Gå til innhold

Folk som bruker 2xu-tights uten å trene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Råkkenråll

Jeg har gått innom butikken i både joggebukse og løpetights. Oftest på vei hjem fra trening- og jeg lurer da på hvordan en ser forskjell på om jeg har vært på trening eller kommer hjemmefra?

1: Ingen bryr seg

2: Ingen ser forskjell 

3: Jeg bryr meg jo uansett ikke

Kan også gå på butikken uten sminke, eller før jeg skal på byen- ikledd kjole og hæler.

Har en nabo som alltid spør om jeg skal på trening om jeg er med ungen i sandkassa ikledd tights. Det interessante er at vedkommende selv alltid går i turbukser/allværsjakke i samme ærend- og jeg lurer jo da på om nordmenn tenker at allværsjakker/turbukser er klær ment til alt? Det er jo egentlig turtøy type "jeg skal på fjellet". Men mange bruker det jo både til hverdags og når sola stråler. Ikke helt logisk i hodet mitt, men jeg er ikke opptatt av å presisere på KG at hele Trondheim NTNU må skifte klesstil. 

Interessant at man må være en kroppstype for å trene, forøvrig- mulig noen i denne tråden står i kø med meg etter trening og bare "hun der har ALT for små biceps til å ha vært på trening, hun burde få av seg det treningstøyet der" :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke lest hele tråden, men disse tightsene var vel på moten blant tenåringene for noen år siden ? 

Selv begynte jeg å bruke tights i steden for joggebukse rett etter jeg fikk barn, av to grunner: Jeg gidder ikke lenger dra på meg olabukse for å gå på butikken eller lekeplassen, og i og med at jeg da hadde en del kilo ekstra ville jeg heller gi naboene inntrykk av at jeg forsøkte å gjøre noe med det enn at jeg hadde gitt opp og bare daffet rundt i joggebuksa :P 

Fikk faktisk noen kommentarer fra en nabo om at jeg trente så mye :P 

Anonymkode: 04128...523

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sugemerke

Jeg går i treningstights hele dagen og bytter da søren ikke for å gå på butikken. Folk bør bare være glad jeg har klær på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann synes jeg det er ok så lenge de har fin kropp, synes yoga pants er enda penere på velldreide kvinner enn 2Xu.

Anonymkode: 96082...69d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går alle jentene i adidas eller 2XU tights, en sjelden gang nike og hvite nike eller hummelsokker dratt over tightsen. Ser sikkert femti slike skolejenter hver dag da de passerer mitt hus i det jeg drar til jobb. En nabodame på 40 bruker 2XU tights hver eneste dag hele året med championsokker dratt over. Noen ganger helt til knærne. For noen år siden gikk alle (bortsett fra nabodama) med grå joggebukser. Nabodama har jeg aldri sett uten tights og de sokkene. Har bodd her i femten år nå. 

Men tightsen er jo grei nok den, og har ikke nevneverdig problemer med at folk går i joggebukse i butikken heller. Synes det er komisk at folk tror de er penere kledd i allværsklær/ turklær. Like posete det. Eller alle som flyr i Kari Trå undertøy uten en genser over. 

Anonymkode: 2a0d0...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg eller er det spesielt at folk bruker en bukse til 1200 kr som kose/daffebukse?    Kosebuksa mi koster 100 kr, men viser jeg meg ikke i offentlig.  Jeg liker å kle meg skikkelig når jeg er ute. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.6.2017 den 20.25, AnonymBruker skrev:

Som mann synes jeg det er ok så lenge de har fin kropp, synes yoga pants er enda penere på velldreide kvinner enn 2Xu.

Anonymkode: 96082...69d

En av mine favoritter er yogapants fra Victoria secret :ninuskapus: Det er det nærmeste en får sett meg i "koseklær". Svære joggebukser kommer ikke inn i mitt hus :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.6.2017 den 23.11, herremann skrev:

Jeg sammenligner det med å gå på butikken i joggebukse og hettegenser. Ser ikke bra ut.

Er det noen som pynter seg for å dra i butikken? Alvorlig? :fnise:

Anonymkode: d4ef8...ee3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wildfig

Synes 2xu er dyrt å dårlig. Har mest adidas og Rohnish (?). Bruker det istedet for joggebukser. Kan fint ha det på når jeg skal på butikken, men ikke på kafe etc. Jeg bruker heller ikke allværsjakke om jeg skal på senter/kafe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som pynter seg for å dra i butikken? Alvorlig? :fnise:

Anonymkode: d4ef8...ee3

Nei, på ingen måte. Men man trenger da heller ikke se ut som et takras. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bare jenter som går i 2XU tights. Ser både voksne damer og gutter som går i trange 2XU tights. Syns det er fint jeg.

Anonymkode: 7e866...e4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en jente i tenårene/tyveårene med tights. Gikk tur på kjøpesenteret med sin bestemor på 60 år. HUN HADDE OGSÅ TIGHTS.

Så tydelig populær greie det der. Sikkert fint for gamlingene da, holder alt på plass. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke bare jenter som går i 2XU tights. Ser både voksne damer og gutter som går i trange 2XU tights. Syns det er fint jeg.

Anonymkode: 7e866...e4e

Menn i strømpebukser :fnise:veeeldig fint.

Whatever rocks your boat azza

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På Sunday, June 25, 2017 den 23.15, Mystix skrev:

Nei, på ingen måte. Men man trenger da heller ikke se ut som et takras. 

Jeg ser ofte ut som et takras. Det er min stil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sunday, June 25, 2017 den 20.34, Mystix skrev:

Er det bare meg eller er det spesielt at folk bruker en bukse til 1200 kr som kose/daffebukse?    Kosebuksa mi koster 100 kr, men viser jeg meg ikke i offentlig.  Jeg liker å kle meg skikkelig når jeg er ute. 

Pent kan også være komfortabelt, da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange misunnelige folk her, la nå de som vil gå med disse tightsene få gjøre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Peanut
21 minutter siden, JackIost skrev:

Mange misunnelige folk her, la nå de som vil gå med disse tightsene få gjøre det :)

Man må være misunnelig hvis man sier man ikke synes slikt er videre pent?  :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Peanut skrev:

Man må være misunnelig hvis man sier man ikke synes slikt er videre pent?  :blink:

At jenter klager på at andre jenter går i tettsittende tights til hverdags MÅ ikke være misunnelse, og det finnes sikkert unntak, men det er ganske påfallende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Peanut skrev:

Man må være misunnelig hvis man sier man ikke synes slikt er videre pent?  :blink:

Tydeligvis ja 🙄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Sunnmøre, og her er det mange som bruker 2xu tightsene til hverdags. Skjønner det ikke. Det er ikke fint en gang, så sant man ikke skal på trening! På søndag så sto jeg i kø på Macdonalds, da sto det en dame i køen ved siden av meg, med 2xu tights. Lo litt inne i meg da :) Men for all del, gå kledd som du vil, synes bare treningstøy hører hjemme på trening/når man trener ;) 

Anonymkode: 470c9...01d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...