Gå til innhold

Stillingsoversikt Lystige Engler


Væren

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Jeg sløver litt ved bassengkanten med pærebrus og kylling.

Har dere det bra kjære engler? :lol:

Jeg har ferie på ubestemt tid fra jobben som bøssebærer!

Hilsen "The fallen angel"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi, så mange nye engler det hadde blitt her, da. :P

Undertegnede er bare innom en snartur, for det har ryktes at det er fårikåltid og alt det der... Og at det sniker seg inn noen sauebønder i menigheten innimellom... Gevær har de også... :o

Så jeg har tatt med meg alt fotografutstyret og samler bevis mot denne rovjakta...

Leve sauen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Leve sauen!

Bøssebæreren har gått til streik og nekter å utføre sine pålagte oppgaver; han er blitt direkte lat og sløv, og bare ligger og mesker seg på bassengkanten! Hva skal jeg gjøre med ham? Ikke får vi inn driftsmidler heller på denne måten, så hva vi skal leve av etterhvert, vet ikke jeg!

Heldigvis er vi nokså selvforsynt både med det ene og det andre, takk og lov for gullepleskogen og åkrene ved den Blå Lagune!!!

Håper vår eminente bussjåførengel Pludre kan ta oss med på noen innhøstingsturer snart, ellers har vi jo alltid gullsyklene våre til å komme oss rundt med!

Men fåre-løpig (siden jeg er et får) vil jeg bare legge meg ned ved siden av min elskede hyrde og nyte litt ekno og pærebrus! Han er i det minste ganske sjarmerende; selv om han er blitt over middels lat!

SKÅL, alle mine engler!

:hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippijajaj!!!

Jeg fikk bli Bøllebanan-engel!!

Zzzzkåle i pærebrus..... oppzzz... og en liten ekno.....men det er kanskje ikke helt lov.....

Joda... for bøllebanan-engler er det helt zikkert lov!

:wink::wink:

HEI ZVEIZ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjæære Væren.

Jeg har et problem!

Tidligere var jeg Tora. Pizza engelen Tora.

Nå får jeg ikke til å logge meg inn som Tora lenger, Så nå er jeg Fiola.

Hvordan skal jeg da få ut pizzaen til mine med engler?

De begynner sikkert å bli veldigt sultne. :cry:

Kan du bytte navn på pizzaengelen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Fiola :)

Som beskytter av engler og får er det min oppgave å holde flokken samlet, noe sjefsengel Væren sikkert er enig i.

Hvis ikke får sjefsfåret denge meg, men det f(å)rholder seg sikkert i orden.

Navnet ditt er oppdatert :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Hege. :lol:

Nå har jeg det frykteligt travelt.

Det er fredag og håper her er mange sultne engler.

Pizza til alle man.Men pass på den er veeldig varme.

pizzaaaaa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hvem er det som tramper i mine bed?" *denge-denge*

:wink: Hehe, tuller! Fint at du følger med når englemamma sover i lysthuset, Hege!

Gratulerer med nytt navn, Fiola! Pizzaen var kjempegod!

Hvor ble det forresten av den kua som ruslet forbi på bassengkanten?

Syntes jeg hørte jazzmusikk også, jeg?

Hm. Mystisk! Er det kanskje Duke og kua hans som er på gjennomreise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-? Fy søren...

:x *finner en spade og får bort det verste*

:wink: Hadde det ikke vært for at den kua tross alt er så søt, hadde det vært strømgjerde her for lenge siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:D Ja, juret er eksepsjonelt flott!!!

Det er blitt meg fortalt at en blondine en søndag morgen for en tid tilbake våknet opp, liggende på ryggen i en blomstereng - og med Kua Litago stående og gresse fredelig like over seg. Blondinen slo opp øynene, glodde rett inn i juret på Litago og mumlet: "En av dere blir nødt til å følge meg hjem..."

Om Litago fulgte henne hjem, sier historien derimot ingenting om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Nå blir jeg tillagt Heges etterlandskaper også nå! Dere MÅ da kunne se forskjell på en Hege-bæsj og en ku-ruke????

Joda, historien om Blondinen er sann den! Men som den saklige (og ikke minst heterofile) kua jeg er, så forklarte jeg henne at selv om juret mitt er usedvanlig lækkert, så kan ikke "nipllene" brukes som stedfortredende agurker. Eller andre lignende ting. Dessvere.

Det hadde forresten vært veldig deilig hvis de kunne brukes til agurk-ting...... Kunne agurkert meg selv litt! :briller: *drar i juret for å se om det er langt nok* Nix! Det gikk ikke gitt!

Dessuten Hege, når jeg forlater bassengområdet går jeg aldri ut til høyre. Jeg går igjennom hekken!!!! Med Duke's melodier klingende fra en skult grammofon i himlen. Nemlig! Slik er det med den saken!!!

Tror forresten jeg tar meg en tur med surfebrettet mitt jeg! Bassenget ser veldig forlokkende ut akkurat nå.

YYYYIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoho:   Nå blir jeg tillagt Heges etterlandskaper også nå!  Dere MÅ da kunne se forskjell på en Hege-bæsj og en ku-ruke????

Jammen Litago, jeg er da ingen ku? :o

(Takk for mail Kris :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda Hege, - du er en ku du! Eller kan bli!

Alle jeg liker vil jeg gjerne at skal bli kuer. Nemlig! :D

Du er herved offisielt medlem av KuKlubben KK! (må ikke forveksels med Ku-Klux-Klan som er en drittklubb, - eller kuruke-klubb om du heller vil si det sånn..)

:briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...