Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har Alliansen politikk på at man skal slutte med produksjon av svinekjøtt i Norge?

Anonymkode: ef261...9a6

Svin er muslimer,alle andre partier enn de selv og homofile etc etc

Anonymkode: 879e3...34d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du har misforstått. Muslimer spiser ikke svin, det er haram. 

Svin/gris er et dyr. 

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror du har misforstått. Muslimer spiser ikke svin, det er haram. 

Svin/gris er et dyr. 

Du har ikke sett videoen der Hans Lysglimt Johansen, leder i Alliansen kaller alle for svin. Svin og cuck, det kaller han folk på Twitter for.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei dette er svin 

Anonymkode: 7c929...fec

Skrevet

Javel. Den brenner sikkert godt den

• Liker 1
Skrevet

Det er bedre å stemme blankt enn å ikke stemme. Et stort antall blanke stemmer vil gi et sterkt signal til alle partier.

• Liker 3
Gjest Cicero
Skrevet

Bedre å stemme blankt. Ovnen kan brukes til andre ting. ;) 

Skrevet (endret)
På 25.6.2017 den 5.00, AnonymBruker skrev:

.

Endret av Steffieboy
Skrevet

Brenn i vei, men jeg ser ikke helt hva du skulle vinne på det? 

• Liker 1
Skrevet (endret)
På 25.6.2017 den 10.32, studerende skrev:

Det er greit, men da er det ikke lov å klage de neste fire årene

For noe forbannet tull!

Bare fordi man er såpass desillusjonert med politikken at man ikke ser noe hensikt i å stemme, så betyr ikke det at man ikke har lov til å heve røsten når man møter urettferdighet.

Endret av Brannslangen
Skrevet

Finnes alltid noen parti som ikke er like på rævva som de andre. Å sitte hjemme og lage stemmeseddelbål har ikke særlig hensikt. :nori:

Da er du en del av sofapartiet og kan like gjerne like Libertinius på facebook og skrive deg inn på livets harde skole. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i helvete skal man stemme blankt?! 

Anonymkode: 2bada...70f

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i helvete skal man stemme blankt?! 

Anonymkode: 2bada...70f

Vise at man ikke er fornøyd med noen av partiene? En slags stille protest. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Problemet er at folk ikke gidder å gå til stemmelokalene for å stemme på andre politiske partier. Hvis man ser på hvor mange mennesker i Norge som faktisk KAN stemme, og hvor mange av disse som faktisk ikke gidder å dukke opp for å stemme.. 

Hva om veldiig mange av disse stemmene  hadde klart å samle seg rundt andre  politiske partier som for eksempel Høyre eller FrP? Hvis man legger sammen alle zom stemmer på disse partiene, pluss folk som nå ikke gidder å stemme på noe som helst. Kanskje disse partiene kunne klart å få opp mot flertall alene? 

Slik situasjonen er i dag så kan latterlige  politiske partier som Arbeiderpartiet, Venstre og KrF trumfe gjennom med alt for mye, forsi de satser på at folk ENTEN 

1. Stemmer på dem. ELLER:

2.at folk ikke gidder å avlegge temmer i det heile tatt... 

Anonymkode: f568f...708

Skrevet
På 25.6.2017 den 13.07, AnonymBruker skrev:

Jeg har stemt flere år. Når et parti er avhengi av et parti under stemmegrensen,for å få gjennom sine saker

..så er det ille. Lille v ødelegger Norge. 

Jeg skal ikke stemme i år. Ser bare at politikere hiver regningen på de som har minst. Selger Norge bit for bit. Sender folk i ledighet.  Folk får ikke viktig medisin pga vi har ikke råd.samtidig som de sender penger til utlandet til korrupte ledere. Og masse pener på prosjekter de har 0 kontroll på

Hadde vi vist alt som går til utlandet,og brukte de pengene hjemme,så hadde Norge vært oppe å gått.  Nå råtner folk og land på rot

Anonymkode: cec91...83b

Kanskje derfor nordmenn er lykkeligst i verden og vi er ett av de rikeste land i verden.

Samtidig har vi en helsetjeneste som er tilgjengelig for alle og sikrer alle gode helsetjenester.

I Norge har vi i alle fall gode politikere som tar mer hensyn enn sin egen lommebok og faktisk jobber for at folk skal ha det godt.

Hvordan er det forresten at Norge selges bit for bit? Hva tenker du på? Hvordan ser dette eventuelt ut i forhold til alt Norge kjøper i utvalget?

• Liker 1
Skrevet
På 25.6.2017 den 11.32, studerende skrev:

Det er greit, men da er det ikke lov å klage de neste fire årene

Jeg klager. Jeg valgte Jens Stoltenberg for noen år siden. Det gikk ikke lang tid før han bombet Libya. Min egen statsminister , som jeg hadde valgt, som representerte meg bombet , ødela og drepte i ett land vi ikke var i krig med. Tusener av vernepliktige og sivile strøk med. Landet ble knust og overlatt til islamistiske grupperinger.  Dette var det min statsminister som gjorde.

Vi bør stå opp som nasjon og slutte å delta i disse krigene. I disse dager har vi 60 soldater som høyreregjeringen har sendt via Jordan til Syria som trener en leiesoldat eller islamistarmè som angiper Syria . Ett land vi ikke er i krig med. Det ser også ut som om våre soldater faktisk med våpen i hånd har krenket Syrisk territorium og nå oppholder seg i Sør-Syria. Når man stemmer Høyre/FRP/Arbeiderpartiet så støtter man ett regime som er krigsforbrytere. Det finnes partier i Norge som tar avstand fra dette, muligens Rødt og Senterpartiet. Kanskje også De Grønne. 

• Liker 1
Skrevet
På 25.6.2017 den 5.31, AnonymBruker skrev:

Det er sånne som deg som gjør at samfunn tilslutt kollapser.  :scorpis:

Anonymkode: b60cb...473

Nei, det er en galopperende ulikhet ute av kontroll som gjør at samfunn tilslutt kollapser. Likhet er limet som holder samfunnet sammen. Blir det for mye ulikhet går samfunnet i oppløsning og samfunnet kollapser, som regel med store menneskelige kostnader/lidelser inntil nye samfunn basert på likhet naturlig gjenoppstår.

Når man konsekvent styrker Dar al-Islam, islams hus, på bekostning av Dar al-Kufar, de vantros hus, altså Norge, sier det seg selv at man tilslutt når et bristepunkt hvor det norske hus kollapser. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Jus sanguinis skrev:

Nei, det er en galopperende ulikhet ute av kontroll som gjør at samfunn tilslutt kollapser. Likhet er limet som holder samfunnet sammen. Blir det for mye ulikhet går samfunnet i oppløsning og samfunnet kollapser, som regel med store menneskelige kostnader/lidelser inntil nye samfunn basert på likhet naturlig gjenoppstår.

Tror desverre det er en kollaps vi trenger. Verdenssamfunnet er på vei mot avgrunnen og de ansvarlige er bankene, politikere og andre som tjener penger på folks elendighet. Det triste er at disse menneskene aldri blir holdt ansvarlig selv om de burde lide samme skjebne som aristokratiet under den franske revolusjonen eller ihvertfall kjeppjages fra posisjonene sine. Tror ikke så mange av verdens befolkning vil få det så mye verre enn de allerde har det. De samfunnstoppene som maner til måthold og besinnelse er de som også er mest interessert i å beholde det utrettferdige systemet vi har i dag.

Anonymkode: 25848...794

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror desverre det er en kollaps vi trenger. Verdenssamfunnet er på vei mot avgrunnen og de ansvarlige er bankene, politikere og andre som tjener penger på folks elendighet. Det triste er at disse menneskene aldri blir holdt ansvarlig selv om de burde lide samme skjebne som aristokratiet under den franske revolusjonen eller ihvertfall kjeppjages fra posisjonene sine. Tror ikke så mange av verdens befolkning vil få det så mye verre enn de allerde har det. De samfunnstoppene som maner til måthold og besinnelse er de som også er mest interessert i å beholde det utrettferdige systemet vi har i dag.

Det synes jeg er en vanvittig menneskefiendtlig holdning. De menneskelige kostnadene av å kjøre samfunnet med vilje utfor stupet vil være enorme. Den største prisen vil det også være urbefolkningen som vil betale. 

Nei takk, jeg foretrekker å stoppe, snu utviklingen og reversere den innvandrende ulikheten som eliten har satt i gang uten noensinne å innhente folkets demokratiske velsignelse. Den ansvarlige eliten bør dog straffeforfølges i et nytt landssvikeroppgjør for det de har gjort og det de fortsetter å gjøre.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Jus sanguinis skrev:

Det synes jeg er en vanvittig menneskefiendtlig holdning. De menneskelige kostnadene av å kjøre samfunnet med vilje utfor stupet vil være enorme. Den største prisen vil det også være urbefolkningen som vil betale. 

Nei takk, jeg foretrekker å stoppe, snu utviklingen og reversere den innvandrende ulikheten som eliten har satt i gang uten noensinne å innhente folkets demokratiske velsignelse. Den ansvarlige eliten bør dog straffeforfølges i et nytt landssvikeroppgjør for det de har gjort og det de fortsetter å gjøre.

Det er ikke de som kommer til Norge sin skyld eller ansvar. Det er de samme korrupte kreftene jeg nevnte over som har satt dem i en posisjon som gjør at å komme til vesten fortoner seg som noe bedre enn å være der de er. Dette med innvandring er bare en av mange istopper. Det koker ned til at det er relativt sett få mennsker som beriker seg på mange sin bekostning. Det vises i nesten samtlige samfunns problem vi har. Å kjøre samfunnet til kollaps vil være å ha en mulighet til å fordele goder mer rettferdig, men det vil koste. Slik det er i dag så er det alt for mye brød og sirkus.  Det er heller ingen som har påført urbefolkningen så mye lidelse som kapitalistiske hvite mennesker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...