Gå til innhold

Er bare dridlei nå...

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Full forståelse. I dag synes jeg selv menn er idioter. En sender meg mange meldinger og spør om jeg vil ha massasje. Sa jeg ikke var ute etter en ons. Han påstod han bare ville gi meg en time med massasje. Ehhh hva feiler det sånne?

Og i dag var det like før jeg mæla til en fyr. Jeg er så lei av at de gnir seg opp etter meg på bussen og andre trenger plasser. Brått må de vise hvor breiskuldra de (ikke) er og hvor store baller de har, så de bare MÅ ta stor plass og gjerne da over/på meg. Faen ta dere menn!! Slutt med det!! 

Anonymkode: 54c8f...d74

jew.gif

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår, jeg forstår. Men det finnes både kvinner og menn som ikke synes det er en stor greie å dele sex, og det er ikke galt det heller. Det jeg synes blir så galt er når man enten skal fordømme det ene eller andre. Man får gjøre som man selv vil, og bare minne seg selv på at det finnes mer enn nok av mennesker som har like preferanser som en selv. Men enig med deg om de holdningene at kvinner bare skal tekkes menn, jeg er i alle fall ikke interessert i en kvinne som bare spiller den jenta hun tror jeg ønsker meg, jeg vil ha noe ekte. Det er litt trist at veldig mange føler at det må være sånn at de spiller "cool girl" fordi de tror at det er det eneste menn vil ha. 

Men ja, synes både Sykkelkopp sin dømming men også AB_96b sin dømming er like ille. Man er ikke løs eller hore, eller "tar alt" selv om man ikke er "restriktiv" på sexen. 

Men du, drit i ham og hun. Respekter andre menneskers valg, og jeg lover deg, det finnes plenti av menn som selv vil vente, eller ikke selv liker å ligge rundt. :kyss: 

Anonymkode: 34645...5b8

Hvor i all verden skrev jeg at man er løs eller hore?

Jeg reagerte på at Sykkelkopp ikke klarer å vente EN MÅNED, hvis han dater ei jente/dame han liker.

Les før du kommenterer. Takk.

Anonymkode: a7ec0...96b

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i helvete kan ikke menn ta hensyn til damer da? For en gang skyld? Hvorfor skal menns behov alltid trumfe på vår bekostning? Vi løper en mye større risiko ved å ha sex, enn det en mann gjør. Og så blir vi rakka ned på fordi vi holder igjen? Samtidig som dere lynkjapt roper hore etter oss om vi har tilfeldig sex. 

Blir feil uansett hva vi gjør. Dere menn eier jo ikke respekt eller forståelse for damer. 

Damer flest holder ikke på sånn som TS. Det vi ikke tar hensyn til er denne typen oppførsel

Nei det er ikke mange som roper hore

Dersom du har sex med ppille og kondom i et helt år er vel sjansen rundt 1% for barn. 

• Liker 1
Skrevet

Du KLARER IKKE Å VENTE I OVER EN MÅNED UTEN SEX? Vel, da hadde du ALDRI fått date meg!

Jeg liker selektive menn. Menn som kan vente LENGE, bruke tid på meg, bli kjent, drømme og lengte etter personen uten å ha vært intime sammen. En måned er INGENTING!

Har du aldri hørt uttrykket: man venter ikke forgjeves hvis man venter på noe godt.

Ikke rart så mange forhold går skeis idag når man ikke klarer å vente EN MÅNED med å gi det mest intime av seg selv. Folk klarer ikke vente på noe lenger, alt skal skje NÅ!  Og så er det liksom rett over på neste...Skikkelig low class behavier. Dra til et annet land å se hvor dårlig du blir mottatt med den holdningen der.

Så får du fortsette å legge ned damer som legger like lite i sex som deg selv. Damer som  tar det meste, slike som du selv tydeligvis er...mens vi som er mer selektive kan finne en som også er selektiv.

Jeg vil ikke vente en måned, jeg vil ikke date deg. Jeg er selektiv nok til å ikke velge noen som har et så unaturlig kunstig forhold til sex. En mann med mange valg vil ikke velge sånne som deg. De uselektive desperate derimot er det du må gå etter, for de har ikke noe annet valg enn å holde ut med noen til de endelig får dosert ut litt sex

Uttrykket ditt er tomt. Og hvem vet om det er godt engang. Kanskje dere ikke passer sammen seksuelt

DE forhold som går oftest skeis er kristne forhold hvor de gifter seg ung, men ikke begynner med sex før etter at de har giftet seg

Hvilket annet land? Et islamsk hvor homofile blir kastet fra hustak og kvinners mening teller halvparten så mye i retten? For det er sånne land som stemmer med det du sier.

• Liker 1
Skrevet

Hvor i all verden skrev jeg at man er løs eller hore?

Jeg reagerte på at Sykkelkopp ikke klarer å vente EN MÅNED, hvis han dater ei jente/dame han liker.

Les før du kommenterer. Takk.

Hvis vi liker hverandre venter vi ikke en måned. Da er det noe galt. Hvis forholdet går så tregt fremover er vi virkelig ikke ment for hverandre. 

Skrevet

Du vet vel ingenting om hva jeg er eller ikke er.

Anonymkode: 34645...5b8

Blandet deg med TS

Forøvrig er det ikke devaluering av menn å si det som det er at sex er en essensiel del. Det er devaluering å si at lysten etter sex er noe devaluerende eller noe vi burde skamme oss over

AnonymBruker
Skrevet

En måned uten å ha sex er vel ikke nødvendigvis lenge?? Jeg har jobb, studier og barn og har som regel kun tid til å møte noen 1 gang per uke. Det vil si at etter en måned har jeg kanskje møtt fyren toppen 4 ganger! Og her mener noen at man skal hoppe til sengs med noen man har møtt 3-4 ganger 😂 Mens i neste setning er det slik at har man sex "så tidlig" så er man en løs hore som ingen menn med respekt for seg selv vil ha😂 

Feil blir det uansett, så 😄

Anonymkode: 1c1f8...45b

• Liker 3
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal sex være så absolutt viktig? Er ikke parforhold mer enn bare friksjonsvarme?

Anonymkode: 718fe...753

Uten sex er man bare venner

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tydelig på at sex tilhører et forhold, og opplever at menn respekterer dette. Jeg sier det og har det i profilen min i nettsamfunn. 

Samtidig har jeg FF. 

Så - bruk FF for sex og flørtene for å bli kjent. Ikke miks dette før du er helt sikker på hva du vil. 

Vel - det funker for meg. 

Anonymkode: b4e10...855

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Damer flest holder ikke på sånn som TS. Det vi ikke tar hensyn til er denne typen oppførsel

Nei det er ikke mange som roper hore

Dersom du har sex med ppille og kondom i et helt år er vel sjansen rundt 1% for barn. 

For det første er det helt normalt at det kan gå en måned. Det tar tid å bli kjent. 

Og igjen påstår du alle menn misliker oppførselen til TS. Løk! 

Og jo dere menn dømmer damer over en lav sko. 

Nå var vel ikke barn det største issuet jeg tenkte på når jeg sa vi løper en større risiko enn dere :P ganske tydelig at du vet lite om oss. 

Og når man har sex, er opptil en hver å bestemme selv. Ikke noe du skal sette standard for i hvert fall. Litt forståelse for andre mennesker ville vært på sin plass. 

Hmm. Jeg er sikker på at du er en sånn manspreader. Du vet - ingen tror du har store baller når du sitter sånn ;) alle tenker heller "herregud for en vattnisse som tror han må breie seg for å vise hvor stor han er", som en bitteliten unge som roper "se så stor jeg er" 

:laugh:

• Liker 2
Skrevet

Forstår hvor du kommer fra.

For min del er sex utrolig viktig, og jeg vil heller bygge på en gjensidig seksuell tiltrekning/kjemi kontra å vente med det.

Så lenge man begge er åpen om plan og forventninger, så vil det ikke være noe stress.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er tydelig på at sex tilhører et forhold, og opplever at menn respekterer dette. Jeg sier det og har det i profilen min i nettsamfunn. 

Samtidig har jeg FF. 

Så - bruk FF for sex og flørtene for å bli kjent. Ikke miks dette før du er helt sikker på hva du vil. 

Vel - det funker for meg. 

Que?

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm. Jeg er sikker på at du er en sånn manspreader. Du vet - ingen tror du har store baller når du sitter sånn ;) alle tenker heller "herregud for en vattnisse som tror han må breie seg for å vise hvor stor han er", som en bitteliten unge som roper "se så stor jeg er" 

Det kan forklare litt av blikkene. Har et skadet kne og et vondt, så sitter hele tiden bredbent/ene foten over den andre siden det er mest behagelig.

Skal vi se på rent kroppsspråksmessig er det heller ikke for å kommunisere 'store baller' men heller et avslappet forhold til situasjonen, som igjen kan indikere at vedkommende føler seg i en maktposisjon eller bare ikke bryr seg om andre.

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Det kan forklare litt av blikkene. Har et skadet kne og et vondt, så sitter hele tiden bredbent/ene foten over den andre siden det er mest behagelig.

Skal vi se på rent kroppsspråksmessig er det heller ikke for å kommunisere 'store baller' men heller et avslappet forhold til situasjonen, som igjen kan indikere at vedkommende føler seg i en maktposisjon eller bare ikke bryr seg om andre.

Jeg observerer og opplever ofte en påstått maktposisjon. På enklete er det påfallende hvordan de bruker eget kroppsspråk på å prøve å heve seg selv og sin selvtillit. Ofte bunner det jo ut i en dypere usikkerhet på seg selv. 

Men manspreader er kun en del av problemet. Alt for ofte opplever jeg gnikker på bussen. Spesielt om jeg kommer rett fra trening og går i tights. 

Men tilbake til TS og tema. Jeg støtter hennes valg om å vente med sex fult ut. Jeg har kjemperespekt for hennes valg. Selv er jeg litt mer løssluppen. Kan godt ha sex kun for sex. Men foretrekker helt klart sex med en jeg er i et trygt og godt forhold til. Den sexen er uansett den beste. 

• Liker 1
Skrevet

:laugh:

Du er bare helt vill du dame, helt ute av styring

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Du er bare helt vill du dame, helt ute av styring

Hahaha traff jeg en øm tå? :laugh:

AnonymBruker
Skrevet

Første tanke her var "hvor i all verden finner de disse mannfolkene som bare vil ha sex?", for jeg føler aldri at jeg har møtt sånne.

Men på den annen siden så kutter jeg gjerne datingen etter maks 3-4 dater om jeg ikke føler at det her kan det være fremtid i. Og hvis jeg ikke kutter så føler jeg sex er det neste naturlige å teste ut, for jeg er helt enig i det flere skriver, uten sex så er man kun venner. Men nå er jeg en voksen kvinne (40) som er glad i sex da. Likevel kan jeg nesten telle sexpartnerne min på en hånd fortsatt. Fordi de gangene det har vært naturlig å ha sex så har det stort sett blitt varig forhold ut av det.

Uansett så er det faktisk viktig at man respekterer det om den andre parten vil vente med sex. Men da må man også respektere at under veis kan enkelt gå lei, eller føle at det bare blir holdt på gress e.l. når dere ikke vil ta steget videre. Og dermed trekke seg. Det er i tilfelle utrolig viktig å kommunisere hva dere føler/tenker. Jeg må innrømme at jeg fort blir usikker på en mann som ikke tar initsativ til i alle fall et kyss når man kommer til 3.-4. date... Man vil jo føle seg attraktiv og begjært også. Og akkurat det er kanskje noe som er enda viktigere for menn?

Anonymkode: a099e...647

Skrevet

Som en utenforbetrakter virker det som en relativt fastlåst situasjon. TS vil vente (for ventingens sin skyld?), samtidig er det vel også slik at hvis det ikke er noe progresjon i forholdet er man i praksis friendzoned?? Noe som de fleste menn vil unngå.

Hvis jeg hadde blitt holdt på èn meters avstand i mer enn en måned, uten at det var noen uttalt grunn for det, ville jeg sannsynligvis regnet med at gnisten ikke var der fra damen sin side og gått videre.....piske en død hest har ingen hensikt.

Uansett er vel kommunikasjon viktig.

• Liker 1
Gjest GoldenLioness
Skrevet
11 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Nei, vi har også penis i anal, penis i munn, , penis i kløft, penis i hånd, penis i navel(?) 

Å drive med lidenskapelige kyss over tid men ikke går videre til noen av dem og få utløp kan være en rimelig frustrerende opplevelse for en mann. Du oppfører deg heller usensitivt mot mannen. Du forventer at han skal investere en hel del i deg uten at du gir noe tilbake av det som biologisk sett er grunnen til at menn inngår forhold i det hele tatt. Hvis du hater menn for det får du heller gå til psykolog.  Du er kvinneversjonen av player. I stedet for å lure kvinner til å sove med deg uten emosjonell investering lurer du menn til å henge med deg uten seksuell investering. Begge deler er essensielle for et forhold

Hvis du mener det ikke er unormalt å vente en måned får du vel finne deg en av dem da? Hvis de finnes noen steder må det være bibelbeltet det er lettest å finne dem. Men det virker ikke som du gjør det

Lol. Biologisk grunn for et forhold er sex? Er du en bikkje? Kanskje også en såkalt "alfahann" hva enn det måtte bety når en mann beskriver og sammenligner seg med en hund :link:

Jeg har aldri hatt sex før minst 2-3 mnd med de som det har blitt seriøse forhold med. Jeg har fokusert på at de er interessert i meg som person, ikke som et sexleketøy. Hadde de dumpet meg av den grunn så hadde ikke jeg brydd meg. De to første varte i 3 år der jeg gikk fordi jeg ikke så en fremtid, den tredje er jeg gift med på 10. året.

AnonymBruker
Skrevet

Meg med FF og flørt. 

Jeg har sex med en eks. Vi er begge single. Jeg stoler nada på menn og oppfører meg som en mann. Flørten og jeg vil bare snappe og flørte enn så lenge. Hadde jeg datet han og etter hvert gått over til et forhold, hadde ting vært annerledes. 

Skrevet

Meg med FF og flørt. 

Jeg har sex med en eks. Vi er begge single. Jeg stoler nada på menn og oppfører meg som en mann. Flørten og jeg vil bare snappe og flørte enn så lenge. Hadde jeg datet han og etter hvert gått over til et forhold, hadde ting vært annerledes. 

Tror jeg ville sett på det som jævlig negativt at ei 'holdt igjen' med sex siden vi dater, men samtidig har sex med eksen. Ville vært dealbreaker for min del.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...