Gå til innhold

Hvorfor spørre en mann hva han er ute etter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De lyver jo bare likevel. Evt svarer de noe som ikke gir mening. Eller enda bedre: Jeg er kun ute etter noe seriøst. Mhm, later som å være seriøs for å få deg noe. Patetisk. Hvorfor ikke bare være ærlig, menn vil bare tømme seg og gå videre til neste dame. Så si det da. 

Anonymkode: bfb3f...435

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor fortelle damer at man bare er ute etter sex? "Mhm", later som om de kun vil ha sex også, bare for å få fyren til å falle for seg. Patetisk. Hvorfor ikke bare være ærlig, kvinner vil gjerne lure menn inn i forhold. Så si det da. 

Anonymkode: 51f2d...d6b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor fortelle damer at man bare er ute etter sex? "Mhm", later som om de kun vil ha sex også, bare for å få fyren til å falle for seg. Patetisk. Hvorfor ikke bare være ærlig, kvinner vil gjerne lure menn inn i forhold. Så si det da. 

Anonymkode: 51f2d...d6b

Damer er jo stort sett ærlige om dette. Da de vil unngå å få gonorè av menn som ligger med gud og hvermann. Er menn som lyver.. De som skriver i nettdatingprofiler eller på Tinder at de vil ha noe seriøst, det er jo bare tøys. Menn vil bare tømme seg. Litt som hunder.. 

Anonymkode: bfb3f...435

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke? For meg som kvinne er det obligatorisk å vite, og jeg regner da med at voksne menn er ærlige og ikke går rundt grøten. Det hører ungdomsskolen til. Har faktisk aldri blitt løyet til om dette av en mann når jeg har spurt rett ut. Om JEG derimot går rundt grøten med spørsmålet og prøver å pakke det inn, kan de også svare diffust, men spør man rett frem er det naturlig å svare rett frem også. De fleste er ikke løgnhalser og drittsekker heldigvis.

Anonymkode: 65f6e...d61

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var det jo nettopp en tråd på KG om at mannen sa han kun var ute etter sex og jenta likevel ønsket å fortsette. Selvsagt er ikke alle menn ærlige, men det er jo en del som er det. Dumpt å ikke spørre da for det koster jo null å spørre.

Anonymkode: c9668...cb6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? For meg som kvinne er det obligatorisk å vite, og jeg regner da med at voksne menn er ærlige og ikke går rundt grøten. Det hører ungdomsskolen til. Har faktisk aldri blitt løyet til om dette av en mann når jeg har spurt rett ut. Om JEG derimot går rundt grøten med spørsmålet og prøver å pakke det inn, kan de også svare diffust, men spør man rett frem er det naturlig å svare rett frem også. De fleste er ikke løgnhalser og drittsekker heldigvis.

Anonymkode: 65f6e...d61

Menn lyver om dette hele tiden merker jeg. Later som de er såå seriøse før de stikker av. Kan ikke menn bare si at de er ute etter å tømme seg? Menn vil jo ikke ha forhold og det er fair enough men ikke lyv! 

Anonymkode: bfb3f...435

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M22 her. Overhodet ikke alle menn som er ute etter en midlertidlig "tømmestasjon". Vært litt mer selektiv med hvem du velger å treffe, så møter du til slutt en genuin og ærlig mann. 

Anonymkode: 0c9b1...cf0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn lyver om dette hele tiden merker jeg. Later som de er såå seriøse før de stikker av. Kan ikke menn bare si at de er ute etter å tømme seg? Menn vil jo ikke ha forhold og det er fair enough men ikke lyv! 

Anonymkode: bfb3f...435

Joda, det er mange menn som gjerne vil ha et forhold. Men da må de finne en dame som er materiale for forhold også. Det skal mer til enn hvis man bare vil ligge med noen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kvinne og har også blitt beskyldt for dette. Jeg var på jakt etter et seriøst forhold (noe jeg også har nå), men fant ut på veien at han ikke var den riktige. Det skjedde iblant etter sex, ikke nødvendigvis pga sex, men det var kvelden jeh skjønte det ikke funket. Så jeg avsluttet og fikk spørsmålet om jeg kun var ute etter sex hele tiden. Nei jeg var ikke det. 

Anonymkode: ec09f...9c5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne og har også blitt beskyldt for dette. Jeg var på jakt etter et seriøst forhold (noe jeg også har nå), men fant ut på veien at han ikke var den riktige. Det skjedde iblant etter sex, ikke nødvendigvis pga sex, men det var kvelden jeh skjønte det ikke funket. Så jeg avsluttet og fikk spørsmålet om jeg kun var ute etter sex hele tiden. Nei jeg var ikke det. 

Anonymkode: ec09f...9c5

Men hvis du avsluttet på en ordentlig måte så er jo det helt i orden. Jeg mener mer som de som sier de er seriøse og vil ha et forhold for deretter å forsvinne uten en forklaring. SÅNNE menn er det mange av. De har jo løyet, og er for feige til å avslutte ordentlig. Hvorfor lyve? Hvorfor ikke bare si at akkurat nå ser jeg ikke for meg noe seriøst, har bare lyst å date og se hva som skjer. Evt gi en grunn for hvorfor man ikke vil date mer. 

Anonymkode: bfb3f...435

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

M22 her. Overhodet ikke alle menn som er ute etter en midlertidlig "tømmestasjon". Vært litt mer selektiv med hvem du velger å treffe, så møter du til slutt en genuin og ærlig mann. 

Anonymkode: 0c9b1...cf0

Jo min erfaring er at alle er sånn. Og jeg har ikke datet typisk playere heller, mer som litt nerder og helt vanlige menn egentlig. 

Anonymkode: bfb3f...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, jabx skrev:

Joda, det er mange menn som gjerne vil ha et forhold. Men da må de finne en dame som er materiale for forhold også. Det skal mer til enn hvis man bare vil ligge med noen.

Virker ikke som menn vil det, nei. Men hvis de mister interessen, hvorfor ikke bare si det? Hvorfor si de vil ha noe seriøst og deretter stikke av?

Anonymkode: bfb3f...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg aldri opplevd, men skjønner ikke hvorfor det skulle være farlig å si at man ikke er på jakt etter noe seriøst.

For min del er slike ting greit å få klarhet i så fort som mulig siden jeg ikke er interessert i tilfeldig sex. Det er sikkert andre kvinner som er det så jeg ser ikke problemet med å bare si ting rett ut. Jeg foretrekker å vente litt så jeg ser for meg at det blir kjedelig å vente for en som bare skal ha sex. 

Anonymkode: 40f1c...a65

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelper ikke å sutre  og slenge dritt om menn. 

Endret av Gardermobanen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Gardermobanen skrev:

Hjelper ikke å sutre på internett. 

Jo! Dette er et samfunnsproblem! 

Anonymkode: bfb3f...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo! Dette er et samfunnsproblem! 

Anonymkode: bfb3f...435

Samfunnsproblem? Var da voldsomt. 

Anonymkode: 40f1c...a65

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo! Dette er et samfunnsproblem! 

Anonymkode: bfb3f...435

Nei, det er ditt personlige problem. Så får du tenke over hvordan du kan en kjæreste i stedet for å fremstille det som om ingen menn vil ha kjæreste og at menn kun lyver. Ingen liker bitre mennesker. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Virker ikke som menn vil det, nei. Men hvis de mister interessen, hvorfor ikke bare si det? Hvorfor si de vil ha noe seriøst og deretter stikke av?

Anonymkode: bfb3f...435

Som sagt, de kan godt være åpne for noe seriøst eller ønske noe seriøst, men da må det klaffe. At en mann ikke vil ha et seriøst forhold med akkurat deg betyr ikke at han ikke vil ha det i det hele tatt, eller at han ikke kan ligge med deg når han først har muligheten. Du kan være attraktiv nok til å ligge med, men ikke aktuell som samlivspartner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gardermobanen skrev:

Nei, det er ditt personlige problem. Så får du tenke over hvordan du kan en kjæreste i stedet for å fremstille det som om ingen menn vil ha kjæreste og at menn kun lyver. Ingen liker bitre mennesker. 

Nei det er det ikke og hvorfor skal jeg tenke over det? Her gjelder det menn som lyver som sagt. De mannfolka som sier de ikke vil ha noe seriøst etc, det er helt fair. Og hva er galt med å være bitter? Skjønner ikke

Anonymkode: bfb3f...435

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jabx skrev:

Joda, det er mange menn som gjerne vil ha et forhold. Men da må de finne en dame som er materiale for forhold også. Det skal mer til enn hvis man bare vil ligge med noen.

Men menn generelt (de fleste, eller ihvertfall utfra hva jeg har lest her) er ute etter å ha forhold med kvinner som ser bra ut. De stiller så lite krav, så skal egentlig ikke så mye annet til enn å se ut som "en 10-er" for mannen. 

Eller hva mente du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...