20 å bli sammen med ei slik. Han var 13 da sønnen ble født 😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Xstrella skrev:

Gode rollemodeller for tenåringer? Er nok stas for typen på 20 å bli sammen med ei slik. Han var 13 da sønnen ble født 😉

Det er en voldsom aldersforskjell mtp at han bare er tjue år, men så lenge hun holder sønnen sin utenfor så må hun da få lov til å kose seg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja for all del. De må bare kose seg. Mulig eksene er litt oppgitt. Kjærligheten har ingen alder så lenge de er over 18.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...