Gå til innhold

Kan barna gå uten klær på stranda i sommer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke å gjøre det lettere for dem!

Dersom barnet går nakent, trenger ikke en pedo å gjøre noe jobb eller photoshoppe det!

Anonymkode: 19cc8...de0

En gjør det ikke lettere. En pedofil trenger ikke photoshoppe. Faren er alltid der. Uansett hvor påkledd barnet er. Skal man alltid passe på at barnet ikke blir sett av en pedofil under noen omstendigheter?

Anonymkode: 1f719...cec

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gjør det ikke lettere. En pedofil trenger ikke photoshoppe. Faren er alltid der. Uansett hvor påkledd barnet er. Skal man alltid passe på at barnet ikke blir sett av en pedofil under noen omstendigheter?

Anonymkode: 1f719...cec

Det er alltid en fare ja. Men som jeg sier, man gjør det langt lettere for en pedo dersom barnet er nakent. Han kan filme, ta bilder etc, og er han riktig ille så sprer han dette. Et nakent barn er da langt mer attraktivt enn en barn med klær på seg.

 

Du mener vel at heroin også burde være lovlig? Man får jo tak i det dersom man vil ha det...

Anonymkode: 19cc8...de0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan vi kle av småbarna og la dem gå nakne på badestranda i sommer, eller må de ha klær på? 

Anonymkode: c4e2d...717

Klart du kan :) Det er jo helt opp til dere, hva dere velger. Barna må jo være komfortabel med det i hvertfall for å kunne gjøre det :) Pedofile og andre skumle mennesker finnes overalt. Klær/ingen klær hindrer dem ikke i noe tenker jeg.. Du kan ikke tenke på "hva om" "hva hvis"osv..da får dere ikke levd noe.. At de ikke klarer å styre seg, er jo dems eget problem.. 

Man skal jo ta litt hensyn uansett tenker jeg og, men ikke bli hysterisk :) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på alt som går fritt i dette samfunnet vårt så hadde ikke jeg latt mitt barn gå naken på en offentlig strand.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan vi kle av småbarna og la dem gå nakne på badestranda i sommer, eller må de ha klær på? 

Anonymkode: c4e2d...717

Hvorfor skal de det? Pedofile j....som ligger i busker å ta bilder.

Anonymkode: 9b582...dec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så på en dokumentar i går kveld på nrk 2 om pedofile, og etter det, bestemte jeg meg for at minstemann skal ha bleie/badebukse på stranda. Var direkte kvalm etterpå :(

Anonymkode: bbc71...76f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det synes jeg ikke er noe problem. Om pedofile vil seksualisere barn så stopper ikke en liten badetruse de fra å gjøre det.

Anonymkode: 1f719...cec

Nei, men en badebukse gjør at barnet ditt ikke skiller seg ut som et mer attraktivt offer enn de 500 andre på stranda. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ungene elsker å gå nakne, og den gleden vil jeg ikke ta fra dem fordi det kanskje kan ligge en pedo i buskene. En våt, sandete badebukse plager toåringen min mer enn den beskytter mot gærninger uansett, og hvis vi snakker virkelig farlig pedofil virksomhet er det neppe en folksom strand midt på lyse dagen som er åstedet. Så jeg lar dem gå nakne når de er små, men en eller annen gang rundt fireårsalderen føles det naturlig å ta på badetøy (da vil de det gjerne selv også).

Anonymkode: 96fc9...597

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er alltid en fare ja. Men som jeg sier, man gjør det langt lettere for en pedo dersom barnet er nakent. Han kan filme, ta bilder etc, og er han riktig ille så sprer han dette. Et nakent barn er da langt mer attraktivt enn en barn med klær på seg.

 

Du mener vel at heroin også burde være lovlig? Man får jo tak i det dersom man vil ha det...

Anonymkode: 19cc8...de0

Og som jeg sier så gjør det det ikke lettere for den pedofile siden seksuell tiltrekkelse kan skje selv om personen ikke er naken. Man blir ikke utelukkende tiltrukket av nakne personer. Man kan seksualisere resten av kroppen i like stor grad. Når du snakker om filming og deling kan dette også skje om personen bruker photoshop.

Og hold deg for god for de hersketeknikkene der angående heroin. Det kan ikke sammenlignes.

Anonymkode: 1f719...cec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var naken på badestrand ganske lenge faktisk. Og tenkte ikke noe over det. Men mamma stoppet meg da jeg ble litt for gammel. Så skulle jeg bytte klær på stranda. Og ikke alltid opptatt med håndduk å skjule meg. Tok lang tid før jeg vokste fra det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke å gjøre det lettere for dem!

Dersom barnet går nakent, trenger ikke en pedo å gjøre noe jobb eller photoshoppe det!

Anonymkode: 19cc8...de0

Veldig få pedoer ligger i busker eller henger ved skoleporten. De fleste av dem befinner seg i "gode trygge hjem".

Anonymkode: 2cb1f...847

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan vi kle av småbarna og la dem gå nakne på badestranda i sommer, eller må de ha klær på? 

Anonymkode: c4e2d...717

Det er ingen regel som sier at de ha klær på, men jeg mener absolutt at de bør det. Skjønner ikke problemet med å ta på dem en liten badebukse.

Anonymkode: c0c8e...632

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan vi kle av småbarna og la dem gå nakne på badestranda i sommer, eller må de ha klær på? 

Anonymkode: c4e2d...717

Hva er problemet med å ha på dem en liten badebukse?

Det er best av hensyn til alle parter og av hygieniske årsaker.

Anonymkode: 851a2...9b4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som er redde for pedofile i buskene, hva tenker dere om å la barn gå alene utendørs?

Hvor gamle er de før de får gå alene til skolen, for eksempel?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man trenger ikke å gjøre det lettere for dem!

Trist at noen er så paranoide. Badebukse er uansett lurt, både av hygeniske grunner og fordi helt nakne mennesker - små eller store - ikke er noe alle setter pris på.

Anonymkode: 149ea...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine har ikke fått gått nakne på stranda. Begge, jente og gutt, brukte kun underdel når de var små. Fra 4 års alder ytret jenta ønske om badedrakt, og fikk så klart det. Nå er hun 7 og ville ha bikini. Jeg syns ikke noe om bikini på så små barn, syns hun kan ha badedrakt, men hun fikk bikini likevel.

Anonymkode: 8f4c8...392

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt skal barna mine få gå nakne på stranda inntil de har lyst til å ha på en badebukse. Jeg syns det er en sprø verden vi lever i, når småbarn (som for øvrig elsker å være nakne) skal dekkes til. Jeg kan tenke meg tusen andre situasjoner som kan være forbundet med mer risiko for dem enn når de er nakne på en strand. 

Barna mine badet nakne i fjor sommer, da var de 2,5 og 4,5. I år tenker jeg den eldste vil ønske å ha på badebukse, siden han har fått mer sjenanse rundt nakenhet, og da skal han selvsagt få det. De har brukt badebukse i svømmehallen, men på en strand ser jeg ikke hva som skal være ekkelt eller rart med å gå uten noe. Noen nevner hygiene, andre pedofile, men jeg frykter mer at vi som samfunn er i ferd med å få et veldig rart syn på kropp.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kropp er naturlig. Det fantes vel like mange pedofile før 20, 40, eller 50 år siden som nå. Da gikk de fleste barn opptil 5 år nakne rundt på stranden. For min del tenker jeg at ved 3 til 4 års alder så får de begynne å ha på seg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...