Bettie Skrevet 30. mars 2005 Forfatter #301 Del Skrevet 30. mars 2005 Onsdag 30.mars Det er pyton å ikke få sove, Væren, så jeg har funnet fram sovetabletter nå, for tre timer søvn er for lite for meg. Takket være sovetablett, sov jeg natt til i dag, bustrtroll. Det er litt vanskelig det der med den spenningen som er mellom egne barn og reservedatter, Cata, men vanligvis går det bra. I går var det jobb igjen. jeg var innom jobben en liten stund, og så skulle jeg på et møte. Er blitt skremt ut til å være veileder, og prosjektet skulle presenteres i går. jeg trodde det var en enkel greie, jeg, men det var full sal og firetimers program. Ble litt overrasket der, ja. jeg kom litt seint og da var det bare ledig plass helt foran. Dit gikk jeg ikke. Jeg smatt ut i kantina som ligger vegg i vegg med møterommet og hentet meg en stol der. Det får være måte på hvor modig jeg er. I dag har jeg heller ikke hatt full jobbdag. Skulle til tannlegen igjen med den hersens rotfyllingstanna. Ikke at det gjør vondt, men det er ekkelt. Jeg spendte alle muskler så da jeg var ferdig, hadde jeg hodepine. Og enda må jeg tilbake en gang til med samme tann. Den blir jammen meg dyr. Var en tur hos frøkna i ettermiddag, for jeg skulle hente gitaren. Må øve litt til min mors store dag, for da ventes det at jeg spiller til sangene, og det er en stund siden fingerne mine var borti gitarstrenger sist. Har laget et lite sanghefte til dagen hennes. Jeg må holde en tale også, men jeg vet ikke hvor jeg skal begynne. Jeg sa veld det meste for fem år siden, tror jeg. Håper jeg får en ide, for da går resten ganske greit. I ettermiddag har jeg ligget på sofaen og pleiet min hodepine. Den slapp litt på taket etter at jeg hadde spist litt. Det kan jo ha vært en medvirkende årsak at jeg hadde glemt å spise i dag. Begge kattene har overtatt sofaen etter meg. Bøllepusen var råfornærmet fordi jeg ikke ville ha henne oppå meg mens jeg skiver. Lillepusen har vært helt rabiat i dag. Skikkelig ugangskråke. Hun har gjort alt hun ikke får lov til, som blomsterspising, bordklatring, krafsing på møbler - i det heletatt. Hun har blitt veldig våt i dag. Fjærkreet begynner å få tilbake halefjærene og vingefjærene igjen. Den begynner å ligne seg selv litt mer, og bra er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 30. mars 2005 #302 Del Skrevet 30. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 31. mars 2005 #303 Del Skrevet 31. mars 2005 Synes du er tøff, jeg Hvordan går det med hodepinen i dag? Beklager at jeg ikke ahr vært innom her i det siste, har nesten ikke hatt datatid. Men det skal forbedre seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2005 #304 Del Skrevet 1. april 2005 Jeg skulle ønske jeg også kunne spille gitar,men jeg kan ikke. Er ikke så sikker på at jeg har tålmodighet til å lære eller,så jeg får vel kansje ta til takke med de kreative sidene jeg allerede har. Håper hodepinen din er borte. God helg, kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 1. april 2005 #305 Del Skrevet 1. april 2005 Ønsker deg en super helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnKristn Skrevet 1. april 2005 #306 Del Skrevet 1. april 2005 Håper du får en god helg! AnnKristn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. april 2005 Forfatter #307 Del Skrevet 1. april 2005 Fredag 1.april hei Fighter - takk for klem. Hyggelig å se at det står til liv, Aniola-Fisken. Takk for helgeønsker. Hodepine, stress og lite søvn hører dessverre ofte sammen, bustetroll, men jeg har hatt en hodepinefri dag, og da er livet litt bedre å leve. Kos å se deg også AnnKristn Jeg er ikke alltid spesielt lur, og det ser jeg f.eks. nå. Spørsmålet er bare om jeg klarer å gjøre noe med det. Jeg er inne i en periode hvor jeg tar på meg den ene oppgaven etter den andre. Jeg vet at det ender med at jeg tar på meg