AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #541 Del Skrevet 4. juli 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Ikke for å være frekk men" lurer på hvilken diagnose du har som synes det er passende å sitte å skrive sånn i tråden her. Hm. Omg, lolz liksom! #lersåjeggriner. Liksom. Ja nå var jeg jævlig ufin, men jeg er drittlei av mennesker som synes at det bare er såå moro å gjøre narr av en tråd der folk ser etter råd og surprisesurprise omsorg! Dere er som om man ikke engang har ansvar for sine handlinger. Men det har man faktisk og det du og andre velger å gjøre har innvirkning på de rundt dere også i en jævla tråd på KG. Men blir ikke overrasket om dere ikke ønsker å nettopp TA det ansvaret dere EIER. "Chill litt da, lufta er fri for alle". 2017 sin sykdom. Ansvarsfraskriving. Hvis noen vil le av eller spekulere i hvorvidt dette er ekte så kan dere som vil kommentere at jeg overreagerer eller er ufin nå værsegod starte en tråd om tråden min. Det er fint. 👌 Og neida takk som spør. Mannen skal utredes for hjernesvulst og tidlig demens og diverse og det er bare så vittig dette her. G A L S K A P. Excuse my French men fuck off. Anonymkode: 75f2b...862 Du verden.....😳 Anonymkode: 0d63c...854 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #542 Del Skrevet 4. juli 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du verden.....😳 Anonymkode: 0d63c...854 Ja, uff. Det var skikkelig dårlig. Anonymkode: 75f2b...862 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #543 Del Skrevet 4. juli 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja dette er det sjukeste jeg har sett på KG tror jeg... 😱 Jeg orka bare å skumme til side 10... detta er jo G A L S K A P... Anonymkode: 9bd89...ec8 Da kan du ikke ha vært lenge på KG. Anonymkode: a8781...438 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #544 Del Skrevet 4. juli 2017 Jeg skjønner utblåsingen til TS her veldig godt. Anonymkode: 3154b...920 47 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #545 Del Skrevet 4. juli 2017 Jeg bare lurer, og det er ikke for å trolle.. er det virkelig ingen på denne 28 sider lange tråden som har tenkt tanken på at det kan finnes dårlige energier i dette huset? At det ikke handler om en syk mann med uviss diagnose, men rett å slett noen som henger igjen der fra en annen tid? Spøkelse rett og slett? Anonymkode: 6bbe1...c98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 4. juli 2017 #546 Del Skrevet 4. juli 2017 Utrolig dårlig enkelte oppfører seg i denne tråden. Håper dere finner ut av det med helsa til mannen din og at det ikke er så alvorlig som dere frykter. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #547 Del Skrevet 4. juli 2017 Tusen takk for klemmene dere! Og omsorg. Settes pris på. Og virkelig det å få høre at det virker som jeg takler det greit! Det hjelper når det bare stormer inne i hodet mitt. Virkelig. Jeg føler jeg mister fatning, ikke er så god som jeg vil være og alt er dritt. Drittdag på jobb i tillegg. Nå skal jeg bare lide meg igjennom den og dra hjem for å hate at sola spotter meg i dag med å skinne ekstra! (Neida jeg er lei, men skal nok prøve å gjøre noe godt for meg selv når jeg kommer hjem.) Fikk snakket med mannen. Legen hans tar det heldigvis seriøst. Henvisninger hit og dit. Vi hadde en veldig god samtale og en god natt. Jeg er bare så sint på meg selv for at jeg skal jo liksom være sterk for ham, men jeg er bare teit som et barn. Takk for omtanken og klemmer til alle gode tilfeldige mennesker som prøver å støtte. Keep calm and carry on? Blææ. TS Anonymkode: 75f2b...862 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #548 Del Skrevet 4. juli 2017 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Ikke for å være frekk men" lurer på hvilken diagnose du har som synes det er passende å sitte å skrive sånn i tråden her. Hm. Omg, lolz liksom! #lersåjeggriner. Liksom. Ja nå var jeg jævlig ufin, men jeg er drittlei av mennesker som synes at det bare er såå moro å gjøre narr av en tråd der folk ser etter råd og surprisesurprise omsorg! Dere er som om man ikke engang har ansvar for sine handlinger. Men det har man faktisk og det du og andre velger å gjøre har innvirkning på de rundt dere også i en jævla tråd på KG. Men blir ikke overrasket om dere ikke ønsker å nettopp TA det ansvaret dere EIER. "Chill litt da, lufta er fri for alle". 2017 sin sykdom. Ansvarsfraskriving. Hvis noen vil le av eller spekulere i hvorvidt dette er ekte så kan dere som vil kommentere at jeg overreagerer eller er ufin nå værsegod starte en tråd om tråden min. Det er fint. 👌 Og neida takk som spør. Mannen skal utredes for hjernesvulst og tidlig demens og diverse og det er bare så vittig dette her. G A L S K A P. Excuse my French men fuck off. Anonymkode: 75f2b...862 Huff, det er ikke noe kjekt når noen man er glad i skal utredes for alvorlig sykdom. Ventingen i forbindelse med legetimer og prøvesvar, det er grusomt. Man bare går og venter, og blir nærmest unyttig i mellomtiden. Men vi har et fantastisk helsevesen her i landet, og det er utrolig hva man har av medisiner og behandlingsmetoder dersom noe skulle være galt. Jeg håper på alt det beste for deg og mannen din! Anonymkode: 7c39b...26a 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #549 Del Skrevet 4. juli 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Huff, det er ikke noe kjekt når noen man er glad i skal utredes for alvorlig sykdom. Ventingen i forbindelse med legetimer og prøvesvar, det er grusomt. Man bare går og venter, og blir nærmest unyttig i mellomtiden. Men vi har et fantastisk helsevesen her i landet, og det er utrolig hva man har av medisiner og behandlingsmetoder dersom noe skulle være galt. Jeg håper på alt det beste for deg og mannen din! Anonymkode: 7c39b...26a Takk! Jeg håper jeg også. Jeg må legge til da at måten jeg la det frem på der ble veldig dramatisk. Legen tar det alvorlig men mente vi ikke trengte å "bli gal av bekymring". Mannen har lite andre symptomer på svulst, men var viktig å sjekke det. Tidlig demens passer også dårlig. Det er egentlig noe psykisk som virker mest sannsynlig. Men jeg tror mitt mål i det hele må være å slutte å Google. Slutte å tenke at jeg kan finne ut. Men han hadde jo hodepine da og da kanskje ditt og datt. Det hjelper ingenting. Som du sier vi har et fantastisk helsevesen og jeg må stole på at de ivaretar oss. Det er bare så vanskelig å komme meg ut av hodet mitt! Det er nærmest som jeg tror at hvis jeg ikke tenker på det vil det bli litt verre. Som om bekymringen har en faktisk virkning og det har den jo ikke. TS Anonymkode: 75f2b...862 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #550 Del Skrevet 4. juli 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du verden.....😳 Anonymkode: 0d63c...854 Jepp 😳 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da kan du ikke ha vært lenge på KG. Anonymkode: a8781...438 Jo dessverre 😱😂 og TS: det jeg satte spørsmålstegn med var "galskapen" over at en tråd får nå 28 sider som denne.. og det kommer diagnoser slengdende i hytt og gevær.. tror faktisk ikke det er så jævla beroligende heller.. folk kommer med det ene og det andre.. i min situasjon hadde jeg nok alliere meg med venner og familie istedenfor å sitte å lese her og rable videre om en såpass eventuelt alvorlig situasjon... Anonymkode: 9bd89...ec8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #551 Del Skrevet 4. juli 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jepp 😳 Jo dessverre 😱😂 og TS: det jeg satte spørsmålstegn med var "galskapen" over at en tråd får nå 28 sider som denne.. og det kommer diagnoser slengdende i hytt og gevær.. tror faktisk ikke det er så jævla beroligende heller.. folk kommer med det ene og det andre.. i min situasjon hadde jeg nok alliere meg med venner og familie istedenfor å sitte å lese her og rable videre om en såpass eventuelt alvorlig situasjon... Anonymkode: 9bd89...ec8 Vi er alle forskjellige. TS Anonymkode: 75f2b...862 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #552 Del Skrevet 4. juli 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! Jeg håper jeg også. Jeg må legge til da at måten jeg la det frem på der ble veldig dramatisk. Legen tar det alvorlig men mente vi ikke trengte å "bli gal av bekymring". Mannen har lite andre symptomer på svulst, men var viktig å sjekke det. Tidlig demens passer også dårlig. Det er egentlig noe psykisk som virker mest sannsynlig. Men jeg tror mitt mål i det hele må være å slutte å Google. Slutte å tenke at jeg kan finne ut. Men han hadde jo hodepine da og da kanskje ditt og datt. Det hjelper ingenting. Som du sier vi har et fantastisk helsevesen og jeg må stole på at de ivaretar oss. Det er bare så vanskelig å komme meg ut av hodet mitt! Det er nærmest som jeg tror at hvis jeg ikke tenker på det vil det bli litt verre. Som om bekymringen har en faktisk virkning og det har den jo ikke. TS Anonymkode: 75f2b...862 Jeg tror du skal slutte å google ja 😉 Jeg skulle gjerne sagt at du skal slutte å bekymre deg også, men det er vel litt nytteløst. Men forsøk om du greier å begrense når du har lov til å tenke på det og ikke. Ta kontroll over egne tanker. Forsøk å ha en så normal hverdag som mulig. Ta vare på deg selv så du kan støtte mannen. Ta vare på forholdet. Dette greier du! Anonymkode: ad741...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uredd Skrevet 4. juli 2017 #553 Del Skrevet 4. juli 2017 (endret) 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare lurer, og det er ikke for å trolle.. er det virkelig ingen på denne 28 sider lange tråden som har tenkt tanken på at det kan finnes dårlige energier i dette huset? At det ikke handler om en syk mann med uviss diagnose, men rett å slett noen som henger igjen der fra en annen tid? Spøkelse rett og slett? Anonymkode: 6bbe1...c98 Ja la oss for all del droppe alle rasjonelle tanker og hoppe inn i fantasiverdenen og det irrasjonelle... Endret 4. juli 2017 av Uredd 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #554 Del Skrevet 4. juli 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bare lurer, og det er ikke for å trolle.. er det virkelig ingen på denne 28 sider lange tråden som har tenkt tanken på at det kan finnes dårlige energier i dette huset? At det ikke handler om en syk mann med uviss diagnose, men rett å slett noen som henger igjen der fra en annen tid? Spøkelse rett og slett? Anonymkode: 6bbe1...c98 Som skriver "hore" på tingene hennes? Ja jøss. Anonymkode: f271f...b3a 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #555 Del Skrevet 4. juli 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Som skriver "hore" på tingene hennes? Ja jøss. Anonymkode: f271f...b3a Og som spiser sjokolade i bilen deres! Lurer på hva åndenes makt hadde sagt om det 😂 Men fra spøk til alvor - lykke til TS. Du virker sterk, reflektert og handlekraftig. Dere er på rett spor, men det vil ta tid og det er frustrerende. Ta vare på deg selv og ikke forvent at dette skal du kunne ta på strak arm. Anonymkode: ee162...7fb 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 4. juli 2017 #556 Del Skrevet 4. juli 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: "Ikke for å være frekk men" lurer på hvilken diagnose du har som synes det er passende å sitte å skrive sånn i tråden her. Hm. Omg, lolz liksom! #lersåjeggriner. Liksom. Ja nå var jeg jævlig ufin, men jeg er drittlei av mennesker som synes at det bare er såå moro å gjøre narr av en tråd der folk ser etter råd og surprisesurprise omsorg! Dere er som om man ikke engang har ansvar for sine handlinger. Men det har man faktisk og det du og andre velger å gjøre har innvirkning på de rundt dere også i en jævla tråd på KG. Men blir ikke overrasket om dere ikke ønsker å nettopp TA det ansvaret dere EIER. "Chill litt da, lufta er fri for alle". 2017 sin sykdom. Ansvarsfraskriving. Hvis noen vil le av eller spekulere i hvorvidt dette er ekte så kan dere som vil kommentere at jeg overreagerer eller er ufin nå værsegod starte en tråd om tråden min. Det er fint. 👌 Og neida takk som spør. Mannen skal utredes for hjernesvulst og tidlig demens og diverse og det er bare så vittig dette her. G A L S K A P. Excuse my French men fuck off. Anonymkode: 75f2b...862 AMEN! Det får da være grenser for hvor ivrig man er til å rope troll og "oh-my-gådde". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #557 Del Skrevet 4. juli 2017 Jaja hvis TS ønsker å bli forfatter kan hun iallefall det. Hun vet å bygge opp innlegg etter innlegg som får folk til å skrike etter mer! Anonymkode: b6d34...eed 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #558 Del Skrevet 4. juli 2017 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaja hvis TS ønsker å bli forfatter kan hun iallefall det. Hun vet å bygge opp innlegg etter innlegg som får folk til å skrike etter mer! Anonymkode: b6d34...eed Said the troll, who wanted to be feeded. Anonymkode: 8a0f8...1f1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #559 Del Skrevet 4. juli 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Said the troll, who wanted to be feeded. Anonymkode: 8a0f8...1f1 To be fed. Hvis du ikke kan skrive norsk så skriv i det minste rett. Anonymkode: 2b86d...4cd 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2017 #560 Del Skrevet 4. juli 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du vite dette? Anonymkode: 1346d...057 Vite hva da? Det var et tilsvar til Ts, ang hvordan leve mens man venter på at ting ordner seg. Anonymkode: 84096...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå