Gå til innhold

Venninne "fått" dødsdato, tror det begynner å klikke for henne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg full forståelse for etter å ha blitt utsatt for fordommer fra helsepersonell når jeg har vært i livstruende tilstand. De har sine svakheter de også, og de bør man vokte seg for, ellers kan man ende opp 6 fot under i fremtiden. 

Anonymkode: dd014...fa6

Hva mener du?

Anonymkode: 79ff7...5ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hu ikke vil til legen, ta kontakt med en stiftelse som kaller seg hvite ørn. De har ett åndelig perspektiv på ting (og det høres ut som om venninna di tror alt dette er åndelig) og kan hjelpe deg med hvordan du skal forholde deg videre. De er seriøse og har hjulpet mange.

Anonymkode: 48982...601

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Evilposelos skrev:

Er ikke jeg  som skrev det. Jeg kan skjønne reaksjonen, for det å ikke hjelpe venninna si, på grunn av en med vrangforestillinger om leger, er veldig dumt. 

Anbefaler det Rainstorm sier. 

Du ble visst provosert du også siden du karakteriserer andres meninger som "vrangforestillinger". 

I mange yrker kreves det god psykisk helse, f.eks. i politiet, militæret, offshore, sjømenn, piloter og sjåfører. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres skummelt ut. Jeg ville sendt bekymringsmelding til legen dersom hun ikke vil gå selv. 

Å hallisunere er kjempeskummelt. Jeg har hallisunnert 3-4 ganger. Har alle gangene skjønt at det ikke er ekte, likevel har jeg blitt så redd når skikkelsene/mennene/den svarte hunden under senga ( :fnise: )  har kommet for å ta meg. Når det "bare" har kommet svarte, kravlende bølger/energi fra armene mine så har jeg blitt mer fascinert og blitt liggende og se på. Men i alle fall. For de som ikke forstår at synene ikke er ekte så må det jo være helt utrolig skrekkslagende skummelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Tobben70 skrev:

Hvorfor har Allah skapt disse djinnene som kan gjøre så mye faenskap?

Er de laget at gasser som vi ikke kan måle på samme måte som andre gasser?

Allah skapte først englene av lys og med fri vilje så skapte Han Djinnene fra den øverste delen av flammen, de skapte Han med fri vilje. Så skapte Han menneske av fastform (jord).

Gassen jeg refererte til er den kjemiske gassen i flammen som djinnene er skapt av. Det er derfor vi ikke kan se dem og de kan penetrerer mennesker og dyr. Guds sendebud sier i en uttalelse at at satanen løper gjennom menneske i blodets omløp. De er mektigere enn menneske men menneske er mer intelligente enn dem.

De er har sine samfunn og det finnes gode og onde djinner og de har også ulik religion og livssyn som vi mennesker. Både mennesker og djinner gjør like mye faenskap. Dette var det englene spurte Gud om da Han skapte menneske. De sa: "skal du sette på jorden noen som skal ødelegge det og yte blod mens vi opphøyer og helliggjør Deg?!".

Det er er flere momenter og detaljer rundt skapelsen av menneske og djinner som ikke finnes i bibelen men jeg skal prøve å være kort.Prosessen med å skape mennesket varte i flere faser ihht koranen. Satanen var av djinn og følte nysgjerrighet. Før det ble blåst liv "Guds ånd" i Adam, var han, svart leire. Altså før det ble bekledd med kjøtt. I perioden før det ble blåst liv "Guds ånd" i Adam, begynte Djinnen (før han ble satan) å fly gjennom Adam. Djinnen/iblis/Lucifer oppdaget at han var mektigere enn mennesket da menneske var av skapt i fastform.

Det som er viktig å bemerke her, er at Djinnen ble besatt av Adam. Besettelsen endte til slutt med sterk sjalusi, hovmod og hat ovenfor Adam. Dette resulterte til at Adam og satanen inkludert alle andre djinner ble forvist til jorden.

i koranen sier Allah i et vers at han skapte menneske og dinnene for å tilbe Han alene. Så står det i et annet vers at vi er skapt for å fylle jorden og gjøre godt. Både mennesker og djinner vil bli stilt til ansvar for deres gjerninger.

Djinner har også den loven som forbyr dem å penetrere mennesket, men dessverre finnes det både kriminelle og syndere blant dem akkurat som tilsvarende finnes blant oss mennesker.

Gud skaper det han vil, til hvilket formål Han selv vil. Vi er skapt med fri vilje og kan gjøre det vi vil. Dessverre finnes det djinner som misbruker sin makt på samme måte som mennesker og det finnes gode djinner som gjør godt på denne jord. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6/24/2017 den 23.45, AnonymBruker skrev:

Ikke bland inn noen andre her. Jeg vet hva jeg snakker om og det kan gjøre vondt værre!
Det hun trenger det er 1) å holde seg unna hasj , ikke fordi det er farlig, men fordi hun for tiden åpenbart er sensitiv for det, og får mer angst enn avslapping av det og 2) slutte å se på og lese om paranormale saker, du som venninde bør prøve å få hun med på helt vanlige ting, snakke om helt vanlige ting osv. 
Så vil dette gå over av seg selv med tiden.

Spiritisme er faktisk ikke bare tull, man skulle tro det, men når man har opplevd det så vet man hvor ekte det er.
Såklart er de fleste sessions bare tull der alle er ufokusert og ler av hele greia og dytter den brikken rundt selv, men om bare en person tilstede har en åndelig nærhet så kan det gjøre at spiritismen faktisk fungerer.
Jeg var med en gang, og det ble iskaldt i rommet, og speilet som hang på veggen i mellomgangen falt ned og ikke bare rett ned, men lå over dørterskelen til rommet ved siden av to meter lenge vekke til siden. Umulig at det kunne falt på den måten og avstanden ned fra veggen.
To som var med ble ganske spaced etterpå og mente de fikk beskjeder i drømmene de påfølgende ukene, noe med at mormoren skulle dø og døde osv, og jeg var jo selv også ganske redd og forvirra, men hadde ikke fått noen "beskjeder" eller lignende.

Etter man har vært med på uforklarlige ting eller opplevelser som gir inntrykk er det naturlig at det setter spor og at man vil prate om det i ettertid, bare la hun prate om det med deg, lytt uten å dømme, ikke avfei det hun sier, prøv å bare lytt, men ikke fõr hun med noe mere.

Dette går over av seg selv og er ikke noe å blande inn fastlege eller tull for. Ikke spesielt kult å ha i journalen sin at man har vært i psykose (dette er ikke psykose, selvom det hun har opplevd og snakker om er uforklarlig for DEG) , kan ødelegge for fremtidig forhold med legen og hendelser yrker helsepleie osv senere i livet.
 

Anonymkode: ea6e4...b65

Ikke enig. Ts jeg ville gått til foreldrene hennes og sagt fra jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...