Gå til innhold

Stillingsoversikt Lystige Engler


Væren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Eple! icon_smile.gif

Velkommen skal du være!!!!

Så fint at du skal være epleengel! Det hadde vi jo ikke fra før. icon_smile.gificon_smile.gif

Se her, jeg har en pærebrus til deg også! icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei...

Er det her jeg kan søke om medlemskap i Lystige Engler? Har veldig lyst å bidra som Koseengel jeg icon_smile.gif

Håper dere har bruk for det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har helt sikkert bruk for en koseengel!

Det er bare det at det er Væren som er englemamma og bestemmer, så du må nok smøre deg med tålmodighet til hun er tilbake... en engels tålmodighet... icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuva; det var da svært så generøs du var med den pærebrusen!..Men Angel sier ikke nei takk!...*slurper i seg enda mer pærebrus*....mmmmmmmm like godt denne gangen også!! icon_smile.gif

*Angel stryker seg lett over magen, fornøyd med dagens inntak av pærebrus*....12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære Englemamma!

Har nettopp pratet med George Clooney på telefon og jeg skulle si til deg at han var virkelig fornærmet over at han bare var på prøve her oss oss!...han gråt faktisk!! icon_cry.gif Faktisk så hylgråt han, icon_eek.gificon_eek.gif *Angel måtte trøste så godt hun kunne*...han er helt fortvilet stakkar, og truet med å forlate skuespilleryrket hvis han ikke ble sett på som et VIRKELIG fantasimedlem!...Han var spesielt fornærmet ettersom Bruce Willis var godtatt!!!.....

Så kjære Englemamma, dette var hans budskap, hva skal jeg svare ham, når han ringer meg ikveld?....

_________________

~Angel~

rosaengel.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Angel den 2002-05-15 12:31 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen Angel, ble han såååååååååå lei seg? icon_eek.gif

Trodde George Clooney var en tøffing jeg.....men kanksje han er litt av en myking også.

Jaja, uansett så får vi håpe at englemamma godtar han som fullverdig fantasimedlem da.

XXXXXXXXXX fingrene. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er framdeles plass til mange nye engler, men vær så snill: Ikke kom trekkende med flere utrangerte mannlige skuespillere!!!

De gjør ikke annet enn å slange seg på bassengkanten, rydder aldri opp, drikker og raper, sover bort hele dagen og tror de er noe mer enn oss andre!

Dette er stedet å legge inn en formell søknad, folkens!

På vegne av menighetsledelsen:12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Englemamma!

Jeg har lenge vert medlem, men har aldri turd å spørre om å få vere en liten engel! Er litt skremt av dere engler... Siden dere er så store, og jeg så liten. Har spredd mye glede i bygd og by i det siste... Har gitt gamle folk min plass på full trikk, og gir ut roser til barn som er mindre enn meg.Gir støtte og gode ord til folk som har det vanskelig.. Har jeg god nok grunn til å få vere med som en liten engel? icon_smile.gif

Dessuten er pæresoda det beste jeg vet...

hilsen Predeline !

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiiiiii, jeg å vil å være med å være engel. Jeg vil være "liv og røre" engel:):) jeg tør å starte en samtale med hvem det skal være, og å dra i gang ting. Som f. eks kortspill. hehehehehehe.....icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, tettra!

Velkommen skal du være!

Vi har hatt en liten dødperiode her hos englene de siste dagene, så vi trenger absolutt litt liv og røre!

Sammen med vår nyansatte PMS engel regner jeg med at du kan greie å skape litt liv i leiren! icon_lol.gif

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Ehh.. Angel?! Har vi samme telefonnummer, eller har du gitt mitt nummer videre? Fikk en telefon fra George Clooney nettopp.

Refererer til telefonsamtale:

Hope: Ja, det er Hope her. Følsom dusjsangerengel i "De Lystige engler".

GC: Hello? Ååå... Ju ar watt? Member åf? I dånt nåw dætt længwitsj...

Hope: Oh. Aim såw sårri! Bøtt, hu ar ju?

GC: Ai æm George Clooney. Dånt ju nåvv hu ai æm? Ai am a fæimus æctur, ænd ålso a dåktår. Ai was trai-ing tu ritsj Angel. Is shi der?

Hope: Ju diddddnt kål tu tålk tu mi? *venter spent* Angel... Hmm... Oh... Ai tink shi is sitting bay d pul. I cæn jell and get her.

GC: Jess. Du dat. Nåv, i vassnt trai-ing to ritsj ju. Ai must hæv gåtten det wrång number. Get Angel tu mi pliz!

Hope: Åff cårs! Aaaangelll???!!!!???? *roper med en liten tynn stemme sånn at ingen skal høre det* Aim sårry mister GC, bøtt shi isnt hir. I cæn tell hør tu kål ju?!

GC: OK. Du dæt. I hæv tu go finnish mai nju muvi now. Bay, bay!

Hope: Gudbay mister GC. *sukker høyt og legger på røret*

Så du ser Angel. Hvordan fikk han nummeret mitt? Uansett... ikke det at det var noe viktig, men du skulle ringe ham i dag. Så da har jeg sagt ifra... OG JEG HAR SNAKKET MED GEORGE CLOONEY I TELEFONEN!!!! *hopper opp og ned*

Men ikke det at det var så stort altså. Uansett. Om du vil snakke med han typen der, jeg mener, om du gidder å bruke tid på det liksom, så vær så god. Måtte liksom bare si ifra liksom.( icon_frown.gif )

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoppe.gifhoppe.gifhoppe.gifhoppe.gifTRODDE GEORGE CLOONEY HADDE GLEMT MEG JEG!!!.... *Angel hopper opp og ned av glede* hoppe.gifhoppe.gif

Takk Hope, for at du ga meg beskjed.....hmmm, hvor var jeg den dagen du ropte på meg dà?....jeg må bruke slike ørepropper når jeg bader i Poolen.....tåler ikke å få vann i ørene jeg ser du....hørte deg sikkert ikke...

Men jeg kan ike forstå at Georgen min ringte deg???....kanskje vi har nesten likt nummer....du skjønner det at han er ikke så glup, ser ikke forskjell på en 3 og 8......men ikke si det til noen, hører du, fy_fy.gif det er en hysj-hysj hemmelighet, som jeg har lovet dyrt og hellig å ikke fortelle noen....

Nå må jeg ringe og fortelle at jeg ikke har glemt ham!...vi skal nemlig øve på å leke lege og sykepleier....hihi icon_lol.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Haugtussa

Du Væren, jeg lurte på om kanskje... atte kanskje jeg også kunne få smake litt pærebrus og være engel sammen med dere?

Jeg er nok ikke så ofte her, men når jeg er her, så er jeg her masse! Jeg bor nemlig på hybel og der har jeg null internett, så det er liksom når jeg er hjemme jeg er online da. Og av og til i en ledig stund på skolen.

Så kanskje jeg kan på være hybel-engelen deres? Hadde blitt veldig glad for det!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du kan få være hybel-engel hos oss, Haugtussa! Det har vi ikke fra før!

Her hos oss har vi engler av alle typer.

Håper du vil trives i menigheten vår, her er det lov å bare være unyttig og usaklig, og kanskje du trenger det innimellom studiene dine?

Her har du litt pærebrus å kose deg med her på bassengkanten!

*klemmer Haugtussa velkommen*

Hilsen12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haugtussa

Tusen takk, Væren!

Da slenger jeg meg ned i en palmestol og drikker litt pærebrus som medisin for min dårlige eksamens-samvittighet...skal vi se...til 17.30? Jepp, det er akkurat passe. Men da må jeg gå å lese, for Haugtussa har eksamen i fysikk på tirsdag og har enda ikke begynt... *tjihi* 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var lurt, Haugtussa!

Kos deg litt først, så samler du krefter og motivasjon til en skikkelig god leseøkt etterpå!

Håper det går fint på eksamen, da!

Lykke til når dagen kommer!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...