Gå til innhold

Er bare dridlei nå...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Må bare ut med en utblåsning.

Jeg er så lei mannfolk som kun vil ha sex, og som syntes jeg er teit som ikke vil ha det. Jeg blir kalt for teit, at jeg er sur og irritert. Nå er jeg en alenemor og prøver å finne kjærligheten på nytt. Men de jeg har blitt kjent med vil bare ha sex, sex og sex. (Barnet kom ikke pga en ons, det var et langvarig forhold, men han var utro så derfor slutt). På forskjellige dating viser jeg kun bilde av mitt ansikt, men får forespørsler om sex, du er så deilig, vil du komme hjem til meg? Hvor er mannfolket med stor M? Merker jeg begynner å bli mannehater nå, og stadiet før jeg kler meg med med helt dekkende plagg, kun øyne som stikker ut. Har vært singel i ett år nå og med en gang jeg begynte å vise interesse for det motsatte kjønn igjen, var det kun sex. Hadde en kort flørt just, varte ikke ut måneden en gang, så ble man dumpet fordi jeg ville bli bedre kjent før man gjorde noe mer. Hadde det vært omvendt hadde man blitt kalt for løs eller tøs, om det var jeg som meia over mannfolk. Måten man ble dumpa på var rett og slett så irriterende. Dette var en mann over 30... Han fikk høre det temmelig godt hva jeg mente om han. Ulempen er dessverre stor for at man treffes på gata også. 

Pakker meg inn, og tilbringer mer tid isolert for mannfolk. Sånn, det var min utblåsning. Hadde fint. 

Anonymkode: 3cbe8...fa9

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tar du kontakt med folkselv, eller venter dubare på at mennene skal ta kontakt med deg?

Anonymkode: df865...c30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er bra holdning du har, og kunne virkelig ønske flere jenter kunne vært litt på vent..kanskje hadde ikke mennene vært så pågående da. Trøst deg med at det finnes bra gutter der ute, men jeg tror at dating -sider ikke viser det beste som finnes dessverre . Prøv å få deg en hobby hvor du vet mannfolk kan finnes...hva med en skytebane, bilcross, fotokurs, utdanning på kveldstid i yrker som menn liker? Jakt og fiske klubb? Bruk litt fantasi, og du vil nok finne din type et sted. Og settingen blir mer normal, med å bli godt kjent og vennskap før det utvikler seg videre.

Anonymkode: 4dadf...d93

• Liker 6
Gjest Red Queen
Skrevet

Bare lurer på om du er åpen om dette i profilteksten din? For dette dreier seg først og fremst om nettdating, ikke sant? Kan være det er lurt å være tydelig tidlig i teksten din om at du er ute etter å bli kjent, men ikke gjennom sex eller sexprat. Litt direkte kanskje, men kall det en pragmatisk løsning.

At the end of the day tror jeg det er lurt å være tydelig på hvilke forventninger man har. Har selv gått i den fellen om ikke vært spesifik nok, om dog på helt annet område.

Lykke til!

Skrevet

Du datet i en MÅNED uten sex? Da er det ikke rart at du blir dumpet. Til og med seriøse vil dumpe(bortsett fra kristne godgutter og desperate menn du ikke er tiltrukket til) deg på den tiden om du ikke viser seksuell interesse

Slutt å se på sex som en unaturlig ting som man liksom skal få i premie etter evig lang dating. Har du lyst på sex har dere sex, har du ikke lyst på sex, finn deg noen du vil ha sex med. Høres ikke ut som flammen brant spesielt sterkt i det forholdet der

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal sex være så absolutt viktig? Er ikke parforhold mer enn bare friksjonsvarme?

Anonymkode: 718fe...753

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har sex for tidlig så møter du på useriøse folk.

Hvis du har sex for sent så møter du på desperate folk.

Finn noe imellom, ikke tro at desto lenger du unngår sex desto bedre blir det. 

Anonymkode: bf83d...86d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor skal sex være så absolutt viktig? Er ikke parforhold mer enn bare friksjonsvarme?

Anonymkode: 718fe...753

Den viktigste funksjonen til par er å kunne lage barn og danne familier. For å komme i gang med denne "prosessen" så trengs det sex til.

Et par som ikke har sex er ikke mer enn venner, og oftest så er de ikke det engang ettersom deres forhold sannsynligvis er grunnen til at de ikke har sex.

Anonymkode: bf83d...86d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Full forståelse. I dag synes jeg selv menn er idioter. En sender meg mange meldinger og spør om jeg vil ha massasje. Sa jeg ikke var ute etter en ons. Han påstod han bare ville gi meg en time med massasje. Ehhh hva feiler det sånne?

Og i dag var det like før jeg mæla til en fyr. Jeg er så lei av at de gnir seg opp etter meg på bussen og andre trenger plasser. Brått må de vise hvor breiskuldra de (ikke) er og hvor store baller de har, så de bare MÅ ta stor plass og gjerne da over/på meg. Faen ta dere menn!! Slutt med det!! 

Anonymkode: 54c8f...d74

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Du datet i en MÅNED uten sex? Da er det ikke rart at du blir dumpet. Til og med seriøse vil dumpe(bortsett fra kristne godgutter og desperate menn du ikke er tiltrukket til) deg på den tiden om du ikke viser seksuell interesse

Slutt å se på sex som en unaturlig ting som man liksom skal få i premie etter evig lang dating. Har du lyst på sex har dere sex, har du ikke lyst på sex, finn deg noen du vil ha sex med. Høres ikke ut som flammen brant spesielt sterkt i det forholdet der

Det er faktisk ikke så unormalt for en del mennesker å vente en måned uten sex. Det er ikke fordi man ikke viser seksuell interesse, men fordi man trenger å bli trygg f.eks med intimiteten med en person. Det betyr ikke at man bare klemmer eller kyss på kinnet, det kan jo være heftig lidenskaplige kyss likevel. Alt handler ikke om penis inn i vagina liksom. 

Anonymkode: 34645...5b8

• Liker 14
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er faktisk ikke så unormalt for en del mennesker å vente en måned uten sex. Det er ikke fordi man ikke viser seksuell interesse, men fordi man trenger å bli trygg f.eks med intimiteten med en person. Det betyr ikke at man bare klemmer eller kyss på kinnet, det kan jo være heftig lidenskaplige kyss likevel. Alt handler ikke om penis inn i vagina liksom. 

Nei, vi har også penis i anal, penis i munn, , penis i kløft, penis i hånd, penis i navel(?) 

Å drive med lidenskapelige kyss over tid men ikke går videre til noen av dem og få utløp kan være en rimelig frustrerende opplevelse for en mann. Du oppfører deg heller usensitivt mot mannen. Du forventer at han skal investere en hel del i deg uten at du gir noe tilbake av det som biologisk sett er grunnen til at menn inngår forhold i det hele tatt. Hvis du hater menn for det får du heller gå til psykolog.  Du er kvinneversjonen av player. I stedet for å lure kvinner til å sove med deg uten emosjonell investering lurer du menn til å henge med deg uten seksuell investering. Begge deler er essensielle for et forhold

Hvis du mener det ikke er unormalt å vente en måned får du vel finne deg en av dem da? Hvis de finnes noen steder må det være bibelbeltet det er lettest å finne dem. Men det virker ikke som du gjør det

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vel, like barn leker best. Prøvd å date alenefedre? Du har en fin strategi ved å ikke gi mus før du selv synes det er tids.
 Til min(personlige) forsvar ønsker jeg ikke en dame med barn eller som ønsker barn. De kommer for kort hos meg. Og nei, bruker ikke tiden på data eller tv-spill.

Anonymkode: 29c71...202

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Nei, vi har også penis i anal, penis i munn, , penis i kløft, penis i hånd, penis i navel(?) 

Å drive med lidenskapelige kyss over tid men ikke går videre til noen av dem og få utløp kan være en rimelig frustrerende opplevelse for en mann. Du oppfører deg heller usensitivt mot mannen. Du forventer at han skal investere en hel del i deg uten at du gir noe tilbake av det som biologisk sett er grunnen til at menn inngår forhold i det hele tatt. Hvis du hater menn for det får du heller gå til psykolog.  Du er kvinneversjonen av player. I stedet for å lure kvinner til å sove med deg uten emosjonell investering lurer du menn til å henge med deg uten seksuell investering. Begge deler er essensielle for et forhold

Hvis du mener det ikke er unormalt å vente en måned får du vel finne deg en av dem da? Hvis de finnes noen steder må det være bibelbeltet det er lettest å finne dem. Men det virker ikke som du gjør det

Hvorfor i helvete kan ikke menn ta hensyn til damer da? For en gang skyld? Hvorfor skal menns behov alltid trumfe på vår bekostning? Vi løper en mye større risiko ved å ha sex, enn det en mann gjør. Og så blir vi rakka ned på fordi vi holder igjen? Samtidig som dere lynkjapt roper hore etter oss om vi har tilfeldig sex. 

