orakel Skrevet 22. oktober 2002 #241 Del Skrevet 22. oktober 2002 JJJJJiiiiiiiiippppppppppppiiiiiiii!!! Takk for at jeg og får være med Nå løper jeg ned til bassegkanten og setter meg der med en pærebrus Life is good :kgblunk: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 22. oktober 2002 #242 Del Skrevet 22. oktober 2002 Hei Væren Du jeg har ikke lyst å være asylsøker engel lenger Heller Perser engel eller noe sånt, siden jeg har flyttet fra Norge og går rundt her med Norsk pass blir det litt teit å være asylsøker her synes jeg da! Kan du fikse det for meg? Kos og klems Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2002 #243 Del Skrevet 22. oktober 2002 JIPPIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!! *suss på kinnet* Tusen takk!! Hihi!!! (Rabalder spretter lykkelig bort etter golvet) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2002 #244 Del Skrevet 22. oktober 2002 HURRA!!!!!!!!!!!:D Kjempegleder meg til å drikke masse pærebrus, og bade i bassenget.!! Klæmma og nussa!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melian Skrevet 22. oktober 2002 #245 Del Skrevet 22. oktober 2002 Gratulerer alle nyervervede i menigheten! SKÅL *nippe i pærebrusen* Så koselig å se dere! *klemme* Skal vi ha storfest når medlem nr. 200 kommer? eller 150? *jeg kan godt ta en nå altså* Synes forresten jeg trenger klapp på hodet for rekrutteringsarbeid, eller hva sier overhodet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirill Skrevet 22. oktober 2002 #246 Del Skrevet 22. oktober 2002 Oh... wow... trodde nesten alt håp var ute ja... Men nå kan jeg JUUUUUUUUUUUBLE... "Sola skinner og jeg er så gla" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. oktober 2002 #247 Del Skrevet 22. oktober 2002 Sukk - det hadde vært flott å vært engel. Har dere bruk for en lett argumenterende, ganske engasjert, middels gammel, passende sta, men litt reservert, og med fingre osm også slår feil på tastaturet engel? En krøll-engel, altså? En som forstår at både tunger og fingre kan slå krøll på seg, og at livet kan ha både krøller og skrukker, men som synes at krøllene i ansiktene til folk (tror de kalles rynker) er spennende, fordi de viser et menneske som har levd? Det er utrolig hvor mange ting som virkelig kan slå krøll på seg, nemlig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lillian* Skrevet 23. oktober 2002 #248 Del Skrevet 23. oktober 2002 TUSEN TAKK!! Jippiiiiiiiii!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 23. oktober 2002 #249 Del Skrevet 23. oktober 2002 Jeg vil bli en engel! Søknad er herved oversendt englemamma. jeg kan jo f.eks være en prinsesse engel(er dessverre ikke gravid, men, men...) eller engel med vannskrekk (Hvordan skal det gå ved basseng kanten?) Noen som har et bedre forslag?? ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. oktober 2002 #250 Del Skrevet 25. oktober 2002 Snufs Jeg har tittet og tittet over gjerdet til bassengkanten hvor dere sitter og drikker pærebrus og koser dere...... Jeg står fortsatt utenfor, og det regner og er vått og grått og trist. Kanskje jeg leverte søknaden til galt englekontor, eller på gal dag? eller kanskje det er veldig mye å gjøre på engleinntakskontoret nå??? Jeg har så lyst til å være en krøll-engel (det finnes gla-krøller også - bare se et smil, så finner du dem) ja, ja. Jeg får tusle meg tilbake mens regnet siler ned, og heller komme igjen en annen dag i håp om at søknaden er behandlet......... og innvilget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 25. oktober 2002 Forfatter #251 Del Skrevet 25. oktober 2002 Velkommen, Tornerose og Bettie! Håper dere vil trives hos oss! Forsyn dere med pærebrus! Perser, har fikset på tittelen din! Klem til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 25. oktober 2002 #252 Del Skrevet 25. oktober 2002 Åh - tusen takk. Jeg ble så glad at jeg kvitterer med et lite vers: En krøllete engel fra Frek'sta smile og var så inderlig gla' og løftet slitt glass med pærebrus på plass og engler på bade-sol-drakta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 29. oktober 2002 #253 Del Skrevet 29. oktober 2002 Takker og bukker for tilliten!!! Skal prøve å holde meg langt unna spindler eller andre skarpe ting for å kunne tilbringe mest mulig tid sammen med dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. oktober 2002 #254 Del Skrevet 29. oktober 2002 Kan jeg få være engel også? Jeg er stort snill og grei og har en sekk full av humorstøv på ryggen! Skulle så gjerne vært en HARRY-ENGEL jeg da, hvis det er mulig. Dersom dere trenger referanser kan jeg sende en hel koffert *HÅPE-HÅPE* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 29. oktober 2002 Forfatter #255 Del Skrevet 29. oktober 2002 Velkommen, Lea! Du er allerede ført opp i manntallet, og kan finne deg en ledig dekksstol her på bassengkanten! Gullsyklene står der borte, og her har du et forfriskende glass iskald pærebrus! Skål, og velkommen! Klem fra menighetsoverhode og englemamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 29. oktober 2002 #256 Del Skrevet 29. oktober 2002 *HARRY-HOPP* Nå ble jeg kjempeglad og blid. trengte en liten oppmuntring, sånn midt i uka! *Skåler med pærebrus* og sykler gullsykkel med medbrakte terninger og Wonderbaum på styret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 29. oktober 2002 #257 Del Skrevet 29. oktober 2002 Hmmm, hva er det med dere engler da??? Er dette et must for meg som bruker av kg? Er det forresten noen stillinger ledige? Er det bruk for meg? Har jeg godt av dette? Kan det komme noe godt av dette??? Lurer............... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 30. oktober 2002 #258 Del Skrevet 30. oktober 2002 Tusen takk Væren du er virkelig en engel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rani Skrevet 4. november 2002 #259 Del Skrevet 4. november 2002 Jasså, er det litt liv i foreningen ennå? På tide å måke snøen ut av hagen og fyre opp grillen. Hvordan ser det ut med pærebruslageret? Sluppet opp for agurker? Har en sekk med neper her, men det er neppe det samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 7. november 2002 #260 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg vil også være med i de lystige engler... Væren?? Er ekspert på klær jeg da *lol* så vet du det *klem* koldbruna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå