Gå til innhold

Kan barna gå uten klær på stranda i sommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Trolletrine
8 timer siden, nurcos skrev:

Selvsagt burde små barn kunne gå nakne på stranda om sommeren, bare pass på at du smører de godt med solkrem.

Jeg har alltid tenkt akkurat dette i alle år,- helt til i fjor. Da var jeg og datteren min på drøye 3 år på en liten badestrand med få mennesker. Jeg lot henne derfor gå naken, og hun storkoste seg. Men vet du, overraskende nok, - JEG følte meg skikkelig ubekvem, og hadde bare lyst å slenge på henne en badebukse. 

Må innrømme at selv om det er verdens mest naturlige sak at barn er nakne på stranden, så har alle disse pedo-sakene gjort noe med meg. Dessverre. Kommer ikke til å la henne være naken offentlig med mindre vi er på en avsidesliggende plass😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 5/31/2017 den 12.15, AnonymBruker skrev:

Kan vi kle av småbarna og la dem gå nakne på badestranda i sommer, eller må de ha klær på? 

Anonymkode: c4e2d...717

De må ha klær på.

 

Det er pedofile overalt der man minst venter det. 

Anonymkode: ea86b...db8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De må ha klær på.

 

Det er pedofile overalt der man minst venter det. 

Anonymkode: ea86b...db8

Og stranda er vel ikke akkurat stedet man minst venter det. Nakne barn på en strand må jo være et eldorado for pedofile. Og husk at kameraer har telelinser som rekker svært langt. Man kan filme og ta bilder på lang avstand uten at noen engang registrerer det. Ta på klær!

Anonymkode: c0c8e...632

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Kroatia i fjor sommer, beste ferien jeg noen gang har hatt. På stranden var det mange lokale, og småbarna fikk kose seg naken i solen. De voksne gikk med akkurat det de ville, badebukser fra 70-tallet, damer uten overdel, hele stemningen på stranden var utrolig avslappet, ingen som glodde, folk viste frem sine cellulitter som den mest selvfølgelige ting i verden. Overhodet ikke noe " babe"-press, alle kom med de kroppene de hadde :) .  Og ja, jeg synes småbarna skal få gå nakne på stranden, man kan godt gå rundt å tenke på pedofile, men så har det seg slik at de fleste mennesker er helt normale.

Anonymkode: 32ca2...52a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det burde vært straffbart å la barn gå nakne, i likhet med det er å inneha bilder av nakne barn. Det er også andre aspekter enn det at buskene rundt badestrendene er fulle med pedofile med kamera. Ett er at det er en helserisiko at ungene driter ned stranda og et annet er dette med at det spesielt for jenter kan medføre livskrise at når de blir gamle nok til at det er pinlig å vise fram kroppen tenker på det at noen har sett de nakne når de var mindre.

Lure forøvrig på hvilket forhold til nakenhet de hadde som barn selv de mødrene som lar ungene sine løpe rundt nakne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Lurer på hva naboene tenkte om meg sist sommer. Jeg hadde med to nieser ned til sjøen hvor det kun var oss og et par fiskere, og de (4 & 5) badet nakne i et par timer. Der og da føltes det helt normalt og naturlig, men når man leser KG er vist dette perverst, blotting og på grensen til barnemisbruk. Kanskje KG-brukere burde ta sommerferie fra KG. Det kan bli for mye av det "gode" i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...