Gå til innhold

Er bare dridlei nå...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Nei, jeg rakker ned på TS mest fordi hun rakker ned på menn for å ikke investere emosjonelt i henne i lengre enn en måned uten at hun investerer seksuelt i forholdet. Herregud, mannen prøvde i en måned uten å få noe særlig investering tilbake, og får dritt for det når han gir opp

Vil hun vente med sex så fair enough, men ikke snakk dritt om menn som ikke orker et forhold med så usymmetrisk investering

Hahaha seriøst? Om en mann ikke klarer å vente i fire korte uker på sex, så er det ikke mye dybde i han. Ergo ingen tap. 

Du trenger seriøst å vokse opp gutt. Selv småunger har utdannelse, men til syvende og sist er det vett og erfaring som betyr noe. Du har derfor litt igjen før du kan belære damer og påta deg å snakke for alle menn :P 

Anonymkode: 54c8f...d74

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner han godt. Hadde ikke menn kunne ha sex med kvinner, så hadde de ikke oppsøkt kvinner i det hele tatt.

Og så må du ikke glemme at du er en av mange alenemødre der ute. Selv er jeg gammeldags av meg, men burde vel kanskje bare begynne gjøre som alle andre menn. Den som gir minst i et forhold er den som ender opp lykkeligst. Hittil har jeg bare endt opp ulykkelig.

Sex er det eneste trumfkortet kvinner har. Ta vekk det så har de ingenting å stille opp med. Menn kan tilfredstille andre menns behov bedre, bortsett fra sex. Og barn da, men det kan man alltids leve uten.

Anonymkode: 5187e...8e4

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner han godt. Hadde ikke menn kunne ha sex med kvinner, så hadde de ikke oppsøkt kvinner i det hele tatt.

Og så må du ikke glemme at du er en av mange alenemødre der ute. Selv er jeg gammeldags av meg, men burde vel kanskje bare begynne gjøre som alle andre menn. Den som gir minst i et forhold er den som ender opp lykkeligst. Hittil har jeg bare endt opp ulykkelig.

Sex er det eneste trumfkortet kvinner har. Ta vekk det så har de ingenting å stille opp med. Menn kan tilfredstille andre menns behov bedre, bortsett fra sex. Og barn da, men det kan man alltids leve uten.

Hahaha :laugh: 

Så typisk menn. Når ikke alt går som de ønsker, så blir de som furtne små unger. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så typisk menn. Når ikke alt går som de ønsker, så blir de som furtne små unger. 

Furter ikke, men blir mer obs på den uskjevheten som eksisterer. Det finnes naive og snille menn som vil godt og som blir brukt.

Påpekte bare at det eneste jeg egentlig ser en kvinne kan tilby, som jeg ikke kan få noe annet sted er sex. Og barn.

Så jeg skjønner godt nå hvorfor menn pumper og dumper. Fordi det funker. Tid er verdifullt. Og det er grenser for hvor mye en gidder å investere i en dame, når det finnes hundre andre som gir mer tilbake.

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha seriøst? Om en mann ikke klarer å vente i fire korte uker på sex, så er det ikke mye dybde i han. Ergo ingen tap. 

Du trenger seriøst å vokse opp gutt. Selv småunger har utdannelse, men til syvende og sist er det vett og erfaring som betyr noe. Du har derfor litt igjen før du kan belære damer og påta deg å snakke for alle menn :P 

Men hvorfor har ikke du utdannelse?

Er bare ikke helt overbevist over den livets harde skole utdanningen som lærer deg denne vettet og erfaringen. Mye rart ute og går

Endret av Sykkelkopp
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat som TS som ikke er suksessfull med å lure menn til å investere i henne uten sex

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Men hvorfor har ikke du utdannelse?

Er bare ikke helt overbevist over den livets harde skole utdanningen som lærer deg denne vettet og erfaringen. Mye rart ute og går

Menn i begynnelsen av 20-åra er veldig ofte lite reflekterte. Enn så lenge. De fleste vokser opp. Jeg jobber blant annet med mennesker og er også leder ovenfor flere studenter. Det er fascinerende å se hvordan flere vokser opp, men de fleste trenger noen år på baken. Jentene derimot er ofte allerede definert i starten av 20-årene. 

15 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Akkurat som TS som ikke er suksessfull med å lure menn til å investere i henne uten sex

TS lurte ingen. TS var ærlig om at hun vil bli kjent med fyren, og føle seg trygg på han, før det blir sex. Risikoen for at han kun er en tøm-og-røm er såpass stor at man faktisk må finne ut av hans intensjoner først. Dere menn har jo skutt dere selv i foten ved å konkurrere om å playe damer. Dere har skapt en stor skare med skeptiske jenter der ute. Ergo bruker de fleste jenter den makten de har til å passe på seg selv. Ikke for å hevde seg over menn. Dette går på egeninteresse og egen sikkerhet.  

Og jeg applaudere alle jenter som står opp for seg selv, og som ikke lar seg bruke. Tøffe jenter! 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det eneste ts ønsker er jo en mulighet til å bli kjent med menn (for blant annet å finne ut om det kan være fristende å ha sex med dem) før det går over i noe seksuelt.

selv fungerer jeg også slik. Jeg kan vel telle på under en hånd antall ganger i et liv jeg har møtt en person som jeg UMIDDELBART fikk lyst til å ligge med. 

Det handler hverken om å "nekte noen sex" eller å ikke ville ha sex eller være interessert i det. Stimulerer du meg intellektuelt, har humor  og ser ok ut er sjansen stor for at jeg kan vurdere å ha sex med deg, men gi meg en sjanse til å finne det ut!!!!!

Anonymkode: 3daec...eab

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 29.5.2017 den 19.17, AnonymBruker skrev:

Må bare ut med en utblåsning.

Jeg er så lei mannfolk som kun vil ha sex, og som syntes jeg er teit som ikke vil ha det. Jeg blir kalt for teit, at jeg er sur og irritert. Nå er jeg en alenemor og prøver å finne kjærligheten på nytt. Men de jeg har blitt kjent med vil bare ha sex, sex og sex. (Barnet kom ikke pga en ons, det var et langvarig forhold, men han var utro så derfor slutt). På forskjellige dating viser jeg kun bilde av mitt ansikt, men får forespørsler om sex, du er så deilig, vil du komme hjem til meg? Hvor er mannfolket med stor M? Merker jeg begynner å bli mannehater nå, og stadiet før jeg kler meg med med helt dekkende plagg, kun øyne som stikker ut. Har vært singel i ett år nå og med en gang jeg begynte å vise interesse for det motsatte kjønn igjen, var det kun sex. Hadde en kort flørt just, varte ikke ut måneden en gang, så ble man dumpet fordi jeg ville bli bedre kjent før man gjorde noe mer. Hadde det vært omvendt hadde man blitt kalt for løs eller tøs, om det var jeg som meia over mannfolk. Måten man ble dumpa på var rett og slett så irriterende. Dette var en mann over 30... Han fikk høre det temmelig godt hva jeg mente om han. Ulempen er dessverre stor for at man treffes på gata også. 

Pakker meg inn, og tilbringer mer tid isolert for mannfolk. Sånn, det var min utblåsning. Hadde fint. 

Anonymkode: 3cbe8...fa9

Her det vel du som er/har problemet.

Anonymkode: 83472...5af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...