Gå til innhold

Lillemy's eventyr


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Ferdig trent for første gang i år 💪nå gjenstår bare tøying og jeg er så skjelven at det er vanskelig å skrive :hoho:Trening er virkelig nødvendig merker jeg. Jeg er så stiv og støl om dagen på grunn av all sitting og ligging og lite bevegelse. Vi er også back on track med kosthold nå som jul og kvalme er overstått (for det meste). Jeg savner trening intenst! Pow!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Ferdig trent for dagen, gjort litt husarbeid, dusjet og nå koser jeg meg enormt med Spotify-lista 90s rock anthems :nigo: før jeg må kjøre å hente hjertet i barnehagen :hjerte:

Jeg lurer faktisk på å organisere en slags gravid og barsel treningstime i området her. Sånn helt lavterskel/gratis (jeg trener jo likevel). Men! Jeg funderer litt på det med at det sannsynligvis da blir på dagtid.. Kanskje mange gravide ikke kan bli med da? Hadde dere (hypotetisk)vært med dersom det hadde vært i deres område? Altså høres det ut som en god ide? Noen innspill? 

Endret av LilleMy1989
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Jeg irriterer vettet av meg over at all gravidvennlig trening er på dagtid. :ler: så jeg hadde ikke blitt med, men det er jo supert for de som kan på dagtid! Jeg har endelig funnet et svømmekurs hvor jeg bare trenger å avspasere 3 kvarter for å være med. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Albbas skrev:

... Jeg irriterer vettet av meg over at all gravidvennlig trening er på dagtid. :ler: så jeg hadde ikke blitt med, men det er jo supert for de som kan på dagtid! Jeg har endelig funnet et svømmekurs hvor jeg bare trenger å avspasere 3 kvarter for å være med. :P

Ja det var det jeg kunne tenke meg... Det er vel meningen at man skal få sykemelding el. for å være med. Eller at treningen er rettet mot sykemeldte gravide for å hjelpe de tilbake i jobb kanskje. Men treningen skulle jo helst vært gjort før folk ble sykemeldt :ler:

Det er litt mer tiltak for meg å gjøre det på kveldstid da. Sjansen er jo der for at folk ikke møter, kanskje spesielt siden det er omtrent gratis (kun en 20er ca for lokalet). Og så tenker jeg at for de med baby så passer det bedre på dagtid... Kanskje jeg må velge enten gravide eller barseltrening. 

Så flott at du har funnet noe du kan drive med da! Svømming/bassengtrening er jo ypperlig for gravide 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Albbas skrev:

... Jeg irriterer vettet av meg over at all gravidvennlig trening er på dagtid. :ler: så jeg hadde ikke blitt med, men det er jo supert for de som kan på dagtid! Jeg har endelig funnet et svømmekurs hvor jeg bare trenger å avspasere 3 kvarter for å være med. :P

Kom på en ting! 

Jeg deltar på yoga 1 gang i uken på treningssenteret her. Kanskje det er noe du kan sjekke ut dersom det er aktuelt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LilleMy1989 said:

Kom på en ting! 

Jeg deltar på yoga 1 gang i uken på treningssenteret her. Kanskje det er noe du kan sjekke ut dersom det er aktuelt? 

Ja jeg skal faktisk på yoga i borettslaget i dag. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 minutter siden, Albbas skrev:

Ja jeg skal faktisk på yoga i borettslaget i dag. :nigo:

Så kjekt! Det er ganske digg 😁 Og deilig for en gravid kropp å få strekke og tøye litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Magen blir "bredere" i midjen :sjokk: Kan ikke huske dette fra sist. What is this!? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kan ikke huske at d var slik med O! Var bare gravid framme da :hoho:Han hang liksom utenpå kroppen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Metzili skrev:

haha, Kanskje babyen ligger på tvers? Hvor langt er du på vei nå? :) 

:vinke:

Tror ikke det 😂 Er 17 uker idag :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, LilleMy1989 said:

:vinke:

Tror ikke det 😂 Er 17 uker idag :nigo:

Nesten halvveis da 😄 Når skal du på OUL? 

Tror min mage også er blitt bredere rundt midjen, føler egentlig hele kroppen har blitt bredere. Det første som ikke passet meg lengre var bukser, så tydeligvis hadde hoftene blitt bredere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

18+4 i dag. Helt surrealistisk at vi snart er halvveis. Magen er allerede "i veien" og bekkenet er ikke bra lenger pga for mye snømåking for noen uker tilbake. Formen min er ellers veldig fin, merker ikke at jeg er gravid bortsett fra bekkenet og den store magen. 

Hva skjer med magen egentlig!? Den vokser i bredden også! :sjokk: Med storebror kom den bare fremover :fnise: Det virker ihvertfall som at lillegull trives inni der :jepp: De siste 4-5 dagene har jeg kjent bevegelser hver dag, både ninjaspark og åling når baby flytter på seg. Veldig deilig :hjerte: 

Men ikke nok med det! Ikveld var det jeg som la storebror, vi ligger sammen i sengen hans til han sovner, og da kjente jeg at babyen våknet til. Nå kjenner jeg mest der bukselinningen går (for gravide :hoho:) så jeg la hånden på med litt press. Da kom det et resolutt "DUNK!" rett i håndflaten så hele hånda hoppet :rodmer: Hadde aldri i verden forventet å kjenne noe utenpå på lenge enda! Herregud :strix: Shitpomfritt, det er en baby inni der :hjerte:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
6 timer siden, NotYou skrev:

Lyst til å følge denne dagboka :vinke: Er gravid selv, så gøy å lese om andres erfaringer også :) 

Har du vært på OUL? :) 

Hei :velkommen:

Ja :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OUL viste en meget sprellende, frisk lillebror 💙  Det var like spennende å se denne babyen også ;)

Litt kjipt å ikke kunne kjøpe masse søte, rosa kjoler osv. Helt til jeg kom på at gutten kan matche :rodmer: Herregud. De kommer til å ha så mye like klær :fnise: Jeg syr jo litt og har allerede sydd noen plagg. Planlegger å sy hentesett som neste prosjekt :jepp: Med sommerbaby så blir det kanskje litt mye med et strikket sett... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...