jeante Skrevet 5. februar 2015 #1 Del Skrevet 5. februar 2015 Jeg har alltid vært en trofast leser av Linni sin blogg, men i det siste har jeg begynt å reagere skikkelig på hvor sykt det har blitt med annonseringen. Hvert eneste innlegg inneholder flere produkter hun reklamerer for, og hun merker det sjelden. Det er ikke bare snakk om en liten sjokoladebar her og der, det er gjerne over 5 forskjellige produkter i så og si alle innleggene. Prøvde å kommentere at det var litt vel mye reklame og at hun samtidig burde begynne å merke det bedre, men hun har ikke godkjent kommentaren. Kjenner jeg blir skuffa fordi jeg likte henne så godt... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 5. februar 2015 #2 Del Skrevet 5. februar 2015 Liker både henne og bloggen, men jeg føler det alltid har vært ganske mye reklame på den. Har ikke lagt merke til noe mer i det siste, men uansett burde hun absolutt merke reklame! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 5. februar 2015 #3 Del Skrevet 5. februar 2015 Ser at det står Annonse! på de siste innleggene, så hun merker det. Står dog sist i innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusken81 Skrevet 5. februar 2015 #4 Del Skrevet 5. februar 2015 Hun er vel en av verstingene på å kamuflere sponsete innlegg. Pleide/ pleier vel å omtale det som et tips til sine kjære lesere. Hvis det er noen som burde fått pepper for slikt, er det henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 5. februar 2015 #5 Del Skrevet 5. februar 2015 (endret) Hun får jo penger for å reklamere for produkter. Ikke rart bloggen er full av reklame. Veldig uærlig synes jeg. For en stund tilbake, så skryt hun veldig av noen eyepads fra Makestyle eller hva den siden heter. De fjernet linjer, poser og mørke ringer. Ga mye fukt. De var helt fantastiske! Dum som jeg var, så kjøpte jeg en pakke da. De gjorde absolutt ikke noe for øyene mine i det hele tatt. Vanskelige å få ut av pakningen var de å. Å betale 150 kr for 3 pads er idiotisk siden de ikke funker. Hilde Christina var også veldig misfornøyd med de. Nå har ikke jeg vært inne på bloggen hennes på en stund. Ikke er jeg så interessant i å lese den heller. Blogger som er fulle av reklame holder jeg meg unna. Endret 5. februar 2015 av smalls 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 5. februar 2015 #6 Del Skrevet 5. februar 2015 Jeg fulgte med på bloggen hennes før, men ble etterhvert ganske lei av reklamen. Det var nye iPhone deksler hver uke, en drøss av "fantastiske" produkter fra Makestyle o.l. Biler tror jeg også jeg har sett(?). En annen ting er at bloggen var ganske amatørisk (er det et ord?) utformet; så ut som en 14 år gammel jente som blogget selv, ikke som en kjendis som lever av det å blogge og være seg selv i tv-serier o.l.? Skjønner ikke hvorfor hun ikke fikk hjelp med layouten osv, slik som f eks Fotballfrue? (Vet ikke hvordan den ser ut nå, har ikke vært der inne på lenge..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy1 Skrevet 6. februar 2015 #7 Del Skrevet 6. februar 2015 Voldsomt med reklame og da :O Ser innleggene er merket med "annonse" men det er merket nederst på innleggene, veldig skjult og ganske opplagt at det er skjult med vilje. Reklameinnlegg skal vel egentlig merkes tydelig? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 6. februar 2015 #8 Del Skrevet 6. februar 2015 Leste bloggen hennes fast for noen år siden. Sluttet å lese den pga altfor mye reklame, pluss at hun rett og slett fremstår som ganske dum. Og klærne hun designer ser bare helt grusomme ut, jeg kan nesten ikke tro mine egne øyne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 10. februar 2015 #9 Del Skrevet 10. februar 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner. irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 11. februar 2015 #10 Del Skrevet 11. februar 2015 (endret) Innlegget mitt ble slettet selvfølgelig! Jeg skrev bla at Linni og typen ikke bruker hjelm i slalombakken - ganske utrolig å legge ut bilder av det. Uansvarlig, trodde alle i 2015 brukte hjelm. Hjelm er vel ikke kult det. .. jeg kommenterte det, og den ble seff sletta - to ganger til og med! Skuff. Endret 15. februar 2015 av Bond 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 14. februar 2015 #11 Del Skrevet 14. februar 2015 Hun godkjenner aldri kritiske kommentarer. Har klikket inn på bloggen hennes fra tid til annen i flere år, på samme linje som jeg leser Seoghør innimellom. Den er jo ekstremt amatørmessig, både med layout, bilder og innhold. Kleskolleksjonen orker jeg ikke kommentere engang, finnes det mennesker som går i slike klær i 2015?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bond Skrevet 15. februar 2015 #12 Del Skrevet 15. februar 2015 Tråden ryddet for spekulasjoner Bond, forumansvarlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 15. februar 2015 #13 Del Skrevet 15. februar 2015 Innlegget mitt ble slettet selvfølgelig! Jeg skrev bla at Linni og typen ikke bruker hjelm i slalombakken - ganske utrolig å legge ut bilder av det. Uansvarlig, trodde alle i 2015 brukte hjelm. Hjelm er vel ikke kult det. .. jeg kommenterte det, og den ble seff sletta - to ganger til og med! Skuff. Det var jo også noe å lage 3. verdenskrig for. Selvfølgelig burde alle bruke hjelm, men vis du tar en tur til et skisted her i landet så ser du at det kun er maks halvparten som bruker hjelm... dessverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 15. februar 2015 #14 Del Skrevet 15. februar 2015 Det var jo også noe å lage 3. verdenskrig for. Selvfølgelig burde alle bruke hjelm, men vis du tar en tur til et skisted her i landet så ser du at det kun er maks halvparten som bruker hjelm... dessverre.. Jeg er helt enig med henne. Handler ikke om å lage noen verdenskrig, men direkte uansvarlig. At det er flere som ikke bruker hjelm gjør ikke ting noe bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 16. februar 2015 #15 Del Skrevet 16. februar 2015 Jeg vet ikke hvor du står på ski, men her er det et fåtall som ikke bruker hjelm faktisk. Har lagt merke til at det ikke blir godkjent kritiske kommentarer på blogge til Linni ja.. Noen reklamer blir litt for tragiske synes jeg - spesielt reklamene for Mercedes.. Grøss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ashanti Skrevet 16. februar 2015 #16 Del Skrevet 16. februar 2015 (endret) Tittet innom bloggen igjen idag - og la merke til at hun på en "fin måte" klarer å reklamere for ganske mye forskjellig i ett og samme innlegg. Virker ikke som hun har en hverdag verdt å blogge om med mindre hun får presset inn noe reklame, litt "tilfeldig", i innlegget. Leste forlovelses-blogginnlegget og jaggu var den ikke full av reklame for Saga Hotel, St.Raw Sushi og hennes egen kleskolleksjon, i innlegget som handlet om at hun ble fridd til 4 fluer i én smekk Endret 16. februar 2015 av ashanti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sunshine23 Skrevet 16. februar 2015 #17 Del Skrevet 16. februar 2015 Huff, det er jo helt sykt mye reklame på den bloggen! Slike blogger gidder ikke jeg å lese. Det blir bare kjedelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lady Skrevet 16. februar 2015 #18 Del Skrevet 16. februar 2015 Leste litt på bloggen hennes nå. Måtte le litt da hun under det ene bilde av henne hos frisøren skrev " frisøren min er så flink til å farge håret mitt i den klare lyse blondfargen som kler trekkene og fargene mine " Virkelig?! Det ser jo helt grusomt ut på henne. Hun er altfor mørk og utenlansk for det platinablonde håret .. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hippyskippy Skrevet 17. februar 2015 #19 Del Skrevet 17. februar 2015 Hun virker som en veldig søt, hyggelig og jordnær jente, men det blir i overkant tacky for meg. Hun hadde nok kledd å tone det ned litt, den kleskolleksjonen er virkelig helt krise. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet 17. februar 2015 #20 Del Skrevet 17. februar 2015 Leste litt på bloggen hennes nå. Måtte le litt da hun under det ene bilde av henne hos frisøren skrev " frisøren min er så flink til å farge håret mitt i den klare lyse blondfargen som kler trekkene og fargene mine " Virkelig?! Det ser jo helt grusomt ut på henne. Hun er altfor mørk og utenlansk for det platinablonde håret .. Jeg skulle gjerne sett henne med en naturlig mørk farve og uten extensions. Hun er ei nydelig jente men jeg kan ikke si at jeg synes noe om hårfargen/extensions... Det blir litt overkill. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg