Gå til innhold

Lillemy's eventyr

Anbefalte innlegg

Skrevet
23 timer siden, maja87 skrev:

Tommel opp for positiv stemning og ståpågiv om dagen 😎👍

😃

1 time siden, lille_frosk skrev:

Vi sover også ofte på forskjellige rom. Best mulig søvn til flest mulig er vårt motto, og det trumfer det romantisk-koselige "legge seg sammen" altså. Hvordan er formen? Og hvordan har nattavvenningen gått?

Vi har ikke delt soverom siden før jul 2016 :fnise: Mannen er bare irriterende all den tid han puster! Og snorker! :hoho:

Vi er fortsatt småforkjølet men virker som det er mikroskopisk over på den siden hvor det blir bedre :nigo: Det er bhg igjen heldigvis. Har jo nesten ikke vært der i år! 

Nattavvenning ble ikke pga sykdom. Så nå er det bare å vente til han er helt frisk så blir det ;) Vil ikke styre med det når han våkner av vondt hoste :( Sta er han også :P

Skrevet

Så kjedelig med sykdom! Det høres vel til denne årstiden. Her er M syk for andre gang siden han begynte i barnehagen 3. januar. Håper det går fort over for dere :klemmer:  

Skrevet

Føles som om alle i hele verden er syke i januar! 
God bedring til dere! :hjerte:

Skrevet

1 time ute på lekeplassen med mini var det som skulle til for at jeg nå ligger på sofaen med pledd og fryser, verker i bekken/hofter og nedover beina og er sliten. Jeg skulle ønske jeg var frisk og i jobb men det ser virkelig ut som at det er lettere sagt enn gjort. 

Skrevet

Fortsatt god bedring LilleMy! :hjerte:

Skrevet (endret)

Har et sovende barn med omgangssyke på fanget :rodmer: 

Halve bhg er syk så det måtte vel komme. Første bleia kom i går kveld, oppkast i natt og feberen kom nå. Både jeg og mannen føler oss shabby så det blir spennende å se hvordan det utvikler seg :hoho:

Nå er mannen på butikken for å kjøpe hele sjappa! Vi blir vilt sultne og fysne når vi ikke er i form :overrasket: Planen var å ha biff og scampi i kveld! Håper vi orker å gjennomføre :fnise:

Endret av LilleMy1989
Skrevet

Biff og scampi?? For en kombo :hoho: 

God bedring til hele gjengen! Omgangssyke er det verste :spy: 

Skrevet (endret)
9 minutter siden, kaffemor skrev:

Biff og scampi?? For en kombo :hoho: 

God bedring til hele gjengen! Omgangssyke er det verste :spy: 

Surf & Turf ;) Var ok. Ikke den mest smaksrike oppskriften...

Vi unnslapp! For nå ihvertfall :hoho:Mini er fortsatt syk med diaré, feber, ekkel hoste og generelt utilpass. Og få/mikroskopiske tissebleier og ibux får bare feberen ned til akkurat ikke feber-nivå. Sutrer likevel så det virker vel ikke helt optimalt :klo: Nekter å spise annet enn meg. Jeg er meget lei amming akkurat nå. Minst en gang i timen og han skal absolutt pille og knipe :daane:Ikke sover han noe særlig lenge på dagen eller kvelden heller :grine:  Blir bedre i morgen kveld når mannen også er hjemme, han har vært hjemme i helgen altså bare ikke i dag. 

Råd til ovennevnte mottas. 

For å snakke om noe positivt så kan jeg nevne at buksa jeg holder på å strikke til han straks er ferdig :nigo: superfornøyd! Blir ikke lenge til neste prosjekt. Han må bare BLI FRISK og holde seg slik. 

Endret av LilleMy1989
Skrevet

Surf & Turf er så digg da! Men ikke noe jeg hadde orka å lage hjemme, syns det er travelt å lage spagetti bolognaise. :P  
Men hvilken saus bruker du? 

Og god bedring til Lille, håper han er bedre nå. :hjerte:

Skrevet
2 timer siden, Beccy87 skrev:

Surf & Turf er så digg da! Men ikke noe jeg hadde orka å lage hjemme, syns det er travelt å lage spagetti bolognaise. :P  
Men hvilken saus bruker du? 

Og god bedring til Lille, håper han er bedre nå. :hjerte:

Hadde ikke saus til. Brukte en skikkelig dårlig oppskrift fra Rema :(

Takk for det. Nå har vi influensa :hoho:

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvordan går det med dere? Blitt friske igjen? :klem: 

Skrevet

Nå er vi friske! Bare tett i ørene og noe grums som henger igjen i halsen :nigo:

I dag hadde jeg med meg mini på venninnedate :) Det var digg med en dag utenfor huset for å su det sånn! Selv om det var på et kjøpesenter, "huff, så leit" :shoppe:

• 3 måneder senere...
Skrevet

Hvordan går det med deg? Nå har jeg lest gjennom denne og den gamle dagboka de, skal si dere har hatt mye å jobbe med.

Skrevet
1 time siden, Diamant20 skrev:

Hvordan går det med deg? Nå har jeg lest gjennom denne og den gamle dagboka de, skal si dere har hatt mye å jobbe med.

Shit! Imponerende :jepp: Hvordan har du klart å komme gjennom alt det skravleriet? :fnise:

Ting går stort sett bedre enn det har gjort på lenge. Mer kommer i ett innlegg senere, akkurat nå må vi nemlig se Blindspot :nigo:

Skrevet

Kjøpte sandaler uten å ha med O for å prøve idag. Vilt mammaliv! :hoho:

Skrevet (endret)
På 22.5.2018 den 21.49, LilleMy1989 skrev:

Shit! Imponerende :jepp: Hvordan har du klart å komme gjennom alt det skravleriet? :fnise:

Ting går stort sett bedre enn det har gjort på lenge. Mer kommer i ett innlegg senere, akkurat nå må vi nemlig se Blindspot :nigo:

Så bra at det går bedre med dere. Håper dere nyter været:sol:

Endret av Diamant20
  • 3 måneder senere...
Gjest Mammalivet
Skrevet

Hei LilleMy :vinke: Har lest dagboka di nå. Fulgte tidligere dagbok av deg også, og husker når du ble gravid med sønnen din 😄 

Hvordan går det med deg nå? :) 

• 1 måned senere...
Skrevet
På 11.9.2018 den 16.01, Mammalivet skrev:

Hei LilleMy :vinke: Har lest dagboka di nå. Fulgte tidligere dagbok av deg også, og husker når du ble gravid med sønnen din 😄 

Hvordan går det med deg nå? :) 

Hei :vinke: Hvem er du? :lur:

Velkommen til å følge her også, i denne slappe, støvete dagboken :hoho:

Jo nå altså! Nå går ting fremover tror jeg. Helsemessig er jeg på stedet hvil pga forkjølelser i evigheten = null trening. Vekten har gått nedover, enn så lenge bare ÷5 kg av 20-25 kg.

Jeg har vært småklar for å gjøre plass til et lite hjerte siden januar-ish og vi hadde nå blitt enige om at vi skulle vurdere temaet/begynne prøvingen på nyåret. Sluttet på ppillen for en mnd siden og begynte å ta folat for å være forberedt og for å gi kroppen en sjans til stabil syklus i tilfelle det tok tid å finne rytmen.

Vel! Min kropp våkner når jeg ikke tar hormoner og jeg var rett i syklus etter pilleslutt! Den våkner også på den måten at jeg kjenner EL og får mer lyst i tiden før :nigo: Derfor ble det plutselig spontant lagt inn aksjer ikveld :hoppendeglad:(sexen var planlagt :fnise: <- anbefales for ekstra piff, seriøst :jepp:) Skulle egentlig gå ned mye mer i vekt, ha trent mer osv men nå ikveld ble det bestemt at skjer det så skjer det :strix:Passer fint at EL er beregnet om 2 dager da :Nikke: Så nå blir det spennende dager! DERSOM jeg blir gravid nå så får jeg termin rundt bursdagen til O... 

God helg! 

Skrevet

:mynona:

Kanskje vi synkronpu...
Kanksje vi la inn aksjer på likt :ler:

• Liker 2
Skrevet

@Weebs :hoho:

Lillemy, hurra! Så gøy og spennende!! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...