AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #821 Del Skrevet 18. juli 2017 11 minutter siden, Ms.Parker skrev: Takk. Men finner bare oversikt over antall førsteplass-søkere. Er jeg skikkelig dårlig til å leite? Her kanskje? Dette er riktig nok tall fra april. https://www.samordnaopptak.no/tall/2017/mai/so45/april Anonymkode: ce2e8...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavia Skrevet 18. juli 2017 #822 Del Skrevet 18. juli 2017 5 minutter siden, Ms.Parker skrev: Takk. Men finner bare oversikt over antall førsteplass-søkere. Er jeg skikkelig dårlig til å leite? https://www.samordnaopptak.no/tall/2017/mai/so45/april Er det den du leter etter? Der står det både førstevalg og totalt antall søkere til linjene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #823 Del Skrevet 18. juli 2017 18 ble tatt inn på suppleringsopptaket i fjor. Jeg er nr 12 i køen i år.... kan gå begge veier dette. Anonymkode: 2437b...d80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #824 Del Skrevet 18. juli 2017 Ville bare takke for en helt syk natt med dere her i KG. Jeg husker bare at det eksploderte rundt ett tiden i natt 😂 Vi hadde alle nerver å jeg tørte selv nesten ikke å logge inn! Kan informere om at jeg kom inn på første ønsket mutt som var sykepleien. Håper alle la seg med ett smil i natt, selvom jeg vet at endel ikke gjorde det ❤️ Uansett så ønsker jeg alle lykke til videre! Jeg vet ikke hvordan jeg hadde overlevd uten dere i natt 😂❤️❤️ Anonymkode: 9799f...14e 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #825 Del Skrevet 18. juli 2017 4 timer siden, xoxolol skrev: Noen som søkte psykologi profesjon som har lyst til å dele poenggrensene? Jeg hadde disse på min søknad: Universitetet i Oslo 66.1 Universitetet i Bergen 63.6 NTNU 63.6 Anonymkode: ce2e8...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #826 Del Skrevet 18. juli 2017 4 timer siden, Vackra skrev: Jeg har fått feil, samordna har ikke gitt meg to alderspoeng for i år? Jeg var egentlig godt over snittet likevel. Hva gjør de i saker som dette, vet dere det? Klag! Anonymkode: ce2e8...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #827 Del Skrevet 18. juli 2017 Skikkelig sint og skuffet nå... Kom ikke inn på sykepleien... Er på venteliteplass nr 36. Har jeg noe sjanse i det hele tatt? Anonymkode: efd15...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #828 Del Skrevet 18. juli 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skikkelig sint og skuffet nå... Kom ikke inn på sykepleien... Er på venteliteplass nr 36. Har jeg noe sjanse i det hele tatt? Anonymkode: efd15...8ab Hvor søkte du :)? Anonymkode: fc90b...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nians Skrevet 18. juli 2017 #829 Del Skrevet 18. juli 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skikkelig sint og skuffet nå... Kom ikke inn på sykepleien... Er på venteliteplass nr 36. Har jeg noe sjanse i det hele tatt? Anonymkode: efd15...8ab Hei Jeg er på ventelisteplass nr 27 på sykepleieren v/uit og har ikke alt for store forhåpninger. (Har ingen oversikt over hvor mange som kom inn i fjor på venteliste). Kom inn i nabo byen men er igrunn ikke veldig interessant for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #830 Del Skrevet 18. juli 2017 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor søkte du :)? Anonymkode: fc90b...c63 Elverum.. Har litt lavt snitt Anonymkode: efd15...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #831 Del Skrevet 18. juli 2017 7 minutter siden, Nians skrev: Hei Jeg er på ventelisteplass nr 27 på sykepleieren v/uit og har ikke alt for store forhåpninger. (Har ingen oversikt over hvor mange som kom inn i fjor på venteliste). Kom inn i nabo byen men er igrunn ikke veldig interessant for meg. Det er mye frafall fra sykepleien, så får håpe vi får plass.. Vil listene oppdatere seg daglig? Anonymkode: efd15...8ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nians Skrevet 18. juli 2017 #832 Del Skrevet 18. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er mye frafall fra sykepleien, så får håpe vi får plass.. Vil listene oppdatere seg daglig? Anonymkode: efd15...8ab Listen oppdateres fortløpende som jeg har fortstått. Dette for eksempel hvis noen har kommet inn på sykepleieren ved 2-10valg og blir tilbydd noe som er mer attraktivt for de. Dette skal resultere i at det blir en ledig plass. Suppleringsopptaket er 29.07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #833 Del Skrevet 18. juli 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Elverum.. Har litt lavt snitt Anonymkode: efd15...8ab Da krysser jeg fingrene for at det løser seg 👌 det kan fort bli mye frafall også Anonymkode: fc90b...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #834 Del Skrevet 18. juli 2017 Er det noen her som har erfaring med at Samordna Opptak ikke har tatt med det nyeste karakterkortet enda det var lastet opp i god tid og mottatt bekreftelse? Jeg har nemlig havnet i den situasjonen og er litt småstressa for å si det mildt. Hadde kommet inn flere steder hadde det ikke vært for at de har tatt fjorårets snitt 😑 jeg har allerede sendt mail til saksbehandler og venter på at tlf tid skal åpne på den skolen... bør jeg ringe samordna også? Anonymkode: fc90b...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nians Skrevet 18. juli 2017 #835 Del Skrevet 18. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her som har erfaring med at Samordna Opptak ikke har tatt med det nyeste karakterkortet enda det var lastet opp i god tid og mottatt bekreftelse? Jeg har nemlig havnet i den situasjonen og er litt småstressa for å si det mildt. Hadde kommet inn flere steder hadde det ikke vært for at de har tatt fjorårets snitt 😑 jeg har allerede sendt mail til saksbehandler og venter på at tlf tid skal åpne på den skolen... bør jeg ringe samordna også? Anonymkode: fc90b...c63 Alt hjelper på. Trur det er riktig anlending å "mase" på Samordna. Dette er faktisk en feil fra deres side og med tanke din utdannelse. Men ikke forvent å møte på en blid person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ripsbærbusk Skrevet 18. juli 2017 #836 Del Skrevet 18. juli 2017 Jeg søkte stipend/lån via Lånekassen i går når resultatet kom og fikk vedtaksbrev nå allerede. Kan være greit å være tidlig ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #837 Del Skrevet 18. juli 2017 15 minutter siden, Nians skrev: Alt hjelper på. Trur det er riktig anlending å "mase" på Samordna. Dette er faktisk en feil fra deres side og med tanke din utdannelse. Men ikke forvent å møte på en blid person Jeg har faktisk ikke tid til å vente enda et år... Så det er egentlig superkrise! Ja de har gjort feilen og ikke jeg... Anonymkode: fc90b...c63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #838 Del Skrevet 18. juli 2017 Tusen takk for samholdet, KG! Jeg har sovet lite i natt etter adrenalinkick i går kveld med resultat som jeg drømte om! Nå blir det nerver på universitetet Anonymkode: 6d03f...e95 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #839 Del Skrevet 18. juli 2017 20 minutter siden, Ripsbærbusk skrev: Jeg søkte stipend/lån via Lånekassen i går når resultatet kom og fikk vedtaksbrev nå allerede. Kan være greit å være tidlig ute. Lånekassen kjører standardsøknadene automatisk nå og gir svar med en gang. I gamle dager tok det gjerne 4+ uker eller mer - minst. Da jeg studerte første gangen fikk jeg ikke penger før langt ut i september. Ikke moro. Anonymkode: ce2e8...8cf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2017 #840 Del Skrevet 18. juli 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har faktisk ikke tid til å vente enda et år... Så det er egentlig superkrise! Ja de har gjort feilen og ikke jeg... Anonymkode: fc90b...c63 Det bør ordne seg om du klager med en gang. Er jo en grei ting å dokumentere hva som har skjedd. Anonymkode: ce2e8...8cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå