Gå til innhold

Er bare dridlei nå...

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor har di det ifra at TS ikke er ute etter sex? 

Fordi man ikke har pult etter fire dater så betyr det ikke at man ikke vil ha sex :P 

herregud dere gutter lager så mye drama innimellom. Blir helt matt jeg :P 

Anonymkode: 54c8f...d74

Har jeg misforstått hele tråden? :flau:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Orientalsk skrev:

Har jeg misforstått hele tråden? :flau:

Jepp. TS er fortvila fordi det enste menn tenker på, er å få komme seg i trusa på henne. Ingen viser interesse for henne som person. Kun hva som er under klærne. Hun søker en kjæreste. En hun kan bli kjent med og ha sex med. Ikke å tilfredsstille random menn med sex. Hun vil ha noe tilbake fra mannen. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å forstå :P 

Vi damer tenner på hva som foregår mellom øra til mannen. Ikke størrelsen på hans pikk. 

• Liker 3
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp. TS er fortvila fordi det enste menn tenker på, er å få komme seg i trusa på henne. Ingen viser interesse for henne som person. Kun hva som er under klærne. Hun søker en kjæreste. En hun kan bli kjent med og ha sex med. Ikke å tilfredsstille random menn med sex. Hun vil ha noe tilbake fra mannen. Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å forstå :P 

Vi damer tenner på hva som foregår mellom øra til mannen. Ikke størrelsen på hans pikk. 

Skjønner vel det siste du skrev ja. Da holder det kanskje å skrive at man søker noe seriøst? Eller hva? 

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Orientalsk skrev:

Skjønner vel det siste du skrev ja. Da holder det kanskje å skrive at man søker noe seriøst? Eller hva? 

Jeg har prøvd det. Å skrive at jeg er ute etter noe seriøst. Vet du hva som skjer da? Jo menn ser på det som en utfordring for å få deg i seng for en natt :P da er man brått ett kjøttstykke mannen gjør mye for å jakte på. 

Det er ikke enkelt å være dame og å prøve å finne en partner via nett. Heldigvis er det mange seriøse menn der ute, men de som gamer er dessverre ofte flinke til å manipulere og å spille. 

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har prøvd det. Å skrive at jeg er ute etter noe seriøst. Vet du hva som skjer da? Jo menn ser på det som en utfordring for å få deg i seng for en natt :P da er man brått ett kjøttstykke mannen gjør mye for å jakte på. 

Det er ikke enkelt å være dame og å prøve å finne en partner via nett. Heldigvis er det mange seriøse menn der ute, men de som gamer er dessverre ofte flinke til å manipulere og å spille. 

Så fælt. Best å være ærlig og si hva du er ute etter. Skjønner ikke hva som er problemet. Mange damer der ute som ønsker noe useriøst, hvorfor ikke bare ta kontakt med dem? Hvor gammel er du forresten?

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Orientalsk skrev:

Så fælt. Best å være ærlig og si hva du er ute etter. Skjønner ikke hva som er problemet. Mange damer der ute som ønsker noe useriøst, hvorfor ikke bare ta kontakt med dem? Hvor gammel er du forresten?

Hehe jeg klarer meg veldig bra :) etter at jeg lærte meg reglene i spillet. Og jeg klarer kjapt å luke ut de med ekte intensjoner :) men det er en datingprosess de fleste må igjennom tror jeg. Noen har flaks og finner noe ok umiddelbart men de fleste må gå på noen smeller underveis 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 5/30/2017 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Hvor i all verden skrev jeg at man er løs eller hore?

Jeg reagerte på at Sykkelkopp ikke klarer å vente EN MÅNED, hvis han dater ei jente/dame han liker.

Les før du kommenterer. Takk.

Anonymkode: a7ec0...96b

... Jeg reagerte også på det Sykkelkopp skrev, men jeg klarte det helt fint uten å dømme de som har et mer løssluppen forhold til sex. Du skrev ikke at man var løs eller hore,  det har jeg heller aldri skrevet at du gjorde. Kanskje du skal lese før du kommenterer selv? Jeg sier at du hadde en dømmende holdning når du uttaler "som tar alt" bare fordi man ligger med mer enn de fleste. At du tar til deg kommentaren "Man er ikke løs eller hore" som at DU har sagt det så får du ta det på din egen kappe. 

Takk. :)

Anonymkode: 34645...5b8

AnonymBruker
Skrevet
På 5/30/2017 den 1.09, Sykkelkopp skrev:

Blandet deg med TS

Forøvrig er det ikke devaluering av menn å si det som det er at sex er en essensiel del. Det er devaluering å si at lysten etter sex er noe devaluerende eller noe vi burde skamme oss over

For de aller fleste seksuelle mennesker er sex en essensiell del. Hvor tidlig sexen kommer i en romantisk relasjon varierer fra person til person, også når det gjelder menn. Jeg mener ikke at sex eller lyst er devaluerende så den setningen skjønner jeg ikke hvor du vil med en gang. 

Jeg synes absolutt utsagnene dine er devaluerende for menn når du mener at ingen av oss kan variere fra hverandre når det kommer til forholdet vi har til vår egen seksualitet og intimitet. Det er devaluerende å omtale menn som at vi kun blir styrt av våre biologiske predisposisjon og at "ingen menn gidder vente en måned". Det er jo nettopp også mange menn som ikke ser på det som "venting", men synes at det at det tar tid før man kommer dit er det som kjennes helt naturlig for dem. 

Vi får være uenige.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For de aller fleste seksuelle mennesker er sex en essensiell del. Hvor tidlig sexen kommer i en romantisk relasjon varierer fra person til person, også når det gjelder menn. Jeg mener ikke at sex eller lyst er devaluerende så den setningen skjønner jeg ikke hvor du vil med en gang. 

Jeg synes absolutt utsagnene dine er devaluerende for menn når du mener at ingen av oss kan variere fra hverandre når det kommer til forholdet vi har til vår egen seksualitet og intimitet. Det er devaluerende å omtale menn som at vi kun blir styrt av våre biologiske predisposisjon og at "ingen menn gidder vente en måned". Det er jo nettopp også mange menn som ikke ser på det som "venting", men synes at det at det tar tid før man kommer dit er det som kjennes helt naturlig for dem. 

Vi får være uenige.

Kanskje vi burde å skifte overskriften til Sykkelkopp sin tråd.

Anonymkode: 13fb5...d95

• Liker 1
Skrevet
På 2017-5-31 den 7.14, AnonymBruker skrev:

Nei. Hykler er jeg ikke. Men at du rakker ned på TS fordi hun "ikke ga han sex" innen en måned, er rett og slett langt over streken. 

Du må gjerne ha en løs trusestrikk og null integritet på dette planet, men ikke faen om du skal rakke ned på andre og bli spydig og ufin, fordi andre har litt høyere standarder og integritet enn deg. 

Nei, jeg rakker ned på TS mest fordi hun rakker ned på menn for å ikke investere emosjonelt i henne i lengre enn en måned uten at hun investerer seksuelt i forholdet. Herregud, mannen prøvde i en måned uten å få noe særlig investering tilbake, og får dritt for det når han gir opp

Vil hun vente med sex så fair enough, men ikke snakk dritt om menn som ikke orker et forhold med så usymmetrisk investering

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

,

Skrevet (endret)

-

Endret av BerntHulken
Skrevet
Akkurat nå, Steffieboy skrev:

Nei, vet nå ikke det..

Nå vet jeg ikke hvilken kategori du faller i heller

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Alle tråder er mine uansett så det har ikke noe å si

Skrevet (endret)
På 1.6.2017 den 15.27, Sykkelkopp skrev:

.

Endret av stf
Skrevet
1 minutt siden, Steffieboy skrev:

Ikke kristne godgutter, iallefall.

Men poenget er at du snakker for alle menn, og det blir feil. En måned er slett ikke lenge å vente. Kanskje er det snakk om bare en date pr helg i denne perioden, og det er fire dater. Hvis man er litt seriøs med tanke på et forhold, mener jeg det må gå an å vente såpass.

Vente mer enn fire dater er i lengste laget synes jeg, brenner det ikke hett da blir det aldri et spesielt lidenskapelig forhold. Men du har et poeng med at ikke alle møtes like ofte, så det er såklart ikke bare tidsrommet som spiller inn

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Steffieboy skrev:

Ikke kristne godgutter, iallefall.

Men poenget er at du snakker for alle menn, og det blir feil. En måned er slett ikke lenge å vente. Kanskje er det snakk om bare en date pr helg i denne perioden, og det er fire dater. Hvis man er litt seriøs med tanke på et forhold, mener jeg det må gå an å vente såpass.

Du snakker med en dritt unge på en 20 år.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du snakker med en dritt unge på en 20 år.

drittunge*

Drittungene nå til dags har i det minste utdanning

Skrevet

Skjønner frustrasjonen din, TS, du må bare sile ut til du finner den riktige. Jeg blir og fullstendig avtent av den tilnærmingen du beskriver. Vil kjenne en person ordentlig før jeg får lyst til å ta steget videre. 

Skrevet
På 29.5.2017 den 19.17, AnonymBruker skrev:

Må bare ut med en utblåsning.

Jeg er så lei mannfolk som kun vil ha sex, og som syntes jeg er teit som ikke vil ha det. Jeg blir kalt for teit, at jeg er sur og irritert. Nå er jeg en alenemor og prøver å finne kjærligheten på nytt. Men de jeg har blitt kjent med vil bare ha sex, sex og sex. (Barnet kom ikke pga en ons, det var et langvarig forhold, men han var utro så derfor slutt). På forskjellige dating viser jeg kun bilde av mitt ansikt, men får forespørsler om sex, du er så deilig, vil du komme hjem til meg? Hvor er mannfolket med stor M? Merker jeg begynner å bli mannehater nå, og stadiet før jeg kler meg med med helt dekkende plagg, kun øyne som stikker ut. Har vært singel i ett år nå og med en gang jeg begynte å vise interesse for det motsatte kjønn igjen, var det kun sex. Hadde en kort flørt just, varte ikke ut måneden en gang, så ble man dumpet fordi jeg ville bli bedre kjent før man gjorde noe mer. Hadde det vært omvendt hadde man blitt kalt for løs eller tøs, om det var jeg som meia over mannfolk. Måten man ble dumpa på var rett og slett så irriterende. Dette var en mann over 30... Han fikk høre det temmelig godt hva jeg mente om han. Ulempen er dessverre stor for at man treffes på gata også. 

Pakker meg inn, og tilbringer mer tid isolert for mannfolk. Sånn, det var min utblåsning. Hadde fint. 

Anonymkode: 3cbe8...fa9

Grunnen til menn er slik er jo at dynamikken fungerer slik at hvis man som mannfolk ikke eskalerer seksuelt og viser at man er interessert på den måten så blir man bare en venn.

Du har nok venninner og vi har nok kompiser ...så hvis jeg som mann kunne tenkt meg å bygge en fremtid med deg MEN ikke viser eller tar initiativ til noe seksuelt og knytter båndene der så vil du friendzone meg rimelig raskt og heller bli en venn. Da blir det veldig creepy down the road og helt feil. 

Ergo viser man stor interesse over personen (kvinnen) og skal bli kjent så blir man belønna med å bli friendzona. Så det går ikke å gjøre det på den måten heller.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Xcase33 skrev:

Grunnen til menn er slik er jo at dynamikken fungerer slik at hvis man som mannfolk ikke eskalerer seksuelt og viser at man er interessert på den måten så blir man bare en venn.

Du har nok venninner og vi har nok kompiser ...så hvis jeg som mann kunne tenkt meg å bygge en fremtid med deg MEN ikke viser eller tar initiativ til noe seksuelt og knytter båndene der så vil du friendzone meg rimelig raskt og heller bli en venn. Da blir det veldig creepy down the road og helt feil. 

Ergo viser man stor interesse over personen (kvinnen) og skal bli kjent så blir man belønna med å bli friendzona. Så det går ikke å gjøre det på den måten heller.

Tror dere egentlig misforstår litt hva TS mener, han jeg datet og ikke hadde sex med de første 4-5 ukene (sammen 3.4 mnd nå) selfølgelig visste jeg han at jeg var seksuelt intressert i han, selvom vi ikke hadde sex.. Jesses.

Han hadde respekt nok for meg til å vente til jeg var klar, og det er en stor grunn til hvorfor vi fortsatt er i sammen og kommer til å være sammen. Han respekterte mine grenser, og ville bli kjent med meg som en person, hvorfor jeg i det hele tatt gidder å skrive dette vet jeg ikke, fordi virker ikke som dere leser ordenlig eller så misforstår dere stort,.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...