Gå til innhold

Hvorfor spørre en mann hva han er ute etter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mange menn lyver om dette, og bare for å få seg noe. Det er sleipt og feigt, og dårlig gjort. Ikke si at du vil ha et forhold, når du bare vil knulle! Vær ærlig om at du bare vil ha sex, så er det greit nok, Men det vil de ikke, for da får de ikke noe, og det vet de forbanna godt. 

Anonymkode: 3f4b7...159

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, meeeg9 skrev:

Men menn generelt (de fleste, eller ihvertfall utfra hva jeg har lest her) er ute etter å ha forhold med kvinner som ser bra ut. De stiller så lite krav, så skal egentlig ikke så mye annet til enn å se ut som "en 10-er" for mannen. 

Eller hva mente du?

Man er ute etter forhold med en kvinne man er fysisk og psykisk tiltrukket av. I starten er det fysiske ofte viktigere, i det minste hvis man ikke kjenner vedkommende fra før. Men så blir det psykiske også viktig. Men det må altså være en tiltrekning på flere plan.

Klart det går an å bli sammen med en 10'er bare for å ha et trofe, og det er jo opptil enhver å velge hva man baserer forholdet på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og liker å bli kjent med nye menn. Jeg er ikke ute etter forhold før jeg er forelsket i noen og sex er en av mine metoder for å føle på følelsene. I motsetning til mange er ikke det å finne kjæreste det samme som å bestille sydenferie.

 

Slutt å bruke sex som en premie eller låkkemiddel.

Anonymkode: 0497b...468

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ærlig mot menn jeg har kontakt med at jeg ønsker å vente med sex til jeg har en kjæreste. Mennene - playere eller ikke - har respektert dette. Dette er noe jeg sier gjentatte ganger mens vi har kontakt. For eksempel at jeg gladelig hadde blitt med og dusjet OG hatt sex i dusjen om vi hadde vært et par, hvis jeg får en fleipesnap fra dusjen.

Det gjør det mye enklere for meg å holde igjen følelsene mine og ikke bli såret. 

Har fungert veldig bra så langt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...