Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tips heller politiet om at han har stoff hjemme hos seg. Når du kommer og leverer det har de bare ditt ord på det. Det holder ikke. 

Anonymkode: 83544...315

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tips heller politiet om at han har stoff hjemme hos seg. Når du kommer og leverer det har de bare ditt ord på det. Det holder ikke. 

Der har du et poeng. Går for den.  Svinet skal ut av huset vårt.

Anonymkode: f34d1...581

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville ringt til politiet å spurt om jeg skulle komme til de med posen eller om de vil hente den selv. 

Anonymkode: 39a86...d8c

Jeg tipser dem om at han har det hjemme. Greit han er der når de kommer på døren.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tipser dem om at han har det hjemme. Greit han er der når de kommer på døren.

Bra! Kanskje lurt å si at du fant den og tok på posen hvis det har noe å si :) 

AnonymBruker
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er på vei ut nå. Skal bo hos noen familiemedlemmer en periode. 

Ikke reis tilbake når han trygler og ber deg, heller ikke når han sier at han lover å aldri gjøre det igjen.

Anonymkode: e8243...535

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ps - ikke regn med at de kommer stormende. Kan kanskje ta et par dager til og med! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bra! Kanskje lurt å si at du fant den og tok på posen hvis det har noe å si :) 

Jeg må si ifra at jeg tok på posen ja :) Måtte jo ta en titt. Skal forklare alt til politiet. :)

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke reis tilbake når han trygler og ber deg, heller ikke når han sier at han lover å aldri gjøre det igjen.

Anonymkode: e8243...535

Han er så kald og lite kjærlighetsfull om dagen, så tviler på han uansett vil savne meg og.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ps - ikke regn med at de kommer stormende. Kan kanskje ta et par dager til og med! 

Hvorfor det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha fått fra ham, men ikke ødelagt noe mer ved å melde ham.

Anonymkode: 58896...f49

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha fått fra ham, men ikke ødelagt noe mer ved å melde ham.

Anonymkode: 58896...f49

Han har allerede ødelagt så mye. Spurte han for noen månder siden om han hadde tenkt til å kjøre livet sitt helt ned i dass, og da svarte han at det er akkurat det han trenger. Så vet ikke jeg. Kaaaanskje et rop om hjelp? :forvirra: 

AnonymBruker
Skrevet

Altså  , jeg kan love dere at politiet ikke kommer hjem til noen pga tips om en mini mengde kokain.
Fint du har bestemt deg for å gjøre deg slutt , pakk tingene hans og si stille og rolig at det er fordi du vet han tar narkotika bak ryggen din. Når han nekter viser du han poser, skyller den ned i do så han ikke rekker å ta den med seg. Og såklart ikke stol på noen av unnskyldnigene hans om at han bare passet på for en venn eller kjøpte det for lenge siden men ikke har brukt det osv.
Vær rolig, kort og kald. Ha eventuelt en venninde du kan dra til om han prøver å begynne å krangle eller nekter å gå. Da tar du med seg en veske for noen dager, og sier at du har gitt han sjansen til å løse dette som venner uten innblanding fra politiet, og han får to dager på å være ute av leiligheten eller vil du tilkalle familien din som assistanse til å hive han ut (det er flaut det! Han kommer til å være ute innen et halvt døgn! ) . Når du kommer tilbake har du med deg venninda di for å forsikre deg om at han har gått.

Anonymkode: c9ef2...b68

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han har allerede ødelagt så mye. Spurte han for noen månder siden om han hadde tenkt til å kjøre livet sitt helt ned i dass, og da svarte han at det er akkurat det han trenger. Så vet ikke jeg. Kaaaanskje et rop om hjelp? :forvirra: 

Ja det er nok det han trenger, men politiet kommer ikke ut for sånne ting.... Du kan jo prøve, du kan jo si at det er en større mengde enn det er, og håpe de prioriterer det.....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er nok det han trenger, men politiet kommer ikke ut for sånne ting.... Du kan jo prøve, du kan jo si at det er en større mengde enn det er, og håpe de prioriterer det.....

Trodde politiet tok sånt på alvor jeg? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ville ikke anmeldt han til polititet, om de i det hele tatt bruker ressurser på en brukerdose noen ringer inn om. Han kan nekte, og i verstefall få en bot på 3000kr for å ha hatt det i hjemmet sitt.

Ville heller snakket med fastlegen hans og sagt du var bekymret. Hvis ikke du bryr deg, så hadde jeg bare stukket, blokkert han og gitt faen. 

Anonymkode: 09242...714

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er greit at du er imot dop, bruker ikke dop selv. Men dette er kjæresten din, og da synes jeg du går bak ryggen hans. Ta det opp med han! Hvis han ikke vil høre, vet du hva du må gjøre. Dårlig stil å kontakte politiet. Illojalt!

Anonymkode: 88bdb...cbf

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er så kald og lite kjærlighetsfull om dagen, så tviler på han uansett vil savne meg og.

Jeg kjenner meg veldig igjen her. Har en eks som er rusmisbruker, og gud bedre så mange løgner og manipulasjoner og egoisme det har vært. Han hadde til slutt null respekt for meg og gjorde som han selv ville rusen og kompiser betydde mer, enda vi har et barn sammen. Han reiste og jeg hørte ikke fra han på en mnd, da hadde han kjørt seg selv sånn på ræv at han ble innlagt på rusakutten og videre til dps. Kokain og amfetamin fucker hjernen og de blir alt annet enn kjærlighetsfull av det stoffet der. Om du klarer så ville jeg sagt klart fra at dette gidder du ikke finne deg i, og be han ta kontakt hvis han innser at han har et problem. Ikke gjør samme feil som meg, jeg har brukt årevis på og prøve å løsrive meg psykisk fra han, jeg ble medavhengig og like avhengig av han som han var av rusen sin til slutt. Håper det ordner seg. Lykke til.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Skal gjøre det i morgen tidlig. 

Si hva som skjedde etterpå

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Sh999 skrev:

Jeg kjenner meg veldig igjen her. Har en eks som er rusmisbruker, og gud bedre så mange løgner og manipulasjoner og egoisme det har vært. Han hadde til slutt null respekt for meg og gjorde som han selv ville rusen og kompiser betydde mer, enda vi har et barn sammen. Han reiste og jeg hørte ikke fra han på en mnd, da hadde han kjørt seg selv sånn på ræv at han ble innlagt på rusakutten og videre til dps. Kokain og amfetamin fucker hjernen og de blir alt annet enn kjærlighetsfull av det stoffet der. Om du klarer så ville jeg sagt klart fra at dette gidder du ikke finne deg i, og be han ta kontakt hvis han innser at han har et problem. Ikke gjør samme feil som meg, jeg har brukt årevis på og prøve å løsrive meg psykisk fra han, jeg ble medavhengig og like avhengig av han som han var av rusen sin til slutt. Håper det ordner seg. Lykke til.

Jeg er ikke ts, men lurer bare på om eksen din fortsatt driver med rus? Må være veldig vondt siden dere har barn sammen: Tør du at han kan ha barnet?

Når en person er sånn ute å kjøre, har han jo ikke respekt for seg selv, og dermed ikke respekt for andre. Det ligger noe i det der om at folk som ikke behandler seg selv bra, behandler andre også ofte ikke bra...

Skrevet

Jeg er ikke ts, men lurer bare på om eksen din fortsatt driver med rus? Må være veldig vondt siden dere har barn sammen: Tør du at han kan ha barnet?

Når en person er sånn ute å kjøre, har han jo ikke respekt for seg selv, og dermed ikke respekt for andre. Det ligger noe i det der om at folk som ikke behandler seg selv bra, behandler andre også ofte ikke bra...

Han ruser seg ikke nå, han har vært i behandling i 3 mnd nå og skal på langtidsbehandling i august. Han har ikke fått se barnet på et halvt år, nå først er han beg å snakke med hun/han først på tlf 2 faste dager i uken og besøke han en gang i uken. Det vil selvfølgelig ta lang tid før han kan ha barnet uten tilsyn. Det har vært veldig tøft ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...