Gå til innhold

.


BerntHulken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg føler jeg stikker hode i et vepsebol nå, men handler dette om asyl, innvandring og integrering politikken ?

Anonymkode: b60cb...473

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, ingen vits å stemme, alle partier fører landet i feil retning, bare i ulik tempo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, et parti tar faktisk noenlunde ansvar, selv om jeg er enig i at også FRP er alt for snille med asyl- og innvandringspolitikken sin. Om noe er det vel bedre å utsette det noen 10-år istedefor å velge raskeste vei utfor stupet?

Anonymkode: 137c0...224

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Horten Market skrev:

Jepp, ingen vits å stemme, alle partier fører landet i feil retning, bare i ulik tempo.

Voks opp og ta din del av ansvaret. Du er ikke et barn, heller er du et offer. Jeg ser at du framstille deg som en ved dine innlegg. Det er sånne som deg som gjør at samfunn tilslutt kollapser.  :scorpis:

Anonymkode: b60cb...473

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Voks opp og ta din del av ansvaret. Du er ikke et barn, heller er du et offer. Jeg ser at du framstille deg som en ved dine innlegg. Det er sånne som deg som gjør at samfunn tilslutt kollapser.  :scorpis:

Anonymkode: b60cb...473

En blank stemme er også en stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, ens mål burde alltid være at politikk ikke betyr noe. Bygg deg opp et liv som er så bra at det ikke spiller noen rolle hvem som sitter i regjering. 

Klarer du ikke, så er du så klart avhengig av systemet.

Anonymkode: fd66f...80d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar du mener valgkortet, det ville jo vært jævlig sært å gå og hente seg stemmesedler i valglokalet eller på partienes stands bare for å gå og brenne dem hjemme.

Og hvorfor brenne det, egentlig? For å tøffe deg for en og annen sær tenåring som synes det er en kul symbolikk i det? Man kan jo stemme uten valgkortet også, så jeg skjønner ikke hva poenget med signalet "Nå skal jeg gjøre det marginalt mer upraktisk for meg selv og valgfunksjonæren dersom jeg bestemmer meg for å stemme likevel!" er. Du kan jo heller bare drite i å bruke det. 

Anonymkode: dce8a...741

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sender et mye sterkere signal om du stemmer blank, enn du gjør ved å brenne stemmeseddelen. Når du brenner stemmeseddelen, så blir du bare en av de mange som ikke tar seg bryet med å si sin mening ved hjelp av stemmeseddelen. Ved å stemme blankt blir du en del av statistikken over de som ikke er fornøyd med noen av alternativene, og det er vel det du mener å få frem?

Anonymkode: 45547...9d5

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

Hvis det er innvandring som er viktigst for deg, så kan du jo bare stemme Frp. Nå ønsker de til og med at asysløkere ikke skal få sette fot på norsk jord før søknaden er godkjent. Eller så kan du stemme SV/Krf hvis du er i andre enden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du sender et mye sterkere signal om du stemmer blank, enn du gjør ved å brenne stemmeseddelen. Når du brenner stemmeseddelen, så blir du bare en av de mange som ikke tar seg bryet med å si sin mening ved hjelp av stemmeseddelen. Ved å stemme blankt blir du en del av statistikken over de som ikke er fornøyd med noen av alternativene, og det er vel det du mener å få frem?

Anonymkode: 45547...9d5

:klappe:jeg likte godt dette svaret! Brenner du seddelen så er det ingen som vet at du gjorde det, du blir bare sett på som sofasitter. Stem blankt og vis at ingen av partiene har noe som er tiltalende for deg!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Steffieboy skrev:

Rett og slett fordi jeg gir faen i hele valget. Det spiller knapt noen rolle hvem vi velger, fordi partiene er såpass like.

Ingen partier vil utgjøre en forskjell for min del. Politikere er uansett bare maktsyke idioter som bare vil få høy lønn og gratis leilighet for å sitte å gjøre ingenting.

Stemmeseddelene finner du i avlukket i valglokalet. Går du først dit for å stemme så skal du ta en stemmeseddel og legge opp i en konvolutt, før du leverer fra deg konvolutten i valglokalet. Stemmesedlene skal stemme iverens med antall folk som har stemt, så de får du ikke ut av valglokalet uten å lage krøll for valgmedarbeiderne. 

Det du kan putte i ovnen er valgkortet ditt. Det kommer i posten i august. Men jeg vil påstå at du da ikke gjør din plikt som borger i Norge, nemlig å benytte deg av din rett og pliktntil å stemme ved stortingsvalget. Sofapartiet er ikke et aktivt politisk parti..

Anonymkode: ae53e...86b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke du får ta med stemmeseddelen ut av valglokalet. Iallefall skal den ikke brennes, men leveres til papirgjenvinning.

Vil nå ikke si at de på Stortinget ikke gjør noe. Å hevde noe slikt er jo bare en innrømmelse over hvor lite man vet. Vet man lite om et emne, innhenter man kunnskap om emnet, enten for å underbygge egne argumenter eller for å få økt kunnskap om emne. Iallefall roper man ikke opp om hvor lite man vet. Da fremstår man ikke som noen særlig smart person, men heller motsatt.

Anonymkode: d0975...e8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.6.2017 den 12.00, AnonymBruker skrev:

-

Endret av Steffieboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har stemt flere år. Når et parti er avhengi av et parti under stemmegrensen,for å få gjennom sine saker

..så er det ille. Lille v ødelegger Norge. 

Jeg skal ikke stemme i år. Ser bare at politikere hiver regningen på de som har minst. Selger Norge bit for bit. Sender folk i ledighet.  Folk får ikke viktig medisin pga vi har ikke råd.samtidig som de sender penger til utlandet til korrupte ledere. Og masse pener på prosjekter de har 0 kontroll på

 Hadde vi vist alt som går til utlandet,og brukte de pengene hjemme,så hadde Norge vært oppe å gått.  Nå råtner folk og land på rot

Anonymkode: cec91...83b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Steffieboy skrev:

Rett og slett fordi jeg gir faen i hele valget. Det spiller knapt noen rolle hvem vi velger, fordi partiene er såpass like.

Har du vurdert et av de mindre partiene utenfor Stortinget? Kan hende du finner noen der som du er mer enig med, og som er mer ulike de etablerte partiene. Å brenne stemmeseddelen oppnår du ingenting med, om du virkelig vil vise din misnøye må du stemme blankt om ingen av partiene frister.

Endret av Chubby
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stem på Rødt, om du vil at folk som trenger hjelp får det. Stem på SV om du vil ha et varmt samfunn, å stem på Alliasen om du hater innvandrere,jøder,homofile og svin.

Anonymkode: 879e3...34d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stem på Rødt, om du vil at folk som trenger hjelp får det. Stem på SV om du vil ha et varmt samfunn, å stem på Alliasen om du hater innvandrere,jøder,homofile og svin.

Anonymkode: 879e3...34d

Har Alliansen politikk på at man skal slutte med produksjon av svinekjøtt i Norge?

Anonymkode: ef261...9a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...