Blir feil uansett hva vi gjør. Dere menn eier jo ikke respekt eller forståelse for damer. 

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Sykkelkopp skrev:

Du vet vel ingenting om hva jeg er eller ikke er. Du har en fantastisk tendens til å dømme folk. Jeg er ikke TS og hvor lenge jeg venter med å ha sex med folk vet ikke du en dritt om. Det er rett og slett fascinerende hvordan du dømmer og står på, her er det antagelser om at jeg er en singel hurpe som hater menn og whatnot. :P Vittig. 

Det verste er vel gjerne at du devaluerer alle menn sånn. Klart mange har sex med det samme, eller forholdet starter med et ONS. Men menn er forskjellige, og til tross for en biologisk disposisjon til å ønske kvinner for å spre flest mini-mennesker (sæd) så er det også noen av oss som ønsker å kun dele sex med noen de er trygge på. Det er så snodig hvordan du virkelig er ute etter å devaluere ditt eget kjønn, som om menn liksom ikke kan være mer enn pikken vi har mellom beina. Trist. 

TS, jeg anbefaler deg å ikke høre på det Sykkelkopp sier. Det finnes mange menn som de du beskriver i HI, og mange menn som Sykkelkopp som absolutt er avhengig av sex helt fra starten av datingen, uten at det er noe galt med dette, men det finnes også menn som er villige til å vente til det er mer følelser i bildet, eller enda mer som selv er de som ønsker å vente til de er trygge på deg. Å avstå fra all berøring og intimitet høres derimot ut som kan bli litt vanskelig å opprettholde kjemien og intensiteten i forholdet. 

Jeg synes f.eks det er digg å fantasere om dama jeg dater før vi faktisk har sex, det bygger seg opp og jeg klarer da å tilfredsstille meg selv. I mitt nåværende forhold hadde vi ikke sex før ca. 2-3 måneder etter første date, mens mitt forrige forhold startet med en ONS. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Blir feil uansett hva vi gjør. Dere menn eier jo ikke respekt eller forståelse for damer. 

Hvis det ikke er det ene, så er det andre.  Basert på samfunnsutviklingen, hvem skal få skylda her Mannen?Damen? Rødstrømpene?

Anonymkode: 29c71...202

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor i helvete kan ikke menn ta hensyn til damer da? For en gang skyld? Hvorfor skal menns behov alltid trumfe på vår bekostning? Vi løper en mye større risiko ved å ha sex, enn det en mann gjør. Og så blir vi rakka ned på fordi vi holder igjen? Samtidig som dere lynkjapt roper hore etter oss om vi har tilfeldig sex. 

Ikke generaliser sånn! Det er ikke alle menn som er slik som Sykkelkopp, og det finnes plenti av menn som også reagerer på hvordan han omtaler andre menn. Det er ikke alle av oss som kun er offer for vår biologiske disposisjon. 

Jeg tenker at folk får velge selv hvordan det passer best for dem. Og hvis man liker a, b, c, d eller å så finnes det alltid mange-mange andre som liker det på samme måte. Man må kanskje bare se litt lenger etter dem. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Sykkelkopp skrev:

Du KLARER IKKE Å VENTE I OVER EN MÅNED UTEN SEX? Vel, da hadde du ALDRI fått date meg!

Jeg liker selektive menn. Menn som kan vente LENGE, bruke tid på meg, bli kjent, drømme og lengte etter personen uten å ha vært intime sammen. En måned er INGENTING!

Har du aldri hørt uttrykket: man venter ikke forgjeves hvis man venter på noe godt.

Ikke rart så mange forhold går skeis idag når man ikke klarer å vente EN MÅNED med å gi det mest intime av seg selv. Folk klarer ikke vente på noe lenger, alt skal skje NÅ!  Og så er det liksom rett over på neste...Skikkelig low class behavier. Dra til et annet land å se hvor dårlig du blir mottatt med den holdningen der.

Så får du fortsette å legge ned damer som legger like lite i sex som deg selv. Damer som  tar det meste, slike som du selv tydeligvis er...mens vi som er mer selektive kan finne en som også er selektiv.

Anonymkode: a7ec0...96b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må bare ut med en utblåsning.

Jeg er så lei mannfolk som kun vil ha sex, og som syntes jeg er teit som ikke vil ha det. Jeg blir kalt for teit, at jeg er sur og irritert. Nå er jeg en alenemor og prøver å finne kjærligheten på nytt. Men de jeg har blitt kjent med vil bare ha sex, sex og sex. (Barnet kom ikke pga en ons, det var et langvarig forhold, men han var utro så derfor slutt). På forskjellige dating viser jeg kun bilde av mitt ansikt, men får forespørsler om sex, du er så deilig, vil du komme hjem til meg? Hvor er mannfolket med stor M? Merker jeg begynner å bli mannehater nå, og stadiet før jeg kler meg med med helt dekkende plagg, kun øyne som stikker ut. Har vært singel i ett år nå og med en gang jeg begynte å vise interesse for det motsatte kjønn igjen, var det kun sex. Hadde en kort flørt just, varte ikke ut måneden en gang, så ble man dumpet fordi jeg ville bli bedre kjent før man gjorde noe mer. Hadde det vært omvendt hadde man blitt kalt for løs eller tøs, om det var jeg som meia over mannfolk. Måten man ble dumpa på var rett og slett så irriterende. Dette var en mann over 30... Han fikk høre det temmelig godt hva jeg mente om han. Ulempen er dessverre stor for at man treffes på gata også. 

Pakker meg inn, og tilbringer mer tid isolert for mannfolk. Sånn, det var min utblåsning. Hadde fint. 

Anonymkode: 3cbe8...fa9

Hei ts,

jeg har på følelsen av at du gjør noe feil når du dater, siden de kommer så tidlig frem med sex ønsker til deg. En mann som ser at ei dame søker noe mer, en mann som har respekt for ei dame, gjør ikke det. Så jeg tror du kanskje fremstiller deg annerledes enn du er. Har du vært intime med noen av disse?

Du skriver at du er alenemor, og at du har vært singel i bare ett år. Det er ikke lang tid, etter et forhold med barn. Da kan du også virke noe desperat og da treffer man aldri drømmemannen. 

Bli mer sikker i hva du ønsker, men også at du kan jobbe med deg selv og ditt eget liv. Enig med vedkommende lenger opp som skrev at du bør heller oppsøke folk der du har dine interesser, som kurs etc, istedenfor nettdating, for da vil det skje på en mye mer naturlig måte. 

Anonymkode: a7ec0...96b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke generaliser sånn! Det er ikke alle menn som er slik som Sykkelkopp, og det finnes plenti av menn som også reagerer på hvordan han omtaler andre menn. Det er ikke alle av oss som kun er offer for vår biologiske disposisjon. 

Jeg tenker at folk får velge selv hvordan det passer best for dem. Og hvis man liker a, b, c, d eller å så finnes det alltid mange-mange andre som liker det på samme måte. Man må kanskje bare se litt lenger etter dem. 

Heldigvis. Men jeg ble rett og slett forbanna på den løken når han påstår vi damer bare har å innrette oss etter menns behov. Det der var bare langt over streken. Og jeg frykter at unge og usikre gutter her inne faktisk tror på sykkelkoppen. Verden trenger ikke flere slike. Det er nok av de. Og som dame møter jeg faktisk en del med slike holdninger. De er ikke bra for samfunnet. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heldigvis. Men jeg ble rett og slett forbanna på den løken når han påstår vi damer bare har å innrette oss etter menns behov. Det der var bare langt over streken. Og jeg frykter at unge og usikre gutter her inne faktisk tror på sykkelkoppen. Verden trenger ikke flere slike. Det er nok av de. Og som dame møter jeg faktisk en del med slike holdninger. De er ikke bra for samfunnet. 

Jeg forstår, jeg forstår. Men det finnes både kvinner og menn som ikke synes det er en stor greie å dele sex, og det er ikke galt det heller. Det jeg synes blir så galt er når man enten skal fordømme det ene eller andre. Man får gjøre som man selv vil, og bare minne seg selv på at det finnes mer enn nok av mennesker som har like preferanser som en selv. Men enig med deg om de holdningene at kvinner bare skal tekkes menn, jeg er i alle fall ikke interessert i en kvinne som bare spiller den jenta hun tror jeg ønsker meg, jeg vil ha noe ekte. Det er litt trist at veldig mange føler at det må være sånn at de spiller "cool girl" fordi de tror at det er det eneste menn vil ha. 

Men ja, synes både Sykkelkopp sin dømming men også AB_96b sin dømming er like ille. Man er ikke løs eller hore, eller "tar alt" selv om man ikke er "restriktiv" på sexen. 

Men du, drit i ham og hun. Respekter andre menneskers valg, og jeg lover deg, det finnes plenti av menn som selv vil vente, eller ikke selv liker å ligge rundt. :kyss: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...