AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #1 Skrevet 6. juni 2017 til mannen Det var en zip pose med hvitt pulver i. What to do? Jeg kan ikke konfrontere han med det for da klikker han. Har nemlig spurt han før fordi jeg har mistenkt bruk. Han er mye ute om dagen med noen nye venner. Han slår ikke, men er mye opprørt og tåler ikke alvorsprat. Anonymkode: f34d1...581
GammelKaktus Skrevet 6. juni 2017 #2 Skrevet 6. juni 2017 Dump. Er ikke håp når han ikke engang kan snakke om det uten å klikke. 20
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #3 Skrevet 6. juni 2017 Stikk! Pakk tingene dine og kom deg ut! Anonymkode: d4947...802 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #4 Skrevet 6. juni 2017 Skjønner det er best, men tror han sliter med avhengighet. Han trenger hjelp, men det må han jo ønske. Tror det er de nye "vennene " som selger og pusher på. Anonymkode: f34d1...581
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #5 Skrevet 6. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Stikk! Pakk tingene dine og kom deg ut! Anonymkode: d4947...802 Er på vei ut nå. Skal bo hos noen familiemedlemmer en periode. Anonymkode: f34d1...581 8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #6 Skrevet 6. juni 2017 Hva om det bare er mel eller sukker? Anonymkode: fe488...6c6
Kvinne87Rogaland Skrevet 6. juni 2017 #7 Skrevet 6. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skjønner det er best, men tror han sliter med avhengighet. Han trenger hjelp, men det må han jo ønske. Tror det er de nye "vennene " som selger og pusher på. Anonymkode: f34d1...581 Vel, det er ikke narkotikaen som er det største problemet i forholdet (selv om det er ganske alvorlig). Det største problemet er at du ikke kan ta opp et så stort tema med din egen partner. Du tør ikke prate med han fordi han klikker? Du er helt underkuet. Kom deg vekk og ha litt selvrespekt. 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #8 Skrevet 6. juni 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva om det bare er mel eller sukker? Anonymkode: fe488...6c6 Nei, det er det ikke. Anonymkode: f34d1...581 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #9 Skrevet 6. juni 2017 1 minutt siden, Kvinne87Rogaland skrev: Vel, det er ikke narkotikaen som er det største problemet i forholdet (selv om det er ganske alvorlig). Det største problemet er at du ikke kan ta opp et så stort tema med din egen partner. Du tør ikke prate med han fordi han klikker? Du er helt underkuet. Kom deg vekk og ha litt selvrespekt. Jeg er ikke hjemme. Og jeg har selvrespekt. Har ikke hørt noe fra han heller. Anonymkode: f34d1...581 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #11 Skrevet 6. juni 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: til mannen Det var en zip pose med hvitt pulver i. What to do? Jeg kan ikke konfrontere han med det for da klikker han. Har nemlig spurt han før fordi jeg har mistenkt bruk. Han er mye ute om dagen med noen nye venner. Han slår ikke, men er mye opprørt og tåler ikke alvorsprat. Anonymkode: f34d1...581 Du går til politiet med posen. Dine fingeravtrykk er tydeligvis alt på,posen, og dermed kan du bli medskyldig om du ikke melder fra. Jeg finner ikke i farten saken om samboerparet der den ene fant den andres dop.... Ellers er en titt på reglene for forumet også å anbefale. Narkotika er forbudt i Norge. Anonymkode: 4a337...dbf 10
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #12 Skrevet 6. juni 2017 Spklart konfronterer du han med det. Han bruker kokain , og dette går utover parforholdet. Er nok derfor han reagerer med aggresjon også, det er det kokain gjør med en! Kjæresten min drev med dette og det ødela forholdet pga hans aggressivitet, han lovte å slutte men han fortsatte å gjøre det i skjul. Jeg gikk ned 14 kg fordi jeg hele tiden gikk rundt med nerver og var redd for konfrontasjoner, men nå som han er borte har jeg det mye mye bedre. Du vil IKKE at et barn skal vokse opp med en som går bak ryggen din å tar kokain ! Anonymkode: c9ef2...b68 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #13 Skrevet 6. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du går til politiet med posen. Dine fingeravtrykk er tydeligvis alt på,posen, og dermed kan du bli medskyldig om du ikke melder fra. Jeg finner ikke i farten saken om samboerparet der den ene fant den andres dop.... Ellers er en titt på reglene for forumet også å anbefale. Narkotika er forbudt i Norge. Anonymkode: 4a337...dbf Jeg gjør det, melder han til politiet. Anonymkode: f34d1...581 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #14 Skrevet 6. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spklart konfronterer du han med det. Han bruker kokain , og dette går utover parforholdet. Er nok derfor han reagerer med aggresjon også, det er det kokain gjør med en! Kjæresten min drev med dette og det ødela forholdet pga hans aggressivitet, han lovte å slutte men han fortsatte å gjøre det i skjul. Jeg gikk ned 14 kg fordi jeg hele tiden gikk rundt med nerver og var redd for konfrontasjoner, men nå som han er borte har jeg det mye mye bedre. Du vil IKKE at et barn skal vokse opp med en som går bak ryggen din å tar kokain ! Anonymkode: c9ef2...b68 Nå vet du jo faktisk ikke om det er kokain, da. Anonymkode: c5bec...aa3 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #15 Skrevet 6. juni 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spklart konfronterer du han med det. Han bruker kokain , og dette går utover parforholdet. Er nok derfor han reagerer med aggresjon også, det er det kokain gjør med en! Kjæresten min drev med dette og det ødela forholdet pga hans aggressivitet, han lovte å slutte men han fortsatte å gjøre det i skjul. Jeg gikk ned 14 kg fordi jeg hele tiden gikk rundt med nerver og var redd for konfrontasjoner, men nå som han er borte har jeg det mye mye bedre. Du vil IKKE at et barn skal vokse opp med en som går bak ryggen din å tar kokain ! Anonymkode: c9ef2...b68 Takk Gud Så har vi ikke barn. Men har tatt det opp med ham før og får ikke noe ut av han. Han mener han skal slutte og greier det selv, men det ser ikke sånn ut. Trodde ikke han hadde sånt oppbevart hjemme. Tror faktisk han ønsker å kutte det ut, men er blitt avhengig. Anonymkode: f34d1...581
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #16 Skrevet 6. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå vet du jo faktisk ikke om det er kokain, da. Anonymkode: c5bec...aa3 Anonymkode: f34d1...581
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #17 Skrevet 6. juni 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå vet du jo faktisk ikke om det er kokain, da. Anonymkode: c5bec...aa3 Han har innrømmet bruk av nettopp dette stoffet. Men skal få analysert det. Anonymkode: f34d1...581
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #18 Skrevet 6. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør det, melder han til politiet. Anonymkode: f34d1...581 Du skal ikke melde han, du skal levere stoffet til politiet. Politiet ordner opp og gjør det som gjøres skal og må. Anonymkode: 4a337...dbf 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #19 Skrevet 6. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skal ikke melde han, du skal levere stoffet til politiet. Politiet ordner opp og gjør det som gjøres skal og må. Anonymkode: 4a337...dbf Skal gjøre det i morgen tidlig. Anonymkode: f34d1...581
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2017 #20 Skrevet 6. juni 2017 Jeg ville ringt til politiet å spurt om jeg skulle komme til de med posen eller om de vil hente den selv. Anonymkode: 39a86...d8c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå