Gå til innhold

Gratis kort til de tre første


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Øver meg med kortene igjen :-) Har du noe du lurer på, noe du ønsker mer klarhet rundt? Sjangse til å få mer innsikt nå.

Anonymkode: 6f321...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Rosetelys

Jeg lurer på om jeg kommer inn på studier til høsten, og om min nåværende flørt kan bli noe mer? :nordvesta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer litt på fremtiden rundt karriere - har flere muligheter, men sliter med å velge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Rosetelys skrev:

Jeg lurer på om jeg kommer inn på studier til høsten, og om min nåværende flørt kan bli noe mer? :nordvesta:

Kortene sier ja og ja :-P

Når det gjelder studiene, kan det være at det oppstår en situasjon i siste liten, det går helt fint, bare følg med på post/frister/ol, slik at du kan håndtere situasjonen med en gang om det skulle bli noe småkrøll. Da ordner det seg like fort som det oppstod, null problem.

Romansen ser veldig lovendes ut, dette har potensiale til å være Den Rette. Nyt det. :-)

Anonymkode: 6f321...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Rosetelys
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kortene sier ja og ja :-P

Når det gjelder studiene, kan det være at det oppstår en situasjon i siste liten, det går helt fint, bare følg med på post/frister/ol, slik at du kan håndtere situasjonen med en gang om det skulle bli noe småkrøll. Da ordner det seg like fort som det oppstod, null problem.

Romansen ser veldig lovendes ut, dette har potensiale til å være Den Rette. Nyt det. :-)

Anonymkode: 6f321...998

Kult!  Magefølelsen min sier det samme 😄😄😄

Tusen takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer kjæresten min til å fri i sommer ? 

Anonymkode: 0a1c3...60b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, bopera skrev:

Lurer litt på fremtiden rundt karriere - har flere muligheter, men sliter med å velge.

Det ser ut til at du blir rådet til å gå i retningen med å hjelpe mennesker på ett eller annet vis. En jobb hvor du får bruke mer av deg selv som menneske og medmenneske, og brukt din følsomhet til å se andres behov og finne måter å bistå dem på. Du har kunnskaper fra før som kan brukes til dette, ikke nødvendigvis bare faglig, men også personlig, din egen historie og livserfaring. Du blir oppfordret til å også lytte mer til dine egne følelser når du vurderer valget. Ferdighetene du har opparbeidet deg så langt i livet kan settes sammen på nye måter, du kan nok til å gjøre dette. Når du sorterer mulighetene, ranger dem etter hva du vil, let etter hva du har aller mest lyst til og la det lede deg videre.

Anonymkode: 6f321...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, *Stjerne*støv* skrev:

Meg og min ex :) 

Ikke noe klart svar på denne, det kan gå begge veier. Kortene peker på at det er følelser mellom dere. Om dere skal reparere det er tid og timing avgjørende, det nytter ikke å overtale fra feil ståsted, det må overveiet lytting og varsomhet til for å dele og få innpass på rett måte til rett tid. Varsomt og langsomt. Fredsarbeid ;-) Det kan gå rette veien ved å være modig nok til å være sårbar, ikke rom for forsvar eller aggresivitet. Og dersom det ender i konflikt er det bedre å gå, det går ikke an å overtale noen som ikke er klar eller ønsker et forhold. Så spørsmålet er egentlig om dere har en hjerteforbindelse eller ikke.

Anonymkode: 6f321...998

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, dillyduzit skrev:

Vil jeg noen gang få leve et lykkelig liv? 

Det er absolutt mulig, selv om det kan være tøffe tak.

Jeg lar intuisjonen løpe denne gangen, si ifra om det gir mening eller er villspor:

Jeg får et inntrykk av at dette er noe som har pågått lenge, at du har blitt nummen og mistet kontakt med livslyst og følelsene dine, driven er forsvunnet. Du opplever lite eller ingen emosjonell støtte og føler deg ensom fordi du enten ikke blir forstått eller våger å uttrykke dine egentlige tanker. Jeg får opp en dominerende mannsenergi. det kan bety at du trenger å øke din egen handlekraft og makt, men jeg tror at det i dette tilfellet heller dreier seg om en person i livet ditt.

Kortene ber deg stole på at du har en indre stemme, selv om du ikke har hørt eller kjent noe til den på lenge, så er den begravet der et sted. Let etter den, be den tre frem. Og nr to, du trenger å få kontakt med livskraften og energien din igjen, koble deg på kroppen. Om dette betyr bevegelse/trening, fysioterapi, massage, meditasjon, avspenning. det som passer for deg. Vi kobler av for å unngå å kjenne på vonde følelser, disse trenger å integreres igjen og slippes ut. Du har og venner og familie, personer som er glad i deg, søk støtte i andre, de vil være der for deg.

Prioritet nr 1, få kontakt med deg selv, søk støtte. 2, små steg mot balanse. 3. På tide med større veivalg i livet, gjennomtenkte endringer.

 

Gir det mening for deg? Jeg vil gjerne hjelpe. <3

Anonymkode: 6f321...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer kjæresten min til å fri i sommer ? 

Anonymkode: 0a1c3...60b

Ikke klart svar. Jeg tolker det som at det ikke skjer av seg selv. Det kan skje, men det vil ta tid, ikke noe som planlegges nå. Kortene ber deg spørre deg selv hvorfor det er viktig? Er det press fra andre, ønske om å være der vennene dine er i livet eller lignende? Eller fra en intensjon av takknemlighet og for å styrke det dere har? Vet partneren din at du venter på dette, har dere pratet om det?

Det er også positive kort, og kanskje er det du som skal ta styringen og fri? :-) Ingenting i veien for det!

Anonymkode: 6f321...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble inspirert, så svarte litt flere. :-) Artig, håper det ga noe for dere og. <3 Gjerne gi tilbakemelding!

Anonymkode: 6f321...998

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer kjæresten min til å finne ut hva han vil m skole/karriere o.l.. Og kommer min mor noen gang til å bli frisk? :/ 

Anonymkode: cbfb6...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er absolutt mulig, selv om det kan være tøffe tak.

Jeg lar intuisjonen løpe denne gangen, si ifra om det gir mening eller er villspor:

Jeg får et inntrykk av at dette er noe som har pågått lenge, at du har blitt nummen og mistet kontakt med livslyst og følelsene dine, driven er forsvunnet. Du opplever lite eller ingen emosjonell støtte og føler deg ensom fordi du enten ikke blir forstått eller våger å uttrykke dine egentlige tanker. Jeg får opp en dominerende mannsenergi. det kan bety at du trenger å øke din egen handlekraft og makt, men jeg tror at det i dette tilfellet heller dreier seg om en person i livet ditt.

Kortene ber deg stole på at du har en indre stemme, selv om du ikke har hørt eller kjent noe til den på lenge, så er den begravet der et sted. Let etter den, be den tre frem. Og nr to, du trenger å få kontakt med livskraften og energien din igjen, koble deg på kroppen. Om dette betyr bevegelse/trening, fysioterapi, massage, meditasjon, avspenning. det som passer for deg. Vi kobler av for å unngå å kjenne på vonde følelser, disse trenger å integreres igjen og slippes ut. Du har og venner og familie, personer som er glad i deg, søk støtte i andre, de vil være der for deg.

Prioritet nr 1, få kontakt med deg selv, søk støtte. 2, små steg mot balanse. 3. På tide med større veivalg i livet, gjennomtenkte endringer.

 

Gir det mening for deg? Jeg vil gjerne hjelpe. <3

Anonymkode: 6f321...998

Uten å høres veldig dramatisk ut, men tror du traff full pott. Dette er noe som har pågått lenge, og helt klart mistet kontakten med livslyst og følelser og derfor blitt nummen. Dominerende mannsenergi har du også rett i, han prøver så godt han kan, men føler at jeg ikke våger å utrykke meg, fordi nettopp det du sier; jeg blir ikke forstått. 

Dæven altså. Igjen, ikke for å høres dramatisk ut, men første avsnitt virket det som du hadde et innblikk i tankene mine. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer kjæresten min til å finne ut hva han vil m skole/karriere o.l.. Og kommer min mor noen gang til å bli frisk? :/ 

Anonymkode: cbfb6...a83

Disclaimer: vanskelig å si noe spesifikt om sykdom, ihvertfall når jeg ikke aner kontekst. Så tolkning kan jeg ikke stå ansvarlig for, og ingenting her er på noen som helst måte konkrete eller medisinske råd (!).

Det kan være at det beste for deg i forhold til din mor er å fokusere på det som er bra i relasjonen i dag, og sette pris på de gode minner som har vært. Noe tyder på at noen er uærlig med seg selv, eller har et tankesett som forverrer situasjonen. Det bæres på en for stor byrde, hun trenger å gjøre endringer i forhold til situasjonen hun er i, se realiteten. F eks; la oss si at hun har alvorlig leddgikt og insisterer på å vaske hele huset to ganger i uken... Så er det et tankesett hvor hun skaper en for stor byrde for seg selv og lager en illusjon for å ikke måtte føle på skuffelsen over å ikke holde huset slik hun pleide. Det ville være mer hensiktsmessig og lette byrden hennes å se realiteten, endre tankesettet sitt, og la en vaskehjelp gjøre jobben. Så kunne hun heller heller fokusere de kreftene som er der på ting og opplevelser som gir henne glede og styrker henne.

Det kan se ut som at kjæresten din trenger ro, og litt rådgivning for å sortere tankene sine. Og også at det er for mye kverning basert på "fornuft" og for lite kontakt med lyst, glede, vilje, evner. H*n har for lite tro på seg selv. Ved å prøve ut konkrete ting, tenke mer på hva h*n liker å gjøre spesifikt vil det være lettere å finne frem til noe. Mer selvtillit, slik at h*n tør prøve ting, og forplikte seg til å øve, tør spørre om hjelp, og ikke avbryter om det skulle komme motgang eller det tar litt tid før det kommer resultater.

Anonymkode: 6f321...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

wow.. Ganske spot on! haha Takk!! Spesielt på siste del. Vet det er et åpent spørsmål.. men hvordan ser fremtiden min ut? Kommer jeg til å oppfylle mitt største ønske om å få barn eks? er i starten i 20 årene 

Anonymkode: cbfb6...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan blir ekteskapet vårt fremover,og hva skjer med jobbsituasjonen?

Veldig takknemlig om du vil legge kort for meg😊

Anonymkode: b0cb1...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, dillyduzit skrev:

Uten å høres veldig dramatisk ut, men tror du traff full pott. Dette er noe som har pågått lenge, og helt klart mistet kontakten med livslyst og følelser og derfor blitt nummen. Dominerende mannsenergi har du også rett i, han prøver så godt han kan, men føler at jeg ikke våger å utrykke meg, fordi nettopp det du sier; jeg blir ikke forstått. 

Dæven altså. Igjen, ikke for å høres dramatisk ut, men første avsnitt virket det som du hadde et innblikk i tankene mine. 

Spennende å få bekreftelse på det! Ikke at jeg på noen som helst måte unner deg denne situasjonen.

Jeg tror en av grunnene til at det kom så tydelig til meg, er at vi er en vibrasjonsmatch, jeg står oppe i omtrent akkurat det samme i mitt liv akkurat nå.

Jeg spurte kortene hva dere evt kan gjøre for å jobbe med forholdet:
For det første, vit at du har indre styrke, og har rett på et godt forhold for deg, sånn som du er, det har vi alle. Det kan bli et krafttak, men ser ut til at det er verd å gjøre et forsøk til om dere begge er innstilt på å jobbe sammen for å gjøre endring. Ved å fokusere på det som er bra, det som fungerer og bygge videre på det. Og å aktivt gjøre mer gøye og sosiale ting sammen, samtidig som dere lager konkrete avtaler om endringer som er bedre for dere begge når det gjelder de tingene som ikke fungerer. Det er potensiale for en fornyelse og endring i forholdet, og hvis situasjonen er slik som beskrevet så er det også helt nødvendig. Hvis ikke er det ikke "meant to be". Er han klar til å åpne seg og samarbeide, kan dere være sårbar og komme tettere sammen for å skape noe nytt?

Anonymkode: 6f321...998

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer pappa til og bli frisk? 

Og hvordan går det med meg og samboeren fremover? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...