Gå til innhold

Gratis kort til de tre første


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

wow.. Ganske spot on! haha Takk!! Spesielt på siste del. Vet det er et åpent spørsmål.. men hvordan ser fremtiden min ut? Kommer jeg til å oppfylle mitt største ønske om å få barn eks? er i starten i 20 årene 

Anonymkode: cbfb6...a83

Så gøy at det traff her og!

Litt generelt spørsmål ja :-P Det fine med tarot og spirituell kunnskap, er at det lærer oss at vi både har stor frihet og makt, og tilsvarende stort ansvar for vårt eget liv. Vi har fri vilje i utgangspunktet. Så det vil si at ja, de intensjoner du holder fast ved, og fortsetter å jobbe mot med både hjerte, hjerne og aktiv handling vil skje, i de aller aller fleste tilfeller. Så med tanke på barn er det ingen hindring for det som jeg kan se.

Og ellers kan du forvente gode ting, de tingene du tør satse på med positive forventninger går som regel bra, lær av feil og utfordringer underveis i livet og du opparbeider deg erfaring. Et lite råd om å ikke multitaske for mye, husk å sette av tid for deg selv og refleksjon innimellom :-) Ikke noe hastverk, glede er tilgjengelig hvert øyeblikk.

Anonymkode: 6f321...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir ekteskapet vårt fremover,og hva skjer med jobbsituasjonen?

Veldig takknemlig om du vil legge kort for meg😊

Anonymkode: b0cb1...feb

 

15 minutter siden, banana hammock skrev:

Kommer pappa til og bli frisk? 

Og hvordan går det med meg og samboeren fremover? 

 

Svarer dere i morgen! <3

Anonymkode: 6f321...998

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med ekteskapet vårt? Får jeg flere barn? Elsker en annen mann meg?får du opp noe mer? 😃

Anonymkode: 0db7a...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil jeg noen gang slutte å være ensom?

Anonymkode: 2d696...7fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Svarer dere i morgen! <3

Anonymkode: 6f321...998

Tusen takk😊Gleder meg

Anonymkode: b0cb1...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan blir ekteskapet vårt fremover,og hva skjer med jobbsituasjonen?

Veldig takknemlig om du vil legge kort for meg😊

Anonymkode: b0cb1...feb

Ekteskap: det ser lyst ut, samtidig som det kan være på tide med mer aktiv utvikling av forholdet. Dere har muligens låst dere litt i hver deres roller og deler ikke like mye med hverabdre som før. Mer nærvær med hverandre, både mer kommunikasjon og også evnen til å bare være tilstede med hele seg i stillhet, også om de vanskeligere følelsene. Del mer, både tanker, håp, og følelser, bli kjent med hveranndre på nytt og på et dypere nivå. Gjør det konkret, legg planer sammen for hvordan.

Jobb: det tyder på litt action og drama fremover. Fokus på å holde din indre balanse blant alle de forskjellige oppgavene og kravene som stilles til deg. Det er en situasjon som topper seg hvor det kreves at du står for din integritet og det du vet er rett i hjertet ditt, det du brenner for, selv om du må gå imot noe eller noen. Stå opp for deg selv. Søk støtte hos dem som føler og tenker som deg, enten det er kollegaer, familie eller venner. Behold roen selv om det skulle storme litt en stund, så lenge du er klar i deg selv på hva og hvorfor du mener det du gjør, så vil du tjene på det i lengden, bygge styrke og lære av situasjonen. Ikke la deg kue på det du vet er riktig og viktig.

Anonymkode: 6f321...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, banana hammock skrev:

Kommer pappa til og bli frisk? 

Og hvordan går det med meg og samboeren fremover? 

 

I forhold til din far: det kan se ut som om du har blitt med i dragsuget og brukt mye tid og krefter på bekymring, fortid og grubling på situasjonen slik den er. Kortene ber deg ta mer vare på deg selv. For at du kan være en kjærlig støtte for din far, trenger du å stå støtt selv. Det er ikke egoistisk å se fremover, å løsrive seg fra vonde tanker og ta styring over ditt eget liv. Du vil ha mer å gi selv, og samtidig gir du et godt eksempel for andre. Gjenopprett balanse og sett grenser, grenser og ærlighet er også kjærlighet. Det vil styrke han å se at du løfter deg selv og har det bedre. Det trenger ikke å bety større avstand mellom dere, tvert imot. Ta styring og klargjør hva som er ditt liv, og hva som er hans liv. Det kan være både vondt og vanskelig, det blir lettere etter hvert som du gjør det, og den innsatsen du gjør kan være med å løfte ikke bare deg selv men også alle rundt deg.

Jeg får et bilde av at forholdet til din samboer kan være stormfullt til tider, det kan være supert og perfekt i ett øyeblikk, og full krangel det neste. Det trengs en transformasjon og klar endring i forholdet dere imellom, som dreier seg om tankesett og kommunikasjonsmønstre. Å åpne seg, kommunisere mer ærlig, snakke ut ifra seg selv og sine egne følelser og opplevelser, og gå vekk fra alle angrep på den andre. Ha mer trygghet i seg selv, slik at dere har mer å gi til den andre, mer trygghet til å være ekte med hverandre. Dette vil gjøre det mye klarere for dere begge å se hverandre, å se hva den andre trenger, det blir lettere å være sammen.

Anonymkode: 6f321...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det med ekteskapet vårt? Får jeg flere barn? Elsker en annen mann meg?får du opp noe mer? 😃

Anonymkode: 0db7a...6a9

Det blir litt sånn at gresset er grønnest der du vanner. Fokuserer du på din mann og bygger på det, så går det fint med ekteskapet. Fokuserer du på det negative og ser etter andre alternativ går det ikke så bra. Det er opp til deg, og ditt hjerte, det du velger. Det kan se ut som det er en flørt i nærheten ja. Nye muligheter om det er det du vil. Og ja, det ser lovende ut for flere barn og. Det du tenker og det du fokuserer på blir å skje, stort sett. Du har makten til å få det du velger.

Anonymkode: 6f321...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil jeg noen gang slutte å være ensom?

Anonymkode: 2d696...7fc

Ja, det er mulig :-)

Kortene var superkjappe og tydelige for deg. Til å begynne med handler det om å få tilbake balanse i tanker og følelser. det er lett å bli desillusjonert når man er mye ensom eller for mye alene. Situasjonen er ikke så ille som den virker, det er mange mange som har oppølevd det du opplever <3. Du er ikke alene om å stå i dette. Igjen handler det om å få kontakt med hva du vil. Å skrive kan være fint verktøy, hva er det du ikke vil ha? Og ut ifra det, hva er det du vil ha i stedet? Ikke press deg selv til sosiale ting, med mindre du har genuint lyst for din egen del. Vent til du har klarhet i deg selv og kjenner deg inspirert. Det kommer til å løse seg hvis du tar handle, ett lite steg av gangen.

Overvei nøye hvordan du bruker tiden og ressursene dine, prioriter alltid det som gir deg selv glede, det er deg du skal leve for, ikke andres forventninger. Tør å øve  jevnt å trutt på å uttrykke ditt sanne selv, hvem er du, hva liker du, hva vil du, hva mener du om ting? Hver dag, i stort og smått, spør deg selv om disse tingene, ta bevisste valg. Oppsøk settinger hvor du kan finne bekjentskaper, ta det rolig i ditt tempo. Vet ikke hva som er aktuelt for deg, ting som jobb, skole, hobbier, andre grupperinger med et formål. Om det er et formål med gruppen og den møtes jevnlig, har dere alltid et felles tema, og du kan ta det rolig. Du har dine historier og de er viktig. Jo mer du tør å prate med folk, dele dine opplevelser, jo mer endring vil du oppleve.

Anonymkode: 6f321...998

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil denne pausen vi har nå ende godt? Sier kortene noe om jeg burde kontakte han?

Anonymkode: c57d2...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer det noe spennende dette året eller kommer det noen kjipe overraskelser?

Anonymkode: 5b7dc...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil denne pausen vi har nå ende godt? Sier kortene noe om jeg burde kontakte han?

Anonymkode: c57d2...cee

Kortene er positiv uten at de gir noe definitivt svar. Hold en positiv forventning til at det går bra, det som er til det beste vil skje. Hvis det er gjennomtenkt og du har noe du føler du vil si kan du gjøre det. Om det er taktisk eller lignende, la vær. Uttrykk tankene og følelsene dine på en rolig måte, etter å ha klarhet i dem selv. Avvent, og vær positiv. Om du gjør noe, la det være fra et inspirert og trygt insentiv, ikke fra desperasjon. Kan godt være det løser seg helt fint.

