Gjest ¤Escada¤ Skrevet 18. desember 2005 #1501 Del Skrevet 18. desember 2005 Heia... Bare innom for å ønska deg en flott start på uko imåro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 19. desember 2005 #1502 Del Skrevet 19. desember 2005 (endret) . Endret 31. mars 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. desember 2005 #1503 Del Skrevet 19. desember 2005 Så er vi i den store "juleinnspurtuka". Håper det har roet seg litt på jobben hos deg. Hos oss begynner julestemningen og latskapen å snike seg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. desember 2005 Forfatter #1504 Del Skrevet 19. desember 2005 Mandag 19.desember Blir nok riktig vakkert med julekuler på kaktusen. Regner med at Vofsa ikke vil prøve seg på dem når de henger der. Jeg lurer på om jeg skal sette ei stjerne i toppen, Smurf. Jeg er redd for at virkeligheten ikke kan komme opp mot fantasien, Cata. Tror det er mye morsommere å se katt+katt+hund+juletre på sin indre kino enn i virkeligheten. Takk for at du haler og drar meg over på siden 1. Skal nok ta bilde av Vofsa, Hope - når jeg bare får henne til å sitte/stå stille lenge nok. Kanskje overforing er svaret. Takk for hilsen ¤Esada¤ Det er sant, det, Swan - at måneskinnsturer er hyggelige. Det er noen dager siden jeg var her nå. Ikke at det har skjedd så mye, men tiden går fort likevel. Helgen har gått med til å pakke inn pakker til jul. Jeg trodde jeg var ferdig med innkjøpene, men jeg har en gave igjen. Men alt som er i hus er pakket inn og klare med merkelapper og det hele. Det er godt å være derdig med den jobben. I tillegg har jeg vært på utleveringsrunde med gaver. Lørdagen gikk med til det. Det var hyggelige å hilse på rundt om kring, men det tar jo tid. Søndagen gikk med til julebrevskriving, og til å skrive en julehilsen til alle i personalet. Måtte jo gå Vofseturer også, da. Så i dag har det vært en helt vanlig mandag - nesten i hvert fall. Jeg måtte tilbake til legen å ta nye blodprøver, for senkningen har vært for høy ganske lenge nå. Har vel en eller annen infeksjon antagelig. Får se på resultatet av denne prøven, da. Frøkna og en venninne var hjemme for å gjøre ferdig julegaver i ettermiddag, og Vofsa gikk nesten ut av sitt gode skinn med besøk og greier. Hun klarte å stikke av igjen i dag. Ikke at hun stikker så langt, men hun vil ikke la seg fange etterpå. Hun lar seg derimot lure, så vi fikk tak i henne etter hvert. Nå ligger hun som et slakt på gulvet og sover. Nå er det bare en arbeidsdag igjen før jul, for jeg har litt tid å avspasere - og godt er det, for her mangler det mye på at det er jul i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Queenblue Skrevet 20. desember 2005 #1505 Del Skrevet 20. desember 2005 Har du tatt juleferie nå Bettie? Høres ut som liflig musikk i mine ører.. Ikke gått å rekke med alt, men jula kommer nok for det. Heldigvis. Hvordan var senkingen din da,på vei ned håper jeg. Ønsker deg en fin tirsdagskveld Bettie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. desember 2005 #1506 Del Skrevet 20. desember 2005 Du er vel midt i julestria du nå kanskje. Håper du ikke stresser for mye, da. God natta, Bettie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. desember 2005 #1507 Del Skrevet 21. desember 2005 Begynner jula å innta Bettiehuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #1508 Del Skrevet 22. desember 2005 Torsdag 22.desember Nå har jeg juleferie, Queenblue. Senkningen er på vei ned, og det er jeg fornøyd med. Jeg stresser nok, Hope, selv om jeg akkurat nå sitter her - og ikke er flink julehusmor med støvklut og nisser i handa. Jula har ikke inntatt huset enda, Cata, men i dag skal det skje. Jeg har det ikke noe særlig bra om dagen, og det er hovedgrunnen til at jeg ikke har vært her. Jeg har flatet ut og trives best i stolen uten tiltak til å gjøre noe særlig. Må tvinge meg selv til å gjøre det jeg vet jeg må, og det som er forventet. Det er noe dritt. Så jeg skulle ha vasket og ryddet og pyntet i dag - og jeg skal gjøre det, men jeg sitter altså her og utsetter hele greia. Jeg får se om jeg kan rapportere om noe annet i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 22. desember 2005 #1509 Del Skrevet 22. desember 2005 Jul blir det vel uansett i Bettie-heimen. Å kombinere karriere og husmor-rollen kan være slitsomt..de får vel hjelpe til de andre også?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 22. desember 2005 #1510 Del Skrevet 22. desember 2005 Ikke stress for mye med alt julestyret, så du er utslitt når det er på tide å sette seg ned og kose seg med familien - det er jo det som er den viktigste delen av jula Håper jula blir fin for deg og dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. desember 2005 Forfatter #1511 Del Skrevet 22. desember 2005 Fortsatt er det 22.desember Det blir jul uansett, Midnattsol, men siden jeg skal ha gjester, vil jeg gjerne ha ting på plass. Jeg har gitt meg for dagen nå, Dagoberta. Da blir jeg stående med juledukstryking i morgen - som vanlig. Nå er det jul i heimen. Jeg har tørket støv og har dratt over gulvene. Nisser og engler er på plass, og på kjøkkenet henger røde julegardiner. Jeg har ikke vasket vinduer - selv om jeg burde det, for de ser ikke ut, og ikke har jeg skiftet gardiner i stua heller, men det gjør ikke noe. Jeg har hvite heklede gardiner på stua, og jeg har pyntet "magebeltet" med granbar (kunstig), røde hjerter og sløyfe, og det ble ganske fint. Jeg har hengt en del små nisser i gardinene også. Nå har jeg ganske mange nisser, så jeg lurte litt på hvorden jeg skulle få plassert dem - utenfor Vofserekkevidde. Jeg tror jeg har klart det - å plassere dem utenfor Vofserekkevidde, altså. En av englene hadde jeg satt litt utsatt til, så den havnet en stund i Vofsas munn. I morgen skal jeg re opp sengene til gjestene, vaske og rydde i 2.etg, og ta badet og toilettet skikkelig. Jeg må også handle siste rest av mat - og jeg må handle for svigermor. Får ikke hjelp av resten av familien, for de jobber fletta av seg nå. Jeg er bekymret for Halvdelen, for han jobber mer enn han bør nå. Poden hjelper ham, men det er mye likevel. Frøkna kjører doble skift, for hun trenger penger. Heldigvis kommer ikke gjestene før litt utpå dagen julaften, og heldigvis skal poden hjelpe meg med maten, så jeg får tid til å ta det litt med ro også. Tror forresten jeg skal stryke duker i kveld, så er jeg ferdig med det. Humøret er ikke akkurat på topp om dagen, men nå går det mot lysere dager, så det hjelper sikkert. Hater å mangle energi. Forresten . julekaktusen er pyntet. Halvannen meter grønn kaktus har fått bjeller i rødt og gull, hengende i silkebånd. På toppen av kaktusen har jeg satt en stor gullsløyfe. Nesten vakkert er det blitt. Nei - fram med strykebrett og jern. Skal ikke stryke mer enn fire-fem duker, så det tar ikke all verdens tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. desember 2005 #1512 Del Skrevet 22. desember 2005 Vi får håpe at litt ferie kan få humøret og tiltakslysten til å stige littegrann. Det er ikke noe særlig å føle seg sånn når det er jul og alt. Du får delegere litt i huset. Be Halvdelen ordne litt for deg og sånn. Håper kvelden blir ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. desember 2005 #1513 Del Skrevet 22. desember 2005 Enig med siste taler, kanskje ferie hjelper? Ditt julepyntede hus høres fint ut, men er du ikke redd for at Pus & Vofsa skal prøve seg på kaktusen? (I så fall så ligger vel straffen i gjerningen, men likevel....) Godt poden skal være hjelpekokk, -eller blir det du som blir hjelpekokk og han sjefskokk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 23. desember 2005 #1514 Del Skrevet 23. desember 2005 God jul Bettie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smygel Skrevet 23. desember 2005 #1515 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) . Endret 31. mars 2009 av Smygel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 23. desember 2005 Forfatter #1516 Del Skrevet 23. desember 2005 Fredag 23.desember Halvdelen har så lange dager på jobben nå, at det er lite hjelp å få der, Hope. Det er så mange som skal ha blomster til jul. Tror ingen av dyrene prøver seg på kaktusen. De har prøvd seg på den før, og det var lite vellykket - sett fra dyrenes side. Jeg blir nok helt sikkert hjelpekokken, Cata - hvis jeg ikke bare skal rømme kjøkkenet helt. Tror jeg gjør det, jeg. God jul til deg også Baby-E - og til deg, Swan. Nå er det like før jeg tar kvelden. Huset er ferdig pyntet og rent. Fritt for dyrehår er det imidlertid ikke, så støvsugeren skal få jobbe litt i morgen. Gjestesengene er reid opp og klare, og maten er i hus. Handlet for svigermor har jeg gjort, og hentet pakker på posten. I morgen nekter jeg å gå i en eneste butikk, for nå har jeg fått overdose. Jeg vurderer om jeg skal skrelle potetene i kveld, eller om jeg skal ta dem i morgen. Jeg heller mot å ta dem i morgen. Så det blir jul i år også - som tidligere år. Jeg ønsker alle en riktig god jul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 23. desember 2005 #1517 Del Skrevet 23. desember 2005 GOD JUL søte Bettie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 23. desember 2005 #1518 Del Skrevet 23. desember 2005 Ønsker deg en god jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
reddelinnea Skrevet 24. desember 2005 #1519 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 24. desember 2005 #1520 Del Skrevet 24. desember 2005 Ønsker verdens beste og flotteste Bettie en riktig GOD JUL! Håper det blir gode dager både for to- og firbeinte! fra Væren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå