Gå til innhold

Stillingsoversikt Lystige Engler


Væren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alveengel og bøssebærerassistent kan kanskje være stillingen for deg, Melian!

Vi ønsker deg så veldig masse hjertelig velkommen i vårt varme og omsluttende fellesskap, og ser fram til dine guidede turer inn i vår unike gullepleskog!

Velkommenklemmer en tidlig mandag morgen fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRA!! hoppe.gif

Nå skal det festes med pærebrus! Tror jeg skal drysse litt englestøv på Oskar Sylte så de sender Pærefryd en kasse til!!

*dryss, dryss*

Nå som jeg er tatt inn i den kozelige kretz... upz..

(ble litt mye, når jeg fryder meg med både ekno og pærebrus. Alveengler er jo egentlig immun mot bieffekter av ekno. Har oppdaget at jeg får samme effekt som andre når jeg har inntak av pærebrus sammen med ekno!)

*smiiiiler bredt*

Mitt hjerte fryder seg over alle vakre engler, og jeg bestemt å bruke mine krefter til å omhylle vår gullepleskog med min kraft og visdom så ingen kan trenge inn i den. Så kan de lystige engler leve i lykkelig fred. Ingen kan trenge seg igjennom Melians Belte, så er noen ute etter trygghet så flykt inn i Gullepleskogen.

Bøssebærer, Sjefsideolog og Værens Hyrde kan bare tilkalle meg når du trenger meg... jeg er helt og holdent tl din disposisjen hele tiden....

(dette tror jeg du ikke bør nevne til Væren, siden det har vært en frisk hyrde disputt nettopp)

*susser Kris*

*susser Væren*

*susser Tusenfryd* (håper på å få mer Pærebrus)

_________________

~Melian~

[ Dette Innlegg er endret av: Melian den 2002-03-11 16:44 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: Melian den 2002-03-11 16:45 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Klart du får bli medlem, tove!

Har nå lurt lenge på når du skulle søke!

Hva for en stilling kan du tenke deg?

Klem

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bukker og takker icon_smile.gificon_smile.gifdere har jo ikke klemme engelen, elle by engelen, eller profisjonell uteligger engelen..... jeg regner med at det blir mitt framtidige yrke.. eller smile engelen.. eller noe sånt... icon_smile.gificon_smile.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lottemor

Kjære lystige engler

Jeg søker hærved om å bli tattopp i deres vidunderlige menighet...

Jeg er en omsorgs full jente med godt humør.

Er full av liv og er kjemmpe nyskjerrig,liker og tulle og tøyse,men messt av allt så liker jeg å gjøre andre glad...

Jeg er vel litt naiv og blåøyd og tenker på alle før meg selv....

Er flink å tyte og har ofte tyte og tastsyke....

(det vil si at jeg tyter gjennom tastaturet)

Jeg ælsker bamsemums og pærebrus.

Såhørest det jo så kjæmpekoselig ut å kunne få sitte med dere lystige engler på tur i gullepleskogen....

håper dere vill ha meg med i menigheten...

klem fra

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om du skal få stillingen som Blåøyd Gledesengel hos oss?

Tror vi sier det sånn, jeg!

Masse velkommen, Lottemor! Gleder oss til å bli gledet av deg icon_wink.gif

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor markering!!!

Lottemor, du ble vårt menighetsmedlem nr. 80!

I den anledning overrekker jeg deg herved en hel kasse pærebrus som du kan kose deg med!

Hjertelig velkommen!

Klem

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt.

Jeg er som dere ser helt ny inne på snikk snakk. Hørte om dere av min gode venn Pludre.

Jeg vil veldig gjerne vite hva man må gjøre, kunne, vite etc for å bli medlem hos dere.

Som for eksempel så vet jeg ikke hva slags pærebrus dere prater om (er fra Nøtterøy i Vestfold).

Jeg vil fortelle mer om meg selv når den dagen komme at jeg vil bli opptatt som medlem hos dere. Etter at jeg har fått svar på mine spørsmål.

Jeg lurer fælt på veldig mye. Må spørre og grave.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vræææææææææl.........*hulk, snufs*

Hvorfor er ikke jeg tatt med på oppdateringen av stillingsbeskrivelsene...?????? icon_frown.gif

Får jeg ikke være med alikevell.....??

*skjelver i frykt*

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lottemor

icon_smile.gif

No er jeg så glad at jeg sitter å synger...

Det er ikke lett når man prøver å drikke pærebrus sammtidig...

Blir en gurglende sang...icon_smile.gif

Takker så mye for pærebrusen,den er jamen god....

Klemmer fra den blåøydeengelen...

icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Elvissa!

I begynnelsen av denne tråden står det litt om hvem vi er! Vi er bare masse lystige engler som trives her i Gullepleskogen og på bassengkanten vår ved lysthuset!

Du blir medlem hvis du søker om opptak, men du må først fortelle litt om dine spesielle egenskaper, slik at vi skal finne den rette jobben til deg!

Håper på snarlig søknad!

Her har ennå ingen blitt avvist i pæreporten!

Pærebrus av alle kategorier er OK, men de som kommer fra spesielle steder i landet sverger til OS (Oscar Sylte) pærebrus, men undertegnede - som forøvrig er gründer av denne menigheten sammen med sin kjære Kris og noen nære trosfeller - har aldri smakt OS pærebrus! Så jeg bestemmer at pærebrus er pærebrus, uansett!

Klem fra12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du tatt meg med Væren!!!! icon_smile.gif

*smask*

Var redd et lite øyeblikk der. trodde dere ikke ville ha meg med alikevell.

Puh.........

Nå tar jeg en stoooor slurk med PæreBrus for å roe ned nervene mine. icon_wink.gificon_wink.gif

klemmers fra,12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...