Anonymkode: 6f321...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om du ser noe i fht ett barn nr 2? :) Vi har en sønn fra før og prøver på nr 2. 

Anonymkode: 3bf49...1aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil vi ende opp med å få tre barn, eller stopper vi på to? Får jeg en bedre jobb i løpet av ikke altfor lenge?

Anonymkode: cb945...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ekteskap: det ser lyst ut, samtidig som det kan være på tide med mer aktiv utvikling av forholdet. Dere har muligens låst dere litt i hver deres roller og deler ikke like mye med hverabdre som før. Mer nærvær med hverandre, både mer kommunikasjon og også evnen til å bare være tilstede med hele seg i stillhet, også om de vanskeligere følelsene. Del mer, både tanker, håp, og følelser, bli kjent med hveranndre på nytt og på et dypere nivå. Gjør det konkret, legg planer sammen for hvordan.

Jobb: det tyder på litt action og drama fremover. Fokus på å holde din indre balanse blant alle de forskjellige oppgavene og kravene som stilles til deg. Det er en situasjon som topper seg hvor det kreves at du står for din integritet og det du vet er rett i hjertet ditt, det du brenner for, selv om du må gå imot noe eller noen. Stå opp for deg selv. Søk støtte hos dem som føler og tenker som deg, enten det er kollegaer, familie eller venner. Behold roen selv om det skulle storme litt en stund, så lenge du er klar i deg selv på hva og hvorfor du mener det du gjør, så vil du tjene på det i lengden, bygge styrke og lære av situasjonen. Ikke la deg kue på det du vet er riktig og viktig.

Anonymkode: 6f321...998

Tusen takk! Her var det mye som stemte.Står midt oppi en ubehagelig konflikt på jobben.Føler meg alene,og at jeg må ta støyten for de andre kollegene mine.Ser du om noen vil støtte meg,og tørre å si at de er enige med meg?

Denne situasjonen sliter veldig på meg.Ser du hvor lenge det vil pågå,og hvordan det løser seg? Vil jeg eller den andre personen bytte jobb?

Håper du har mulighet til å se på dettefor meg,da jeg har det dårlig pga.av dette.

Tusen takk for hjelpenbetyr mye for meg😊

Anonymkode: b0cb1...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Her var det mye som stemte.Står midt oppi en ubehagelig konflikt på jobben.Føler meg alene,og at jeg må ta støyten for de andre kollegene mine.Ser du om noen vil støtte meg,og tørre å si at de er enige med meg?

Denne situasjonen sliter veldig på meg.Ser du hvor lenge det vil pågå,og hvordan det løser seg? Vil jeg eller den andre personen bytte jobb?

Håper du har mulighet til å se på dettefor meg,da jeg har det dårlig pga.av dette.

Tusen takk for hjelpenbetyr mye for meg😊

Anonymkode: b0cb1...feb

Jeg skal ut å reise om et par timer, så rekker det ikke nå, lover at jeg ser på det når jeg er tilbake neste uke, tirsdag eller onsdag. :-) Sender deg gode tanker og styrke i mellomtiden!

Anonymkode: 6f321...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skal ut å reise om et par timer, så rekker det ikke nå, lover at jeg ser på det når jeg er tilbake neste uke, tirsdag eller onsdag. :-) Sender deg gode tanker og styrke i mellomtiden!

Anonymkode: 6f321...998

Tusen takk,veldig snilt av deg💜 Sender deg ønske om en fin tur tilbake til deg.

Anonymkode: b0cb1...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil helsa mi bedre seg den neste tiden slik at jeg får mer overskudd til annet enn jobben? Vil jeg bli behandlet bedre på treningssenteret jeg evt ønsker å trene på enn jeg ble på det forrige med tanke på min kroniske lidelse? Vil jeg fortsatt ha det godt med den jobben jeg gjør og har?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2017 den 23.09, AnonymBruker skrev:

Tusen takk,veldig snilt av deg💜 Sender deg ønske om en fin tur tilbake til deg.

Anonymkode: b0cb1...feb

Takk for det!

Gjorde en ny lesning på jobbsituasjonen, ikke noe entydig svar om du eller den andre bytter jobb. Det virker som om du har støtte fra kollegaer, bruk dem du stoler på som støtte. Eller andre du har i livet ditt, det er ikke meningen man skal slite alene. Det pekes på at det er viktig for deg å ikke brenne deg ut på dette, at du har nok støtte og pauser fra dette til at du klarer å opprettholde positivitet og konstruktivitet, ikke mist selvtilliten. Det er viktig at du holder din integritet, samtidig ser det ut til at dette er en situasjon hvor du er den som må ha nok indre styrke til å opptre som den voksne. Husk at det som oftest ikke er deg personlig de angriper, ofte handler det om deres egne indre problemer som blir trigget og prosjisert over på andre, i dette tilfellet deg. Vær ærlig nok med deg selv til å se om det er noe du kan gjøre annerledes, ta deg nok tid og pust slik at du alltid responderer fra et voksent bevisst ståsted til denne personen, og ikke reagerer automatisk, hvilket lett kan føre til at man synker ned på samme nivå.

Om denne situasjonen ikke løser seg innen rimelig tid kan det være lurt for deg å holde øynene åpne etter noe annet. Ikke fordi du vil flykte, men fordi det kan dukke opp muligheter du opplever som bedre enn den du har i dag. Kort oppsummert, ha nok integritet til å alltid velge voksenrollen selv når det er vanskelig, støtt deg på andre og ta vare på deg selv så du ikke brenner ut, hold øynene åpne etter bedre muligheter med mennesker som verdsetter deg. Dersom det koster mer enn det smaker å bli i jobben, vil det være mer egenkjærlighet i å bytte jobb, med mange erfaringer rikere. Du kan ikke endre andre, om de ikke er i stand til å samarbeide etter hvert, må man ta et valg å gjøre grep for seg selv.

Nå endte jeg opp med å skrive under brukernavnet mitt. Jeg driver også med healing, hvis du ønsker og har mulighet kan jeg gi deg en gratis fjernhealing i morgen hvis du fremdeler opplever at du har det tungt som du skrev forrige uke. Send meg i såfall en pm. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Minted skrev:

Takk for det!

Gjorde en ny lesning på jobbsituasjonen, ikke noe entydig svar om du eller den andre bytter jobb. Det virker som om du har støtte fra kollegaer, bruk dem du stoler på som støtte. Eller andre du har i livet ditt, det er ikke meningen man skal slite alene. Det pekes på at det er viktig for deg å ikke brenne deg ut på dette, at du har nok støtte og pauser fra dette til at du klarer å opprettholde positivitet og konstruktivitet, ikke mist selvtilliten. Det er viktig at du holder din integritet, samtidig ser det ut til at dette er en situasjon hvor du er den som må ha nok indre styrke til å opptre som den voksne. Husk at det som oftest ikke er deg personlig de angriper, ofte handler det om deres egne indre problemer som blir trigget og prosjisert over på andre, i dette tilfellet deg. Vær ærlig nok med deg selv til å se om det er noe du kan gjøre annerledes, ta deg nok tid og pust slik at du alltid responderer fra et voksent bevisst ståsted til denne personen, og ikke reagerer automatisk, hvilket lett kan føre til at man synker ned på samme nivå.

Om denne situasjonen ikke løser seg innen rimelig tid kan det være lurt for deg å holde øynene åpne etter noe annet. Ikke fordi du vil flykte, men fordi det kan dukke opp muligheter du opplever som bedre enn den du har i dag. Kort oppsummert, ha nok integritet til å alltid velge voksenrollen selv når det er vanskelig, støtt deg på andre og ta vare på deg selv så du ikke brenner ut, hold øynene åpne etter bedre muligheter med mennesker som verdsetter deg. Dersom det koster mer enn det smaker å bli i jobben, vil det være mer egenkjærlighet i å bytte jobb, med mange erfaringer rikere. Du kan ikke endre andre, om de ikke er i stand til å samarbeide etter hvert, må man ta et valg å gjøre grep for seg selv.

Nå endte jeg opp med å skrive under brukernavnet mitt. Jeg driver også med healing, hvis du ønsker og har mulighet kan jeg gi deg en gratis fjernhealing i morgen hvis du fremdeler opplever at du har det tungt som du skrev forrige uke. Send meg i såfall en pm. :-)

Tusen takk💜Det er utrolig snilt av deg.Hva trenger du å vite på pm for å fjernheale,og på hvilken måte vil jeg merke effekten?

Anonymkode: b0cb1...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...