Gå til innhold

Stillingsoversikt Lystige Engler


Væren

Anbefalte innlegg

Gjest Virvel

Væren, jeg har riktignok på meg de gamle brillene mine i dag, så jeg ser ikke 100%, men jeg kan ikke se at jeg er ført opp på medlemslisten...? *hyl*

(Gryterøre-engel med 8-tall som spesialitet)

icon_cry.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har vi kommet opp i 106 medlemmer i De Lystige Engler, men enda er det plass til flere!

Har du lyst til å bare kose deg og slappe av her på bassengkanten sammen med oss, kan du søke om medlemsskap her!

Setter fram litt pærebrus til alle sammen!

Hilsen12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lister meg litt sjenert frem og forsyner meg med pærebrus.... triller en englesang icon_smile.gif og sier god morgen til alle engler *s*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Neida, Angel! Jeg skal holde tett som bare det.. så tett som overhode mulig når der finnes en sprekk. Han har i hvert fall ikke ringt meg tilbake. *Ergrer meg over det, men sier ikke noe*

Jasså, så han er ikke så lur som han git uttrykk for. Klarer ikke å se forskjell på 3 og 8 - hva er det for noe? Tenk når han doserer medisiner, eller måler blodtrykk. Jeg mener, rart at ingen av pasientene hans dør.

Hvordan gikk det forresten med leken deres? *er fryktlieg misunnelig, men holder også det inne*

Jaja.. nå gidder jeg snart ikke å spørre mer om han derre Geroge, for etter min mening hadde han ikke så kjekk stemme i telefonene. Og dessuten virker han som en heller uintelligent fyr. Så for all del, om du ikke vil leke mer med han, så kom I HVER FALL IKKE til meg med han.. Så det så!!! icon_frown.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK Hope, jeg får vel innrømme det...den eneste grunnen til at jeg har kontakt med ham er at han trenger hjelp til tyding av 3 0g 8 tall...jeg hjelper ham med det..uff, nå fikk dere vite det også....og så må jeg høre på masse vissvass om damer han dumper og hvor blåste de var, og at de alle sa hvor deilig han var osv...bladibladi....

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Englesanger engelen står ved basseng kanten og synger en engletrall :)

Hallo?? hør meg da.... byr på hjemmelaget pærebrus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med en skyblåse-engel? Trenger dere det? Jeg er nemlig veldig flink til å blåse litt bevegelse i de hvite myke skydottene etter en viss mengde med pærebrus, spesielt når den er drukket fra et grønt tupperware glass......

Får jeg være med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg delt ut de herlige grønne Tupperglassene til alle. Er det noen jeg har glemt? Da er det bare å si fra. Ellers så kan jeg jo melde de som er intressert inn i TW VIP-klubben min så kan jeg jo komme og holde en liten demo hjemme hos deg?

Tusen takk, kjære Engler, for at jeg fikk være med! Føler meg virkelig velkommen! (Ser at dere er 100% enige om at dere har bruk for meg) Nå ble jeg glad!! :D

Neste gang skal jeg ta med meg UltraPlus'en og lage verdens skjønneste lille bløtkake til alle som vil smake...

*Pærebrus er digg* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig, kjære plastengelen vår (!) Bare husk at det ikke er lov å drive reklame her på KG! :wink:

Majken, du er herved ansatt som skyblåseengel her hos oss, og som du vil se av medlemslista vår, er navnet ditt allerede på plass!

Hjertelig velkommen skal du være!

...Og så håper englemamma at du vil blåse knallmange blide og glade makrellskyer over vår muntre forsamling, slik at vi kan nyte resten av sommeren i våre gullbelagte omgivelser på bassengkanten, ved lysthuset, i gullepleskogen og i den Blå Lagune der delfinene hopper og leker dagen lang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine bønner er hørt! :P

Dette må være den morsomste timen jeg har hatt på jobb på lenge :hoho: , ikke sladre til sjefen min om at jeg sitter her og surfer.

Jeg er rimelig ny her inne og søker med dette om medlemsskap.

Jeg snill og grei, liker at alle har det bra og har mange baller i luften. Er litt svimete og glemmer av og til en ball og får den rett i hodet, men pytt,pytt

Trenger dere en svimeengel? ev gjøre-alle-til-lags-engel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yesssss! Er med! Jeg er meeeeed!

Som takk er de blide og glade makrellskyene på plass, med gode mellomrom slik at solen slipper gjennom. I Den Blå Lagunen har delfinene for øvrig fått en skyring over vannoverflaten som de kan øve seg på å hoppe gjennom.

Aahhhh; så godt med pærebrus!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint at dere koser dere i vårt vakre paradis!

Ewr, du er herved hjertelig velkommen som svimeengel, vi gleder oss til å ha deg svimende rundt og ustanselig få baller i hodet - men pass på at ikke glorien din blir skadet, da! Det er en pytons jobb å polere den, og det må du i så fall gjøre selv, dersom den faller i bakken!

Majken, skyene dine er fullstendig perfekte - akkurat slike skyer jeg ønsket meg! Tusen takk!

:wink: Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææææææææ? Hikk..... Høreeer ikkk-hikk-kke hva du hikk... schieeer? Trur ikke denna pære hikkk......bruschen er schå veldig bra for høøøøørsla....... hikk. *raaap*.

Takk for schkyene schier du? Ingen årschak. Rop ut når vi trenger flere.

Hvem schtakk av med pærebruschen? Hikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TUSEN TAKK!

Svimeengelen tar i mot utmerkelsen med den største ærbødighet! *danser av glede* :ler:

Jeg lover å ikke miste noen baller i hode på dere andre, og håper det kun er meg selv som snubler i gjenglemte ting.

Ønsker alle englene en knallfin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden har denne tåpelige tråden prioritet her inne?

Så mange gale mennesker på et sted skal man lete lenge etter, og ingen er verre enn dette forrykte og lite intelligente kvinnemennske Væren og hennes dust av en ektemann Kommunist Kris!

Hadde vår kjære Frelser Jesus Kristus sett dette engle tullet hadde han nok satt en stopper for det!

Hilsen en indignert og dypt personlig kristen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallå du min gode venninde Hi@a!

Kan dette mon tro være en slik Dått.Kåm forening?

Det virker ihverfall på meg at disse kreaturene som vanker her inne ikke har benene godt plantet på vår gode moder jord. For alt jeg vet har de kanskje Arthur Andersen som revisorer....

Jeg tok dette opp med vår Ærede Fru Redaktør Gry på søndag, - ja du vet da vi hadde vår lille portvinsstund i beste-stuen hjemme hos meg. Det er virkelig en utrolig sjarmerende kvinne. Hun viste ekte interesse for både mine mange antikviteter og anektoter. Jeg sa det rett til henne jeg Hil@a, at hun måtte passe meget godt på her inne på Snikk Snakk. Jeg fortalte ALT hva jeg visste om dette stedet! Og det er ikke lite!!!!! Hun fikk dog et veldig pussig ansiktsuttrykk. Når hun ble forferdet så det faktisk ut som om hun smilte....? Men hun beroliget meg at hun tok saken MEGET alvorlig og ville holde et godt oppsyn med dette syndens sted.

Så jeg setter meg rolig ned å hekler litt. Fru Redaktør Gry ordner nok opp! Hun virket å være en kvinne som vet hva som sømmer seg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det må være litt av et paradis... Pærebrus.....mmmm..... det høres fristende ut.....

Har dere plass til enda en engel? En Patriotisk engel fra det store Utland? Jeg krysser alle tær og fingre, og looover å drikke pærebrus med måte, kun komme med sladder av interesse, og kanskje også by på noen utenlandske småretter til pærebrusen.....???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenlandsengler er alltid velkomne! Jeg er faktisk en av dem selv! :D

Regner med at når Væren, som er vår sjef og gyldne overhode, kommer tilbake fra ferie så får du positivt svar og opptak i menigheten. Inntil da må du kose bare deg i bassenget, drikke pærebrus og knaske ekno.

Kort sagt: oppfør deg som om du allerede var medlem! :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det, Litago :D

En fin dag å nyte pærebrus på bassengkanten. Mmmm.... Det knasker godt, men hva er det jeg spiser?

Er du langt "hjemmefra", Litago?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekno. Ja hva er ekno???? Tror det er laget av epler....., eller er jeg på jordet nå? Kanskje jeg tilogmed er på feil jordet??? :o

Uansett, effekten kjenner jeg. Ekno gir deg en oppstemt stemning, men uten at du mister kontroll eller moral ( i vesentlig grad...). :briller: Det er ikke vanedannende, er sunt for hjerne og hjerte og helt aldeles gratis! Den eneste negative effekten ekno har er at man lett begynner å få mange zzz i språket.

Se her, - nå tar jeg en ekno. Og zånn blirz det da. Zbare ztull og ball.

Fozzezten, jeg bor i UZA, hvor bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...