Gå til innhold

Er bare dridlei nå...

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må bare ut med en utblåsning.

Jeg er så lei mannfolk som kun vil ha sex, og som syntes jeg er teit som ikke vil ha det. Jeg blir kalt for teit, at jeg er sur og irritert. Nå er jeg en alenemor og prøver å finne kjærligheten på nytt. Men de jeg har blitt kjent med vil bare ha sex, sex og sex. (Barnet kom ikke pga en ons, det var et langvarig forhold, men han var utro så derfor slutt). På forskjellige dating viser jeg kun bilde av mitt ansikt, men får forespørsler om sex, du er så deilig, vil du komme hjem til meg? Hvor er mannfolket med stor M? Merker jeg begynner å bli mannehater nå, og stadiet før jeg kler meg med med helt dekkende plagg, kun øyne som stikker ut. Har vært singel i ett år nå og med en gang jeg begynte å vise interesse for det motsatte kjønn igjen, var det kun sex. Hadde en kort flørt just, varte ikke ut måneden en gang, så ble man dumpet fordi jeg ville bli bedre kjent før man gjorde noe mer. Hadde det vært omvendt hadde man blitt kalt for løs eller tøs, om det var jeg som meia over mannfolk. Måten man ble dumpa på var rett og slett så irriterende. Dette var en mann over 30... Han fikk høre det temmelig godt hva jeg mente om han. Ulempen er dessverre stor for at man treffes på gata også. 

Pakker meg inn, og tilbringer mer tid isolert for mannfolk. Sånn, det var min utblåsning. Hadde fint. 

Anonymkode: 3cbe8...fa9

Kanskje du burde lene deg litt tilbake, og ikke være så innstilt på å finne mannen i ditt liv, men heller se på veien fremover mot det som noe som har verdi i seg selv? Man kan ikke bestille en kjæreste, fordi det er akkurat det du ønsker nå, og mitt inntrykk er at menn får hetta dersom man gir utrykk for at man vil ha den store kjærligheten. 

Jeg vil IKKE ha den store kjærligheten nå, for jeg er ikke klar for et nytt forhold. Derfor er jeg bakoverlent og tar ting som de kommer. Mitt problem er det motsatte som ditt. Jeg vil ha sex og moro, og nå er det to menn som er snurt på meg fordi jeg ikke vil gå videre med dem. Selv om jeg fra starten har vært åpen om at jeg ikke ønsker kjæreste. Jeg vurderer nesten å skifte strategi, si at jeg ønsker et seriøst forhold, for det virker nesten som om det er da man treffer menn som ikke vil ta det videre. At de løper dersom kvinnen er seriøs, men at jaktinnstinktet tennes alvorlig dersom kvinnen gir utrykk for at de ikke vil ha et forhold??

De mennene jeg har hatt lange forhold med traff jeg også da jeg var mest bakoverlent, og ikke på jakt etter kjærlighet. Da jaktet de meg. 

Nå er jeg på nippet til å kutte ut all flørt fremover, fordi dette fenomenet slår til igjen, og nå vil jeg VIRKELIG ikke ha et forhold. Og jeg vil heller ikke ha snurte meldinger fra menn som lurer på hva de har gjort galt, og hvorfor jeg ikke vil ha dem. (Om det har noe å si har jeg bare hatt sex med en av dem.)

Men det er kanskje et tips for deg: Nyt livet og ikke jakt så intenst på den rette. 

At du skjelte ut mannen som brøt med deg synes jeg forøvrig var en rar ting å gjøre.  Det er da virkelig lov å trekke seg ut av noe, og hadde det bare vært fordi du ikke ville ha sex ville han ikke ha avsluttet, om han virkelig var interessert i deg. Så der tror jeg du gjorde en noe forhastet konklusjon, og antagelig bekreftet du bare for ham at det var smart å ikke gå videre. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker du ikke sex da TS? Møt aseksuelle menn. Det er sikkert noen gruppe eller forening der ute.

AnonymBruker
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i helvete kan ikke menn ta hensyn til damer da? For en gang skyld? Hvorfor skal menns behov alltid trumfe på vår bekostning? Vi løper en mye større risiko ved å ha sex, enn det en mann gjør. Og så blir vi rakka ned på fordi vi holder igjen? Samtidig som dere lynkjapt roper hore etter oss om vi har tilfeldig sex. 

Blir feil uansett hva vi gjør. Dere menn eier jo ikke respekt eller forståelse for damer. 

Anonymkode: 54c8f...d74

Så at han har sin preferanse = menn tar ikke hensyn til damer? Det var noe strålende logikk du har der. Hvorfor lar du menn sine behov trumfe dine egne hvis du ikke vil at de skal det? Jeg synes det høres rart ut at du gjør dette, men hver sin smak.

Og du viser meget klart at du verken eier respekt eller forståelse for menn, eller noen som helst med andre tanke enn deg selv.

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis. Men jeg ble rett og slett forbanna på den løken når han påstår vi damer bare har å innrette oss etter menns behov. Det der var bare langt over streken. Og jeg frykter at unge og usikre gutter her inne faktisk tror på sykkelkoppen. Verden trenger ikke flere slike. Det er nok av de. Og som dame møter jeg faktisk en del med slike holdninger. De er ikke bra for samfunnet. 

Den eneste her som mener at damer har å innrette seg etter menns behov er du, og jeg er enig i at det er langt over streken. At Sykkelkoppen har en preferanse er da virkelig ingen grunn til å være så hissig på med å skulle angripe han.

Anonymkode: df865...c30

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så at han har sin preferanse = menn tar ikke hensyn til damer? Det var noe strålende logikk du har der. Hvorfor lar du menn sine behov trumfe dine egne hvis du ikke vil at de skal det? Jeg synes det høres rart ut at du gjør dette, men hver sin smak.

Og du viser meget klart at du verken eier respekt eller forståelse for menn, eller noen som helst med andre tanke enn deg selv.

Den eneste her som mener at damer har å innrette seg etter menns behov er du, og jeg er enig i at det er langt over streken. At Sykkelkoppen har en preferanse er da virkelig ingen grunn til å være så hissig på med å skulle angripe han.

Hadde sykkelkoppen snakket på egne vegne, så hadde det ikke vært noe issue ;) men han snakker om alle menn. At menn må ha sex, så da for en dame å ikke tilby dette innen en måned, så er det feil på alle menns vegne og dama får pepper (i dette tilfelle TS) ;) ergo reagerte jeg. 

• Liker 2
Skrevet
På 29.5.2017 den 19.17, AnonymBruker skrev:

Jeg er så lei mannfolk som kun vil ha sex. Hvor er mannfolket med stor M?

Anonymkode: 3cbe8...fa9

Enig! Det lurer jeg på også! :sukk:

Skrevet (endret)
På 29.5.2017 den 21.47, AnonymBruker skrev:

Den viktigste funksjonen til par er å kunne lage barn og danne familier.

Anonymkode: bf83d...86d

eeeeh nei, det er feil. Hva med de som ikke lenger kan lage barn, de forelsker seg faktisk like mye og har akkurat like mye lyst på sex. Den viktigste funksjonen til et par er å ta vare på hverandre og nyte hverandres selskap. Sex er vel frukten av god kjemi, tosomhet og et ønske om å være så nært et annet menneske som mulig.
Og god deilig trim og lek  med en man velger å dele det med fordi h*n er verdt din tid og tillit:nori:

Endret av aliho
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
På 29.5.2017 den 21.34, Sykkelkopp skrev:

Du datet i en MÅNED uten sex? Da er det ikke rart at du blir dumpet. Til og med seriøse vil dumpe(bortsett fra kristne godgutter og desperate menn du ikke er tiltrukket til) deg på den tiden om du ikke viser seksuell interesse

Slutt å se på sex som en unaturlig ting som man liksom skal få i premie etter evig lang dating. Har du lyst på sex har dere sex, har du ikke lyst på sex, finn deg noen du vil ha sex med. Høres ikke ut som flammen brant spesielt sterkt i det forholdet der

jeg ble sammen med min kjæreste for noen mnd siden, vi hadde ikke sex de første 4-5 ukene, kvinne 36

Anonymkode: 13fb5...d95

• Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, aliho skrev:

Den viktigste funksjonen til et par er å ta vare på hverandre og nyte hverandres selskap.

Der beskrev du like godt en hvilken som helst familie, vennskapsforhold, eller forelder

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg ble sammen med min kjæreste for noen mnd siden, vi hadde ikke sex de første 4-5 ukene, kvinne 36

Lykke til

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis. Men jeg ble rett og slett forbanna på den løken når han påstår vi damer bare har å innrette oss etter menns behov. Det der var bare langt over streken. Og jeg frykter at unge og usikre gutter her inne faktisk tror på sykkelkoppen. Verden trenger ikke flere slike. Det er nok av de. Og som dame møter jeg faktisk en del med slike holdninger. De er ikke bra for samfunnet. 

Troller du nå eller? Ser du ikke hvor hyklersk du er. TS er sur fordi menn ikke innretter seg etter hennes behov

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke disse typene forstår hva logikk betyr. 

Bare hykleri fra den retningen

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Der beskrev du like godt en hvilken som helst familie, vennskapsforhold, eller forelder

Lykke til

Det trenger jeg ikke da det går veldig bra.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Troller du nå eller? Ser du ikke hvor hyklersk du er. TS er sur fordi menn ikke innretter seg etter hennes behov

Du ser jo ikke på damer som likeverdige mennesker, men noe som skal dekke ditt sexbehov :P du skjønner jo antagelig veldig lite av menneskelige relasjoner, og allikevel uttrykker du deg så bastant. Hvor logisk er det? 

Lot meg fascinere av din beskrivelse av hva et forhold ikke er, så jeg skulle gjerne hørt hva du mener et kjæresteforhold faktisk er for noe :P 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Tror ikke disse typene forstår hva logikk betyr. 

Bare hykleri fra den retningen

Nei. Hykler er jeg ikke. Men at du rakker ned på TS fordi hun "ikke ga han sex" innen en måned, er rett og slett langt over streken. 

Du må gjerne ha en løs trusestrikk og null integritet på dette planet, men ikke faen om du skal rakke ned på andre og bli spydig og ufin, fordi andre har litt høyere standarder og integritet enn deg. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Hykler er jeg ikke. Men at du rakker ned på TS fordi hun "ikke ga han sex" innen en måned, er rett og slett langt over streken. 

Du må gjerne ha en løs trusestrikk og null integritet på dette planet, men ikke faen om du skal rakke ned på andre og bli spydig og ufin, fordi andre har litt høyere standarder og integritet enn deg. 

Han er knapt 22 år. Det er lite han foreløpig vet om livet. Alt han spyr ut er ting han tror eller ønsker. 

Anonymkode: a1927...f5b

• Liker 1
Gjest Margo
Skrevet
På 29.5.2017 den 21.34, Sykkelkopp skrev:

Du datet i en MÅNED uten sex? Da er det ikke rart at du blir dumpet. Til og med seriøse vil dumpe(bortsett fra kristne godgutter og desperate menn du ikke er tiltrukket til) deg på den tiden om du ikke viser seksuell interesse

Slutt å se på sex som en unaturlig ting som man liksom skal få i premie etter evig lang dating. Har du lyst på sex har dere sex, har du ikke lyst på sex, finn deg noen du vil ha sex med. Høres ikke ut som flammen brant spesielt sterkt i det forholdet der

Det der stemmer ikke ;) Man har sex når man er klar for det, ikke når datoen sier det er rett. Uavhengig av guttens/jentas trosretning. Noen trenger lang tid, andre trenger kort tid - respekterer man noen, aksepterer man dette.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han er knapt 22 år. Det er lite han foreløpig vet om livet. Alt han spyr ut er ting han tror eller ønsker. 

Haha ok det forklarer jo faktisk veldig mye :fnise:

Skrevet
På 29.5.2017 den 21.23, Red Queen skrev:

Bare lurer på om du er åpen om dette i profilteksten din? For dette dreier seg først og fremst om nettdating, ikke sant? Kan være det er lurt å være tydelig tidlig i teksten din om at du er ute etter å bli kjent, men ikke gjennom sex eller sexprat. Litt direkte kanskje, men kall det en pragmatisk løsning.

At the end of the day tror jeg det er lurt å være tydelig på hvilke forventninger man har. Har selv gått i den fellen om ikke vært spesifik nok, om dog på helt annet område.

Lykke til!

Enig. Bare å skrive i profilen at du ikke er ute etter sex, og søker noe seriøst. Da får du ikke slike henvendelser mer :) 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Orientalsk skrev:

Enig. Bare å skrive i profilen at du ikke er ute etter sex, og søker noe seriøst. Da får du ikke slike henvendelser mer :) 

Ja, selvsagt vet du hva en kvinne får av henvendelser på nettdating (uavhengig av tekstingen). :sarkasme:

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, selvsagt vet du hva en kvinne får av henvendelser på nettdating (uavhengig av tekstingen). :sarkasme:

Vel jeg hadde ikke tatt kontakt dersom jeg ikke var ute etter noe seriøst da. Men ja, sikkert noen der ute som ikke bryr seg. Det blir ihvertfall mye mindre slike henvendelser da...

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Orientalsk skrev:

Hvor har di det ifra at TS ikke er ute etter sex? 

Fordi man ikke har pult etter fire dater så betyr det ikke at man ikke vil ha sex :P 

herregud dere gutter lager så mye drama innimellom. Blir helt matt jeg :P 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...