en oppgave for mye, og da får jeg ikke gjort noe skikkelig. Det er fordi jeg vet dette, og ikke handler i tråd med det jeg vet at jeg vet at jeg ikke er spesielt lur. Jeg har sagt ja til å opptre som en veileder på jobben. Det betyr bare mer jobb, og ikke mer betalt eller noe sånt. Jeg får noen kurs, og det er det. Så nå har jeg jobben min, studiene og en ekstra veilederoppgave. I tillegg har jeg noe småtteri på privaten også. Egentlig burde jeg ha konsentrert meg om meg selv og blitt litt sterkere, blitt litt mindre redd, men så har jeg tenkt at kanskje dette jeg gjør nå er en måte å slippe unna noen ubehaglige selvkonfrontasjoner. Kanskje jeg sørger får å ha så mye å gjøre at jeg ikke får tid til å slappe av og tenke. Jeg vet at jeg opparbeider meg stress, og jeg vet hva jeg bør gjøre for å unngå det. Men gjør jeg det jeg vet? Nei. Søren om jeg vet. Jeg vet at jeg bruker opp mesteparten av energien min på jobben, og hjemme har jeg ingenting igjen. Har ikke orket å trene en gang etter påske. Det er dumt, det. Og sovetabletter er ingen langvarig løsning på å ikke sove. Kanskje jeg skal hoppe av studiene en periode? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. april 2005 #308 Del Skrevet 2. april 2005 Tenk på deg selv, det er det viktigste God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 2. april 2005 Forfatter #309 Del Skrevet 2. april 2005 Lørdag 2. april Tenke på seg selv er ikke bestandig enkelt, Dark Angel, men det er et godt råd. Hadde avtalt at jeg skulle møte venninnen min i dag, hun jeg studerer sammen med, for å avtale hva vi skal gjøre videre. Ingen av oss har den store gløden. Jeg skulle ta bussen og trasket av gårde med ryggsekk og permer og det hele, bare for å finne ut at de har endret rutetidene, så den bussen jeg hadde planlagt å ta - den gikk ikke lenger på lørdager. Jeg ble litt irritert, for det var den bussen som korresponderte med neste buss. De andre kommer enten inn en halv time før, eller fem minutter etter neste buss går. Så jeg bestemte meg for å gå til byen i håp om å rekke neste buss videre. Det var nydelig vær, så det gjorde ingenting å gå, og jeg rakk bussen fra byen og videre. Venninnen min og jeg ble enige om å ikke stresse med oppgaven. Vi skal foreta undersøklesen vår, og lese en del teori, og så ser vi om vi ikke kommer til å bruke et ekstra semester for å bli ferdig. Det var litt godt å ta en avgjørelse der. Jeg fant ut at jeg kunne gå fra byen og hjem også, når jeg førs var ute, så jeg har hatt rask gange med tung sekk i nesten halvannen time i dag. Det hjalp litt på samvittigheten. Vel hjemme ryddet jeg litt før jeg søkte litt på rundt etter stoff til oppgaven - og sovnet en halv time. Frøkna kom hjem til middag. Halvdelen serverte forndue, en av frøknas favoritter. Resten av kvelden har Halvdelen og jeg sett på titteboksen. Halvdelen har lagt seg for en stund siden. Han har jobbet i dag og var sliten. Jeg er bare trøtt, jeg. Litt av et lystig par en lørdagskveld. Skal snart tusle meg i seng. Og i morgen skal jeg ikke ha på vekkerklokka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. april 2005 #310 Del Skrevet 2. april 2005 Hei på deg, bettie - stikker hodet som snarest ut av hullet mitt for å ønske deg en god helg. Det har vært en stund siden jeg fikk lest i boka di igjen nå, så nå har jeg oppdatert meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 3. april 2005 #311 Del Skrevet 3. april 2005 Halvdelen er et bra ord Hva har dere planer å gjøre idag da? Ser du Big Brother? Jeg er hekta... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 3. april 2005 Forfatter #312 Del Skrevet 3. april 2005 Søndag 3. april Hyggelig at du har krøpet ut av hullet ditt, og imm i min hule, mysan. Koselig å se deg her, Swan. Alltid hyggelig med nye besøkende. Hei Dark Angel. Har ikke fulgt med på BB denne gangen. Jeg kaller ham Halvdelen for vi er ikke enige om hvem av oss som er den bedre havdelen i forholdet.. Jeg hadde tenkt å sove lenge i dag, men slik ble det ikke. Sov litt lenger enn vanlig, men ikke mye. Det var jo nydelig vær i dag, så etter et passende antall kaffekopper var jeg klar til utelivet. Fant meg litt le og slikket litt sol. Det gikk an å sitte i T-skjorte i dag. Det var kanskje ikke akkurat sommer, men det gikk an. Jeg har vært litt husmor i dag også. Tørket støv og støvsugd og vasket klær. Tok kjøleskapet et tak også. Og det var søndagen min. I morgen er det arbeidsdag, og den blir laaang. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnKristn Skrevet 4. april 2005 #313 Del Skrevet 4. april 2005 Syns halvdelen var et kjempefint navn jeg! To halvdeler = en helhet. Og det er vel slik et forhold skal være.... Høres ut til at du har mange jern i ilden ja - bra du er oppmerksom på det selv, men hvis det blir for mange oppgaver å håndtere så skader det jo ikke å si nei heller. (Hvorfor er det så vanskelig for oss kvinner å sette ned beinet av og til?) Her er det grått ute - fint egentlig, for da kan jeg konsentrere meg helt og fullt om jobben. Ikke sitte å se på sola og planlegge alt jeg skal gjøre i hagen min. Ha en utrolig god dag - og ta vare på deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. april 2005 #314 Del Skrevet 4. april 2005 Smetter innom med en hilsen til deg også Ha en kjempefin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 4. april 2005 Forfatter #315 Del Skrevet 4. april 2005 Mandag 4. april Har litt mange jern i ilden, ja, AnnKristn. Rart det at et ord på tre små bokstaver skal være så vanskelig å uttale. Hyggelig med hilsen, Dark Angel. I dag har jeg vært hjemme. Jeg sov omtrent ikke i natt. Sov bare to små timer, og så var jeg våken. Trøtt - men våken. Jeg gadd ikke ligge lenger da klokka var fem, så da satt jeg på kaffe og ryddet litt småting. Jeg var kjempetrøtt og prøvde å få sove litt i stolen, men det gikk heller ikke. Så da bestemte jeg meg for at å dra på jobb med en ti-timersdag foran meg, det var uaktuelt, særlig når jeg egentlig er delvis sykemeldt. Ringte jobben og sa ifra. Ved åttetiden tuslet jeg i seng, og sov faktisk to timer til. Kjenner nå at jeg er trøtt, og i kveld skal jeg ta en liten, hvit pille, så jeg er sikker på at jeg sover mer enn et par timer. Sånne netter er slitsomme og tullete. Snakk om å ha "positive" tanker. Det var ikke mange av dem i natt, nei. Har jobbet litt selv om jeg har vært hjemme. Har skrevet talen til en som jubilerte og vi skal feire i morgen, og så har regnet litt. Dessuten har jeg vært flink student og bearbeidet intervjuguiden vår. Den ble litt bedre nå. Nå titter sola litt fram også. Kanskje morgendagen blir bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 4. april 2005 #316 Del Skrevet 4. april 2005 Uff ja, det er fælt å bare sove etpar timer, helt svimmel & rar.. Ha en forrykende aften (Davy Vatne ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 4. april 2005 #317 Del Skrevet 4. april 2005 Ha en god kveld og håper du får sove i natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. april 2005 #318 Del Skrevet 4. april 2005 Huff! 2 timers søvn er for lite. Skjønner godt at du må ty til litt "sovehjelp" når det er slik. Man skal jo henge sammen på dagtid også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. april 2005 #319 Del Skrevet 4. april 2005 Håper søvnen blir bedre i natt. dessuten håper jeg halvdelen din virkelig ser hvor en fantastisk dame han har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Naturelle Skrevet 4. april 2005 #320 Del Skrevet 4. april 2005 Hei på deg! innom for å ønske deg en god natt søvn! Høres ut som du har en full timeplan, men ta deg tid til å slappe av innimellom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå