Gå til innhold

.


BerntHulken

Anbefalte innlegg

På 1.7.2017 den 18.40, AnonymBruker skrev:

Det er heller ingen som har påført urbefolkningen så mye lidelse som kapitalistiske hvite mennesker.

Anonymkode: 25848...794

På den annen side hadde de neppe klart det uten den fulle og hele støtte fra sosialistiske hvite mennesker i forhold til innvandring og globalisme.

Endret av Jus sanguinis
Stavefeil rettet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 25.6.2017 den 4.36, Steffieboy skrev:

Rett og slett fordi jeg gir faen i hele valget. Det spiller knapt noen rolle hvem vi velger, fordi partiene er såpass like.

Ingen partier vil utgjøre en forskjell for min del. Politikere er uansett bare maktsyke idioter som bare vil få høy lønn og gratis leilighet for å sitte å gjøre ingenting.

Finnes et parti som blant annet vil:

- kraftig redusere politikernes makt
- fjerne pensjonsordningene for politikere
- fjerne skattefinansierte lønninger for politikere
- fjerne stortingsboligene
- fjerne reisegodtgjørelsene
- mener at politikere ikke er kapable og kompetente til å vite hva hvert enkelt menneske trenger og at denne makten derfor bør kun ligge i hendene på det enkelte individ

Og ikke minst, de stiller i alle landets fylker og er landets raskest voksende parti. Om du blir hjemme vil, dessverre under dagens ordning, de store partiene motta til sammen 450 kroner. Om du stemmer eksempelvis på mitt foreslag vil de gå glipp av disse 450. Da har du i det minste gitt dem en økonomisk langfinger :)

www.liberalistene.org

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.7.2017 den 18.40, AnonymBruker skrev:

Det er ikke de som kommer til Norge sin skyld eller ansvar. Det er de samme korrupte kreftene jeg nevnte over som har satt dem i en posisjon som gjør at å komme til vesten fortoner seg som noe bedre enn å være der de er. Dette med innvandring er bare en av mange istopper. Det koker ned til at det er relativt sett få mennsker som beriker seg på mange sin bekostning. Det vises i nesten samtlige samfunns problem vi har. Å kjøre samfunnet til kollaps vil være å ha en mulighet til å fordele goder mer rettferdig, men det vil koste. Slik det er i dag så er det alt for mye brød og sirkus.  Det er heller ingen som har påført urbefolkningen så mye lidelse som kapitalistiske hvite mennesker.

Anonymkode: 25848...794

 

Velstand (eller "goder" som du kaller det) er ingen konstant. De må skapes, og de skapes ikke ved å ta fra de som har skapt dem og gi til de som ikke har gjort det via trusler om straff. 

Problemer vi ser i dag skyldes den omfordelingen du ser ut til å hylle. For den gir makt og penger til en politisk elite (og deres venner). Så her kan du takke deg selv for å være en nyttig idiot for det du hevder å hate :)

Det eneste som er rettferdig er å la folk bestemme over seg selv og sitt. Er du uenig? Fortell meg hvor mye av naboens inntekt som er din og hvorfor?

Når det gjelder lidelse som er påført urbefolkning er det først og fremst urbefolkningen selv (de fleste har bestått av svært voldelige og umoralske stammesamfunn hvor voldtekt, tvangsgifte, tyveri, krig, drap osv var vanlig og hvor noe rettssystem knapt eksisterte). 

I tillegg virker du å overhodet ikke forstå hva kapitalisme er. Men motbevis meg gjerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes du at Norge i det store og det hele er et bra land så stem på et av partiene som har vært med på å gjøre landet til det det er i dag. Om du derimot mener at Norge er et av de verste landene å leve i så stem på et parti som mener at alt bør drastisk forandres. 

 

Anonymkode: 6593b...26e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Guybrush skrev:

Det eneste som er rettferdig er å la folk bestemme over seg selv og sitt. Er du uenig? Fortell meg hvor mye av naboens inntekt som er din og hvorfor?

Ideelt sett, men mener du med fullt alvor at folk i Norge og ikke minst resten av verden er så uegoistiske at de som lykkes vil gjøre fornuftige valg og også hjelpe andre proporsjonalt? Folk som størrelse har ingenting å si? Et sammensurium av ideologisk, kulturell og etnisk blanding er helt greit? Du tror ikke det blir kamp mellom grupperinger lenger? Det systemet vil ende i total katastrofe for oss, og vil være irreversibelt. Vi kan ikke angre i etterkant, og vil være døde og begravet som nasjon og folk. For alltid, bare på grunn av et slikt hodeløst eksperiment. Det er en enorm sjanse å ta.

Samtidig benekter jeg likevel ikke at stien mot et vestlig samfunnskollaps er nær. Politikerne har vært ekstremt feige i alt for lang tid. Da har jeg ingen tro på at vi får et liberalistisk samfunn. Alternativene er mindre "stammer", anarki, totalitært styre og/eller krig. Du bommer grovt på den menneskelige psykologi og tankemåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2017 den 2.39, AnonymBruker skrev:

 

Endret av Steffieboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig ville jeg heller stemt blankt enn å la vær å stemme da jeg mener at demokratiet og retten til å stemme er noe vi bør ta vare på.

Anonymkode: edee1...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer nok ikke til å stemme jeg heller. Jeg er fornøyd uansett hvem av de realistiske alternativene som vinner. :)

Endret av AnonymSjiraff
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2017 den 1.40, Guybrush skrev:

Finnes et parti som blant annet vil:

- kraftig redusere politikernes makt
- fjerne pensjonsordningene for politikere
- fjerne skattefinansierte lønninger for politikere
- fjerne stortingsboligene
- fjerne reisegodtgjørelsene
- mener at politikere ikke er kapable og kompetente til å vite hva hvert enkelt menneske trenger og at denne makten derfor bør kun ligge i hendene på det enkelte individ

Og ikke minst, de stiller i alle landets fylker og er landets raskest voksende parti. Om du blir hjemme vil, dessverre under dagens ordning, de store partiene motta til sammen 450 kroner. Om du stemmer eksempelvis på mitt foreslag vil de gå glipp av disse 450. Da har du i det minste gitt dem en økonomisk langfinger :)

www.liberalistene.org

Vær så snill, ikke gi stemmen din til et tulleparti.

Anonymkode: 2893d...365

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Personlig ville jeg heller stemt blankt enn å la vær å stemme da jeg mener at demokratiet og retten til å stemme er noe vi bør ta vare på.

Anonymkode: edee1...ae0

Ja, som symbol for å markere støtte til demokratiet er det en fin gest å stemme blankt. Likevel bør man være klar over at det politisk sett er fullstendig verdiløs å stemme blankt. Det har over hodet ingen større politisk verdi enn å sitte hjemme i sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å stemme på noe som vil skape en kontrast og perspektiv på stortinget som jeg vil se mer av. (Liberalistene)

Jeg tilhører ikke noen partier og har alltid stemt på småparti (som nå har blitt store nok) fordi jeg vil ha deres områder inne på stortinget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, innmari- skrev:

Kommer til å stemme på noe som vil skape en kontrast og perspektiv på stortinget som jeg vil se mer av. (Liberalistene)

Jeg tilhører ikke noen partier og har alltid stemt på småparti (som nå har blitt store nok) fordi jeg vil ha deres områder inne på stortinget.

Kan du ikke stemme på Norges kommunistiske parti i stedet for? Da får du kontrast og perspektiv på Stortinget da også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kul du er, TS ... 

Like kul som den jevne nordmann.

Anonymkode: 40dfe...bf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Blodets rett skrev:

Kan du ikke stemme på Norges kommunistiske parti i stedet for? Da får du kontrast og perspektiv på Stortinget da også. 

Nei, jeg ønsker å lage eget sykehus i nabolaget for sebraer, det får jeg jo ikke gjøre hvis jeg stemmer NKP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, innmari- skrev:

Nei, jeg ønsker å lage eget sykehus i nabolaget for sebraer, det får jeg jo ikke gjøre hvis jeg stemmer NKP.

De lar deg sikkert gjøre det, selv om de selvfølgelig kommer til å beslaglegge det etterpå og transformere det til menneskesykehus.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 minutter siden, Blodets rett skrev:

De lar deg sikkert gjøre det, selv om de selvfølgelig kommer til å beslaglegge det etterpå og transformere det til menneskesykehus.

Og bruke midlene mine til egen rehab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lurven
På 25.6.2017 den 4.36, Steffieboy skrev:

Rett og slett fordi jeg gir faen i hele valget. Det spiller knapt noen rolle hvem vi velger, fordi partiene er såpass like.

Ingen partier vil utgjøre en forskjell for min del. Politikere er uansett bare maktsyke idioter som bare vil få høy lønn og gratis leilighet for å sitte å gjøre ingenting.

ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2017 den 7.02, AnonymBruker skrev:

 

Endret av Steffieboy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amorøs
På 25.6.2017 den 4.36, Steffieboy skrev:

Rett og slett fordi jeg gir faen i hele valget. Det spiller knapt noen rolle hvem vi velger, fordi partiene er såpass like.

Hvis du har så liten forståelse for politikk så er det kanskje like greit at du holder deg hjemme på valgdagen, selv ser jeg vesentlige forskjeller på de forskjellige partiene og ser derfor også viktigheten av at jeg stemmer.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...