Gå til innhold

Hvorfor liker ikke damer humor på tv?


Grovmel

Anbefalte innlegg

12 timer siden, Grovmel skrev:

" Men tving meg ikke gjennom en episode av Two and a Half Men - da dumper jeg deg". Hærlig, 100% enig.

 

Langt over halvparten av mannfolka jeg kjenner som har sett på trailer park boys, elsker det (foruten de 3 første sesongene) mens 0% av alle damene jeg kjenner liker det. Må jo være en sammenheng?

Trailer Park Boys er utrolig morsomt, hilsen jente :)

Poenget er vel at selv om alle damene du kjenner hater det, så kjenner du fortsatt ikke alle damer...

Anonymkode: f954b...15d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan selvsagt bare snakke for meg selv, men damer liker humor. Jeg klarer ikke se filmer og serier der damer og menn alltid er pene og dumme eller stygge og smarte (eks. two and a half men). Og kanskje jeg er for empatisk til å le av at folk får vondt slik som i jackass. Mens Southpark var gøy når jeg var 13 år.

Anonymkode: 7d4aa...831

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mens Southpark var gøy når jeg var 13 år.

Anonymkode: 7d4aa...831

Burn ... :fnise:

Anonymkode: f954b...15d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha for en teit generalisering... Din humor betyr ikke at det er den beste humoren.

Jeg liker forresten South Park, The Office (UK og US), Parks and Rec og The Simpsons, for å nevne noen. Idiot Abroad så jeg for noen år siden og jeg likte det da. Jackass likte jeg som 17-åring men er usikker om jeg hadde likt det i voksen alder :)

Seinfeld er kjedelig, og Big Bang theory er hypa. Det er bare en helt vanlig sitcom, liksom.

 

Anonymkode: 2c612...c6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The Architect
12 timer siden, Grovmel skrev:

 Men skikkelige greier som faktisk er artig.

 

Var ikke klar over at det var du som avgjøre hva som er morsomt eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Grovmel skrev:

Da snakker vi ikke om kalr & ko, adam sandler, izombie eller friends. Men skikkelige greier som faktisk er artig.

 

Har igjennom årene hatt mange dame venner og flere kjærester. Min nåværende samboer for 6 år på rad har den samme ting til felles med disse.

Hun hater følgende som jeg kommer på i farten: South park, alt som har med will ferrell å gjøre, jack ass, east bound and down etc.

Og spyr av: trailer park boys, the office (uk og us), idiot på tur og silicon valley.  Av filmer er listen laaaaaaang.

 

Vi kan i nøden se big bang eller seinfeld. Men da er det lite annet å se på. Anyways, hvorfor liker ikke damer humor som ikke har overfladiske plastikk folk inkludert?

Jeg er dame og elsker The office uk.!😆 Liker også Klovn.  Og min favoritt stand up er Michael Macintosh. Må si jeg foretrekkee britisk humor foran amerikansk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, The Architect skrev:

 

Var ikke klar over at det var du som avgjøre hva som er morsomt eller ikke.

Ikke jeg heller, men er vist det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tirben skrev:

Jeg er dame og elsker The office uk.!😆 Liker også Klovn.  Og min favoritt stand up er Michael Macintosh. Må si jeg foretrekkee britisk humor foran amerikansk. 

Okei, jeg gir meg. Tok feil. Klovn er knall også ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Burn ... :fnise:

Anonymkode: f954b...15d

Hva mener du med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i heimen er det motsatt. Han synes ikke the office var noe særlig, selv om jeg flere ganger har forsøkt å sette det på. 

Derimot ler vi begge av Family guy, Trailer park boys og South park. 

De norske "humor"-seriene som Presten, Side om side og Thomas Giertsen er jo ikke underholdning i det hele tatt, bare en endeløs kavalkade av å gjøre hverdagslige scenarioer så pinlige og unaturlige som mulig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, Grovmel skrev:

Da snakker vi ikke om kalr & ko, adam sandler, izombie eller friends. Men skikkelige greier som faktisk er artig.

 

Har igjennom årene hatt mange dame venner og flere kjærester. Min nåværende samboer for 6 år på rad har den samme ting til felles med disse.

Hun hater følgende som jeg kommer på i farten: South park, alt som har med will ferrell å gjøre, jack ass, east bound and down etc.

Og spyr av: trailer park boys, the office (uk og us), idiot på tur og silicon valley.  Av filmer er listen laaaaaaang.

 

Vi kan i nøden se big bang eller seinfeld. Men da er det lite annet å se på. Anyways, hvorfor liker ikke damer humor som ikke har overfladiske plastikk folk inkludert?

Dette var meget spesielt å lese da det virker som om du TS ikke helt forstår hvorfor andre ikke er lik deg.

Mange kvinner elsker britisk satire og komedier som er intelligente og morsomme.

Hva du ramser opp forbinder jeg med gutter på 14-17 år. 

Hva tror du egentlig: at kvinner ønsker å gå NED i standard? 

Voks deg videre enn gutterommet...

 

Anonymkode: 1816f...b60

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Grovmel skrev:

Nei noe kvantitativ undersøkelse har jeg jo ikke gjort, så det har jeg selvfølgelig ikke. Snakker bare om personlig erfaring når det gjelder tv humor.

 

Du må nok være den første i ditt kjønn jeg kommuniserer med om dette, som faktisk liker trailer park boys.

Jeg ser også på TPB med kjæresten i blant. Syntes det er helt ok, tidvis morsomt, men mest primitivt og tilgjort. Blir litt dumt, på en måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7/11/2017 den 13.15, Ginavn skrev:

gubbisen liker sci-fi, Alien, Predator, Interstellar osv. Mens vi er inne på menn og film; hvorfor er menn så glade i sci-fi? Det er gørr kjedelig

Sci-fi er mer enn sci-fi. Her nevner du jo en superb grøsser, en superb actionthriller, og et superbt drama.

Anonymkode: 0ac86...bdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sci-fi er mer enn sci-fi. Her nevner du jo en superb grøsser, en superb actionthriller, og et superbt drama.

Anonymkode: 0ac86...bdc

Joda, vet sci-fi kan være så mangt, men jeg synes mye av det er kjedelig/ikke min smak, fordi jeg vil heller se på noe med humor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Politisk korrekthet. Har selv opplevd at det har blitt dårlig stemning i salen, hvor flesteparten var kvinner, da en komiker var litt for mye over i guttespekteret når det kom til humoren hans. 

https://www.google.no/amp/www.thewrap.com/comedians-avoiding-campus-when-did-universities-lose-their-sense-of-humor/amp/

Anonymkode: 72c0d...f5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...