LilleMy1989 Skrevet 6. august 2022 Forfatter #261 Del Skrevet 6. august 2022 LilleMy1989 skrev (1 minutt siden): Nei 🤣 Mannen vil steriliseres 🤡 Vet ikke 🙊 Det er siste sjanse for det siste barnet. Men mannen er helt ferdig og hadde taklet det dårlig 😬 For ikke å snakke om at *ingen takler søvnmangel og jeg blir syk av babytid.... Men 🤞 (Håper litt....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 6. august 2022 Forfatter #262 Del Skrevet 6. august 2022 Sjansen er mikroskopisk da mtp at vi hopper av og har hatt sex kanskje 1 gang siste mndene 😆 Men jeg har massivt kviseutbrudd, El-utflod, er 3 dager over og har vonde brystvorter 🤪 så aner ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 6. august 2022 #263 Del Skrevet 6. august 2022 Har du tatt en test?❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 6. august 2022 Forfatter #264 Del Skrevet 6. august 2022 kaffemor skrev (3 minutter siden): Har du tatt en test?❤️ Nope 🤣 Tør ikke + vil vente og se om mensen kommer i helgen. Og i tilfelle positiv så vil jeg ta den når det er hverdag og vi er alene. Mannen vet ingenting 🤣 Begge gangene det har blitt barn før så har jeg jo vært kvalm fra 2+6... føler meg egentlig hverken gravid eller som at mensen kommer. Rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 7. august 2022 Forfatter #265 Del Skrevet 7. august 2022 Ingen TR enda... 4-5 dager over. Har symptomer på både EL og at EL var for over en uke siden 🤔 Ingenting som stemmer her 🤣 Alle quizene på nett sier at jeg bør ta en test men jeg er nervøs for resultatet uansett hva det blir 🙈 Skal kjøpe og ta en i morgen tidlig om TR ikke er kommet innen da 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 7. august 2022 Forfatter #266 Del Skrevet 7. august 2022 Jeg har sånne turbo - hører ikke etter - kokobarn fra før altså 🙈 Skulle det bli en til så tar jeg gjerne en roligere, medgjørligere type 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 9. august 2022 Forfatter #267 Del Skrevet 9. august 2022 To negative tester. Masse mensurringer og ingen mens 😅 koko! Er nesten en uke over tiden nå 🙈 Ellers har sy-lysten tatt seg og interessen for husarbeid har dalt tilsvarende 😇😆 Tror jeg må få rumpa opp av sofaen og sy litt 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 12. august 2022 Forfatter #268 Del Skrevet 12. august 2022 Ingen mens enda..... syklusdag 38 🤪 dvs 10 dager forsinket. Mensmurringer, en aaaanelse mer luktsensitiv enn vanlig kanskje, økt sexlyst (kan jo være pga sykluskrøll), stivere/mer kranglete bekken (har kronisk), antydning til ømme pupper. Wtf... Nå har jeg tatt blodprøve hos legen og så tok jeg denne nå, 3-4 timer siden sist jeg var på do: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 13. august 2022 #269 Del Skrevet 13. august 2022 Hmm kan se antydning til en svak strek men vanskelig å si om det er skygge 🤔 Når får du svar på blodprøven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 14. august 2022 Forfatter #270 Del Skrevet 14. august 2022 kaffemor skrev (13 timer siden): Hmm kan se antydning til en svak strek men vanskelig å si om det er skygge 🤔 Når får du svar på blodprøven? Tipper det er defekt/skygge. Har 4 negative. Får sikkert svar tirsdag men det er bare å vente på mensen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 17. august 2022 Forfatter #271 Del Skrevet 17. august 2022 Da var det bare syklustull 😁😅 Håper kroppen gidder å oppføre seg normalt fremover 🙈 EL var sikkert 14 dager forsinket.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 20. august 2022 #272 Del Skrevet 20. august 2022 Hva tenker du om det da? Det virket som du var litt gira selv om dere egentlig er ferdige? Jeg skjønner det altså. Vi kan absolutt ikke ha flere barn, men aldri mer baby... 🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 22. august 2022 Forfatter #273 Del Skrevet 22. august 2022 Weebs skrev (På 20.8.2022 den 20.06): Hva tenker du om det da? Det virket som du var litt gira selv om dere egentlig er ferdige? Jeg skjønner det altså. Vi kan absolutt ikke ha flere barn, men aldri mer baby... 🥺 Jeg synes det er trist men vi kan heller absolutt ikke ha flere barn mtp helse. Men det er dritkjipt ja .... Samtidig så er det en lettelse å slippe graviditet, fødsel og barsel 🤣🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 15. oktober 2022 #274 Del Skrevet 15. oktober 2022 Her kjører vi hoppe av i svingen-metoden og det er nervepirrende til tider Jeg vet stress påvirker min syklus veldig, men jeg er kronisk stressa og enser liksom ikke når kroppen går fra bare litt stress til survival mode. Da blir det bare tull! Jeg har droppet å ta tester. Angsten får meg til å se streker uansett, til tross for at vi knapt har ligget leenge før EL 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå