Gå til innhold

Folk som bruker 2xu-tights uten å trene


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, kvinneguide skrev:

Er det disse tightsene som er så tynne at det ser ut som sort hud? Har sett noen jenter med en slik tights at jeg lurer på om de er klar over at det ser ut som om de er naken, eller går med nylonstrømpebukse

De sorte og grå 2xu-tightsene er gjennomsiktige. Squater man med dem får personen bakom et veldig grafisk bilde av rumpa, enten vedkommende person bruker undertøy eller ikke. Men all oppmerksomhet er vel god oppmerksomhet akkurat som PR :)

Anonymkode: 7eda7...c0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja er like teit som de som bruker Levis uten å jobbe i gruve, så latterlig..

Anonymkode: 6bf09...042

Vet ikke hvor du fått for deg at Levis har vært spesielt populært for gruvearbeidere. Levis har vært spesielt populært for cowboys, tømmerhoggere og veiarbeidere rundt år 1920.

Anonymkode: 7eda7...c0a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sorte og grå 2xu-tightsene er gjennomsiktige. Squater man med dem får personen bakom et veldig grafisk bilde av rumpa, enten vedkommende person bruker undertøy eller ikke. Men all oppmerksomhet er vel god oppmerksomhet akkurat som PR :)

Anonymkode: 7eda7...c0a

De to jeg har sett hadde store romper kanskje derfor de fikk samme effekt i stående posisjon. Har ikke problemer med ulike kroppsfasonger altså, synes bare litt synd på de jentene hvis de ikke vet at det ser ut som de går rundt i nylonstrømpebukser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så en jente på senteret for en stund siden med den tightsen med sandaler! :sprettoy:Det så ganske fælt ut. Grøss

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg aldri tenkt. Jeg har sett jenter gå med tights, men da er de unge, gjerne 17-18 år. Nabojenta på 16 går med slike tights! Jeg har tenkt at disse jentene er i en unntakstilstand og at moten "bare er sånn" :P

Selv går jeg bare med tights om jeg faktisk er ute og løper rundt, enten om det er jogging eller om jeg løper etter 4 åringen. Gidder ikke dongri om jeg er ute på marka og sparker fotball, helt ærlig. :)

Anonymkode: c4c7b...f09

Ser latterlig ut okke som.

I ditt tilfelle skjønner jeg deg godt, men du er jo også i aktivitet. Dermed blir det annerledes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hvor du fått for deg at Levis har vært spesielt populært for gruvearbeidere. Levis har vært spesielt populært for cowboys, tømmerhoggere og veiarbeidere rundt år 1920.

Anonymkode: 7eda7...c0a

Levi's ble funnet opp lenge før det, og var ment til gullgravere forøvrig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, herremann skrev:

Jeg sammenligner det med å gå på butikken i joggebukse og hettegenser. Ser ikke bra ut.

Eyh, ikke kødd med koseklærne mine som jeg alt for ofte drar på butikken i!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som trodde det var noen sånne fancy tightser som hadde en form for holdinn effekt, støttestrømpegreier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det bare meg, men er det bare jeg som ser oftere og oftere jenter som bruker disse 2xu-tightsene utenfor trening som den skulle vært en vanlig dongeribukse eller chinos. Har venninner av meg som jeg vet bruker disse tightsene i hverdagen, selv om de ikke har tenkt til å trene før neste dag.

Ikke noe negativt ment, men synes dette er ganske rart. Har også hørt at tightsene ble designet for å løpetrening ute for å minske luftmotstanden når man løper. Om dette stemmer bruker mange dem til noe helt annet enn det de er ment til.

Anonymkode: 7eda7...c0a

Synes det er SUPER harry. Selv om man daffer i den tightsen så skaper det inntrykk hos andre at man er på vei fra/til trening. Dette gir et annet (positivt) bilde enn om man hadde daffet gatelangs i en joggebukse av bomull.

Anonymkode: eca17...538

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ukke jente. Men mann. Går ofte med treningstights når jeg skal det stikk motsatte av å trene. Bare slaske. Da er det godt å ha noe behagelig på seg om jeg bare skal slaske hjemme eller gå på butikken.

Nå sitter jeg i sola og leser bok i tights og T-skjorte. Før var det jiggebukse. Men det et ikke så vanlig lengre.

Anonymkode: 398e6...a92

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå bruker jeg ikke akkurat dette merket, men om jeg har flere ærend i løpet av en dag og er avhengig av å bevege meg større avstander til fots så er det mer praktisk å ha på treningstøy eller klær som er gode å bevege seg i. Må jeg gå flere kilometer mellom stoppestedene mine så er dette å regne som fysisk aktivitet og jeg kler meg deretter.

Jeg er skjønt enig i at det er noe spesielt å iføre seg treningstøy (eller en salig blanding) før et kafébesøk eller lignende om man ikke etterpå skal bevege seg aktivt.

Vil tro folk generelt er i stand til å kle seg etter forholdene, men fornuft henger ikke alltid sammen med øyeblikkets motebilde.

Anonymkode: 7369d...d4d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ofte for å vise seg frem. "Se, jeg skal trene!!   not..." eller "Jeg har kjøpt meg denne dyre tightsen, nå er jeg kvalifisert til VM"

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har alltid vært sånn at de eldre synes at ungdommen kler seg helt latterlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, kvinneguide skrev:

Er det disse tightsene som er så tynne at det ser ut som sort hud? Har sett noen jenter med en slik tights at jeg lurer på om de er klar over at det ser ut som om de er naken, eller går med nylonstrømpebukse

Akkurat det samme har jeg også lurt på. Det ser jo ut som de er kroppsmalt. 

Anonymkode: 743d9...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Svigermor skrev:

Det har alltid vært sånn at de eldre synes at ungdommen kler seg helt latterlig. 

Jeg ser faktisk flest kvinner i 40-50 åra som går slik, ikke fjortiser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Herregud, er det noe å bry seg om? Tights er behagelig, mye mer behagelig enn jeans, og ser hakket bedre ut en slaskete joggebukse (som jeg forsåvidt heller ikke har noe i mot). Om den er av det ene eller andre merket spiller vel ikke noe rolle. 2xu tighstene sitter fint, og man må vel ikke måtte gå på trening for å ha på seg noe som er designa for trening.
Skal folk begynne å klage på at andre sitter hjemme på søndagskvelden i joggebukse også?
Eller at man har på seg Fjellreven jakke uten å gå på fjellet?

Personlig bruker jeg tights fordi jeg har leddsykdom, jeg trener ikke,  og siden den er mer stretch enn en jeans som klemmer rundt leddene går jeg med det overalt i stedet for jeans. Jeg har vurdert å spare opp til 2xu tights av den grunn at jeg syns de sitter bra og gir litt rumpe løft, jeg har ikke rumpe, så det er jo greit å kunne gå i en tights man ikke føler seg stygg i.

Gud tenk så flott verden kunne vært om folk som henger seg opp i sånn heller kunne brukt fokuset sitt på ting som faktisk har noe å si for verden, som krig og fred og sånn.

Anonymkode: 96112...183

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Supernova17 skrev:

Det er ofte for å vise seg frem. "Se, jeg skal trene!!   not..." eller "Jeg har kjøpt meg denne dyre tightsen, nå er jeg kvalifisert til VM"

Det har aldri falt deg inn at det er fordi det er behagelig og fint da?
Tror du folk med kåpe/frakk bruker det fordi de vil utståråle " se jeg er en blotter " ?? Herregud for en teit logikk, å putte sine egne tanker inn i andres hode! .

Anonymkode: 96112...183

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart det er krig i verden. Syntes det ser greit ut, sikkert maneg som syntes akkurat det dere går med ser stygt ut eller at det er noe "galt" med kroppene deres også. Bare la folk være som de er og gå i det de vil herregud, alt man skal bry seg om..

Anonymkode: e4357...e09

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har aldri falt deg inn at det er fordi det er behagelig og fint da?
Tror du folk med kåpe/frakk bruker det fordi de vil utståråle " se jeg er en blotter " ?? Herregud for en teit logikk, å putte sine egne tanker inn i andres hode! .

Anonymkode: 96112...183

Jeg sa det er OFTE for å vise seg frem, jeg skrev ikke alle og heller ikke alltid. Her må du lese nøye gjennom før du kommenterer. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...