Gå til innhold

Stillingsoversikt Lystige Engler


Væren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei nu!

Dette er det verste! Jeg skulle bare ta en liten bit av gulleplene som er lagt ut på det grønne fatet der borte og dermed brakk en tann! Det går ikke ann å by distingverte gjester på så harde epler!!

Jeg forlanger et nytt gebiss med en gang!

Dere kan kontakte min tannlege Odon Tologi. Kontoret hans ligger selvsagt på Frogner.

Nei, nuuu har jeg fått nok!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette skal de få svi for disse ondskapens umoralske og syndige mennesker!

Jeg syntes jeg så denne skjøgen Væren bade nøgen sammen med Kommunist-Kris!

Vel, er de gift, men bade nøgne i dette bassenget, og så i hennes tilstand?

Hun skulle skamme seg!

Vise seg nøgen med en slik mage, forferdelig!

Nei, noe slikt kanne aldri jeg og min kjære mann funnet på. Jeg hadde aldri tenkt tanken engang da jeg gikk med Haakon Magne Olav!

Dette med tennene dine kjære venninde, skal de måtte få betale dyrt for!

Jeg har nu vært i kontakt med min avdøde manns firma!

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære fru Due-Jebsen!

Bare til Deres orientering:

De grønne eplene de forsynte dem av på fatet ved bassengkanten var kun beregnet på menighetens egne medlemmer; ikke på eksterne epletyver.

Det vil derfor ikke bli aktuelt å utbetale noen form for erstatning fra vår side, og evt. skade på deres halvråtne og gamle tenner vil De derfor måtte ta ansvar for selv.

Ettersom vi forstår, var det ingen av våre medlemmer som bød Dem på epler, og De var heller ikke invitert inn i hagen vår.

Det er aktuelt med et motsøksmål fra vår side, på grunn av inntrenging på privat eiendom, og også for frihetsberøvelse for våre kjære epler.

MVH12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærede Forsamling!

Jeg trer inn i dette Selskab med en meget magtpaaliggende og høyst berettiget Advarsel!!

Dette Fruentimmeret som ynder aa kalle seg Enkefru hvadetnaavar er høyst sannsynlig en forkledd Pakistansk Skjønnhet som innbitt jakter paa en af Deres Medlemmer af De Lystige Engler!

At Forkledningen er vellykket kan man uten videre konstatere, da denne Fruen utviser en uanminnelig utaalelig oppførsel, samt det ubetvingelige Faktum at denne Fruen overhodet ikke eier noe som kan komme i nærheten av aa kalles Skjønnhet!

Dertil hører ogsaa dette at Fruen besitter en høyst ordinær hudfarve, om man sammeligner med vanlige Innfødte her i Strøget.

Om det finnes noget positivt aa si om nevnte Frue, maatte det være at hun paa en udmerket maate har klart aa skjule sin naturlige Hudfarve, da Kvinner fra de Pakistanske omraader besitter en betydelig mørkere Variant.

Tillige maa jeg fastslaa at denne Fruen av utseende tydelig er paa den gale siden av 50 aarene, mens denne Pakistanske Kvinnen befinner seg i slutten af 20 tallet.

Forkledningen maa altsaa sies aa være nesten perfekt.

Det eneste hun ikke har klart aa skjule er OPPFØRSELEN!

Den er nemlig identisk i begge Tilfeller.

Saa med dette vil jeg si at Dere er advart, og jeg kan trekke meg tilbake til min egen lille Busk i Gullepleskogen og skjelve videre.

Mvh

Deres Hevgivne dog nervøse Medengel.

_________________

Hegesmilejente.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-04-19 18:34 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er meningen at vi skal anse det som en søknad, eller???

Du er hjertelig velkommen, Kitchenwitch, bare gi beskjed om det er noen spesiell stilling du kan tenke deg. Noe på kjøkkenet, kanskje???

Hilsen 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Korrekt, korrekt icon_lol.gif

Kjøkkenet? Jo det kan nok hende! Jeg er en meget anvendelig person. Min mor sier jeg har stort talent for røring i gryter. (Behersker både røring mot høyre og venstre, samt åttetallsrøring, og for spesielt interesserte er jeg også villig til å improvisere litt.)12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, Kitchenwitch, jeg ansetter deg herved som Gryterøre-engel med 8-tall som spesialitet! Velkommen til oss!

Håper du vil trives, og vi ser selvfølgelig fram til at du skal varte opp på bassengkanten med de flotteste retter!

Bria er vår eminente kokkeleringsengel, så du vil komme til å samarbeide med henne når hun er på jobb. Ellers står du også fritt til selv å finne på kreative ting på kjøkkenet!

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Hmm... kommer flere og flere inn hit! Stilig! *klemmer englemammaen* Synes du fortjener en masse skryt, i disse Frognerdametider! Og en masse velkommenklemmer til Kitchenwitch, trenger noen til å røre i åttetall! *s*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for klem og skryt, Lily!

Det gjorde godt! De der Frognerdamene er skikkelig uhyggelige, og det er godt å være hjemme igjen!

Tar gjerne en pærebrus på bassengkanten sammen med dere andre! Var en stund redd jeg aldri skulle få oppleve det igjen...

Skål, da, alle sammen!

Skål for De Lystige Engler!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Tusen takk for det Lily! *klemme litt tilbake*

Ja, jeg skal love deg at det er behov for oss åttetallsrørere! Du aner ikke hvor mye god mat som har blitt svidd fordi folk ikke kan røre skikkelig... fy_fy.gif

Forøvrig sies det at jeg rører en hel del utenom kjøkkenet også - om det er positivt eller negativt kan jo diskuteres icon_lol.gif

_________________

kitchenwitchhoppe.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: kitchenwitch den 2002-04-25 15:45 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ch uttales K.

Det heter "KANEL" drakt, ikke "SJANEL" drakt.

Husk det, vennen min.

Den eneste grunnen til at jeg går i den, er at alt annet er blitt for lite, og at det eneste møteteltet jeg kunne hatt på meg står på bassengkanten som partytelt over buffeten.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnsuld, vennen min! icon_rolleyes.gif

Jeg synes du er søt uansett jeg!

Unasett om du bruker KANEL drakt eller ikke!

Jeg elsker den store og søte magen din!

Klem, kos og nuss

fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ingen potensielle nye engler der ute i natten?

Og hvor i helsike er alle de gamle englene hen? Hvor er dere, folkens? Her er jo fullstendig dødt!

Har de gjemt seg i gullepleskogen, alle sammen, Kris?

ÅH! Nå vet jeg det!!! De har sikkert forberedt en overraskelsesfest til oss mens vi var borte!!!

Hehe! Tenker vi må prøve å spille overrasket!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...