Gå til innhold

Skravletråd mars/april 2018


Pasjonsfrukten

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, ForsvarsfrueØnsker skrev:

Heihei ☺️

Sniker meg forsiktig inn hit, ikm i morgen men har hatt to dager med svake positive tester!

Tørr ikke håpe helt enda, men satser på at digital lyser gravid i morgen om jeg ikke våkner opp "ihjel blødd" 🙈

 

Hvordan så deres tester ut 1-2 dager før ikm? ☺️

 

Veldig svake ☺ sikker på at du er gravid! Lykke til i morgen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

49 minutter siden, ForsvarsfrueØnsker skrev:

Heihei ☺️

Sniker meg forsiktig inn hit, ikm i morgen men har hatt to dager med svake positive tester!

Tørr ikke håpe helt enda, men satser på at digital lyser gravid i morgen om jeg ikke våkner opp "ihjel blødd" 🙈

 

Hvordan så deres tester ut 1-2 dager før ikm? ☺️

 

Relativt svak strek 13dpo, men positiv digital. S-hcg den samme dagen viste 118  hvis jeg husker rett

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Mailo skrev:

Veldig svake ☺ sikker på at du er gravid! Lykke til i morgen! 

 

9 minutter siden, LoveTrain skrev:

Relativt svak strek 13dpo, men positiv digital. S-hcg den samme dagen viste 118  hvis jeg husker rett

 

Tusen takk for svar☺️

 

Får håpe den holder og at digital viser gravid i morgen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, ForsvarsfrueØnsker skrev:

 

 

Tusen takk for svar☺️

 

Får håpe den holder og at digital viser gravid i morgen :)

 

Hvordan gikk det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mailo skrev:

Hvordan gikk det?

Synes denne som er clearblue pluss ser sterkere ut, men negativ digital på morgenen og positiv pluss på ettermiddag?! :s

 

litt smålig rosa i utfloden i kveldinga, så vet rett og slett ikke

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, ForsvarsfrueØnsker skrev:

Synes denne som er clearblue pluss ser sterkere ut, men negativ digital på morgenen og positiv pluss på ettermiddag?! :s

 

litt smålig rosa i utfloden i kveldinga, så vet rett og slett ikke

image.jpeg

Du får prøve igjen i morgen. De digitale trenger mer hcg for å slå ut ihvertfall. Håper det går veien for deg 💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.7.2017 den 22.42, ForsvarsfrueØnsker skrev:

Heihei ☺️

Sniker meg forsiktig inn hit, ikm i morgen men har hatt to dager med svake positive tester!

Tørr ikke håpe helt enda, men satser på at digital lyser gravid i morgen om jeg ikke våkner opp "ihjel blødd" 🙈

 

Hvordan så deres tester ut 1-2 dager før ikm? ☺️

 

Krysser fingrene for deg! 

Mine tester var svake før IKM. Trodde streken skulle være skikkelig farget uansett når. Testet med digital ved IKM. Er nå 7+6 og fortsatt gravid 😊

Lykke til! 🙏🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17. juli 2017 den 17.43, Pasjonsfrukten skrev:

Krysser fingrene for deg! 

Mine tester var svake før IKM. Trodde streken skulle være skikkelig farget uansett når. Testet med digital ved IKM. Er nå 7+6 og fortsatt gravid 😊

Lykke til! 🙏🏻

 

Ble dessverre kjemisk på meg :(

Medicus mente det var det ettersom mensen kom noen dager etter tiden men testen fremdeles var svakt positiv, nå er den nesten helt negativ!

Så vi prøver ett nytt forsøk forhåpentligvis i august :)

 

ønsker dere andre masse lykke til <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, ForsvarsfrueØnsker skrev:

 

Ble dessverre kjemisk på meg :(

Medicus mente det var det ettersom mensen kom noen dager etter tiden men testen fremdeles var svakt positiv, nå er den nesten helt negativ!

Så vi prøver ett nytt forsøk forhåpentligvis i august :)

 

ønsker dere andre masse lykke til <3

Sender en god klem!

Lykke til med neste forsøk! <3

Endret av Pasjonsfrukten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, ForsvarsfrueØnsker skrev:

 

Ble dessverre kjemisk på meg :(

Medicus mente det var det ettersom mensen kom noen dager etter tiden men testen fremdeles var svakt positiv, nå er den nesten helt negativ!

Så vi prøver ett nytt forsøk forhåpentligvis i august :)

 

ønsker dere andre masse lykke til <3

Sender deg en god klem jeg også <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2017 den 22.16, ForsvarsfrueØnsker skrev:

 

Ble dessverre kjemisk på meg :(

Medicus mente det var det ettersom mensen kom noen dager etter tiden men testen fremdeles var svakt positiv, nå er den nesten helt negativ!

Så vi prøver ett nytt forsøk forhåpentligvis i august :)

 

ønsker dere andre masse lykke til <3

Huff så kjedelig, vet akkurat hvordan det er, hatt to kjemiske selv, men et 6+3 nå. Forskjellen på mine testet da kontra denne graviditeten, var at testene ble sterkere og sterkere. Hadde dog mer symptomer på graviditet når jeg hadde de kjemiske i dagene før og rundt IKM enn hva jeg hadde denne gangen. Nå er imidlertid symptomene tilstede, men varierer endel fra dag til dag.

lykke til, spiren kommer til å sitte. Og de sier at de fleste svangerskap ender i tidlig SA (kjemisk), men at de fleste ikke vet at de er gravide en gang, fordi man tror mensen bare er et par dager forsinket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Melder meg inn :) Hadde en SA tidligere i år, så bekymrer meg for at det skal skje igjen. Lykke til alle sammen ❤️

Endret av Vanilla_88
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.7.2017 den 17.03, Vanilla_88 skrev:

Melder meg inn :) var på tidlig ultralyd i dag (uke 6) og fikk beskjeden om at det er TO. Litt av et sjokk! Men har følt meg ekstremt utslitt og hormonell, nå leser jeg meg opp på tvillinger og kjenner jeg blir litt stresset 😅 Samtidig som det er veldig stas. Hadde en SA i uke 11 tidligere i år, så bekymrer meg for at det skal skje igjen. Lykke til alle sammen ❤️

Gratulerer med graviditeten 💖 Og så spennende med TO da!  Det sies at man får masse mer symptomer når det er tvillingsvangerskap, kanskje det er det du opplever. Blir spennende!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vil bli med her jeg også 😊😊 

Jeg er 5+4 i dag om appen viser riktig. Skal på tidlig UL om en uke. Klarer nesten ikke å vente 🙈 Har så lite symptomer i forhold til svangerskapet med datteren min som er 2 år, så blir litt stressa. 

Gratulerer til alle gravide inne her ❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er antageligvis litt lenger på vei enn jeg først trodde, så det er godt mulig termin er i slutten av februar, ikke begynnelsen av mars. Skal få surra meg til å bestille tidlig UL snart, men det er mulig jeg ikke hører hjemme i denne tråden :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på jeg 😁

Jeg er 9+2 i dag. Med menstermin 3.3.2018 Var til min første legetime i går. Tok et par blodprøver og leverte urinprøve. Samt at jeg fikk fylt ut helsekortet mitt. Legen sa at blodtrykket så normalt ut. Men jeg syntes det virket lavt. 98/58. Men jeg sliter en del med blodtrykksfall, og har normalt alltid ligget i nedre del av normalen i blodtrykk trur Jeg.

Har ikke mye symptomer. Men var en del kvalm uten oppkast i uke 6 og 7. Men roet seg en del i uke 8. Sliter med litt mensmurringer innimellom. Og mye stikkinger i magen når jeg spenner meg. Slik som om jeg nyser. Jeg har til tider løs mage. Og kvalmen jeg opplever iblant roer seg ved inntak av mat. Løper på do hele tiden. Men ikke uvi. Og puppene er sykt ømme. Og har vokst skikkelig. Fra en stor B til en stor D nå. Men akkurat det passer meg ypperlig, så lenge ikke pus spankulerer rett over brystene mine. For da hyler jeg omtrent av smerte 🤣 jeg er også tidenes hormonelle udyr. Stakkar samboeren min. Han er tolmodig. Det skal han ha. Energien stakk av når vi var på ferietur trur jeg. For den har jeg ikke sett til på noen uker. Og i starten drømte jeg voldsomt mye. Spessielt om at jeg er gravid, og at jeg fødte. Så mye rart kroppen kan finne på å drømme. Jeg sliter også med sexlysten. Stakkar samboeren min. Han sliter jo ikke med noe fysisk i dette svangerskapet. Men trur det handler om min uggne mage, og mangel på energi. Og det hormonelle monsteret jeg er.

Hehe. Dette ble mye skriverier. Men var litt moro å remse opp alt. For jeg har følt jeg har hatt så lite symptomer. Men ser jo nå at jeg kan remse opp en hel bok med større eller mindre symptomer. Og så klart. Viktigste symptomet. Uteblitt mensen da.

Gleder meg til å følge dere alle 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.7.2017 den 8.22, hopeful skrev:

Henger meg på jeg 😁

Jeg er 9+2 i dag. Med menstermin 3.3.2018 Var til min første legetime i går. Tok et par blodprøver og leverte urinprøve. Samt at jeg fikk fylt ut helsekortet mitt. Legen sa at blodtrykket så normalt ut. Men jeg syntes det virket lavt. 98/58. Men jeg sliter en del med blodtrykksfall, og har normalt alltid ligget i nedre del av normalen i blodtrykk trur Jeg.

Har ikke mye symptomer. Men var en del kvalm uten oppkast i uke 6 og 7. Men roet seg en del i uke 8. Sliter med litt mensmurringer innimellom. Og mye stikkinger i magen når jeg spenner meg. Slik som om jeg nyser. Jeg har til tider løs mage. Og kvalmen jeg opplever iblant roer seg ved inntak av mat. Løper på do hele tiden. Men ikke uvi. Og puppene er sykt ømme. Og har vokst skikkelig. Fra en stor B til en stor D nå. Men akkurat det passer meg ypperlig, så lenge ikke pus spankulerer rett over brystene mine. For da hyler jeg omtrent av smerte 🤣 jeg er også tidenes hormonelle udyr. Stakkar samboeren min. Han er tolmodig. Det skal han ha. Energien stakk av når vi var på ferietur trur jeg. For den har jeg ikke sett til på noen uker. Og i starten drømte jeg voldsomt mye. Spessielt om at jeg er gravid, og at jeg fødte. Så mye rart kroppen kan finne på å drømme. Jeg sliter også med sexlysten. Stakkar samboeren min. Han sliter jo ikke med noe fysisk i dette svangerskapet. Men trur det handler om min uggne mage, og mangel på energi. Og det hormonelle monsteret jeg er.

Hehe. Dette ble mye skriverier. Men var litt moro å remse opp alt. For jeg har følt jeg har hatt så lite symptomer. Men ser jo nå at jeg kan remse opp en hel bok med større eller mindre symptomer. Og så klart. Viktigste symptomet. Uteblitt mensen da.

Gleder meg til å følge dere alle 

Gratulerer så mye😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...