Gå til innhold

Ser du ned på kvinner som har sex med mange forskjellige?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, squidboy skrev:

Er ikke dobbelmoralsk da det ikke blir samme ting. Menn og kvinner er helt forskjellige og det er det faen meg ingen som vil gå inn i hodet sitt. Alle her er bare opptatt av likestilling og både sammenligne og prøve å være like god som mannen. Vi er forskjellige!!!

Menn må ha kvaliteter, ferdigheter og masse annet for å få seg sex. Så hvert ligg blir da posetivt sett på av andre mennesker da det beviser at han har verdi og posetive kvaliteter og egenskaper

Kvinner derimot trenger nada. Bare et hull mellom bena og titts. Det er en grunn til at kvinner har blitt slutshamet i 1000 år men ikke menn. Vi er forskjellige, deal with it

Menn har også hull mellom bena og ofte titts. Just sayin'.

Ellers så vurderer jeg ikke verdi og kvaliteter, verken positivt eller negativt, i menns evne til å skaffe seg sex. Det hører nok tenårene til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonym Bruker
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjør vel egentlig det, og jeg bare er slik. Jeg er en kvinne på 25 og er jomfru. Men jeg vet jo om mange på min alder, som mistet jomfrudommen når de var 12-15 år. Og de har hatt mer enn 5 forskjellige..

Begynte på høyskole med ei, og allerede første helga ute så ble hun med en mann hjem som hun møtte på byen og hadde ons. Dem om det egentlig.. men jeg lurer på, er ikke folk redd for å bli smitta?! De fleste jeg kjenner bruker p pille, det har aldri vært snakk om kondom! Er ikke menn redd for å bli smitta?? Og det må være jævlig kjipt å virkelig bli glad i noen en gang, men så er du blitt smitta av noen som ikke betydde en dritt.

må ærlig si at jeg er redd for min fremtidige mann.. angsten for å bli smitta kommer til å være der:(

Anonymkode: 31ce0...609

12-15 år er under den sexuelle lavalder,og er straffbart...Det er "høl i hue".....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Pompom skrev:

Menn har også hull mellom bena og ofte titts. Just sayin'.

Ellers så vurderer jeg ikke verdi og kvaliteter, verken positivt eller negativt, i menns evne til å skaffe seg sex. Det hører nok tenårene til. 

Du nei. Men andre menn gjør det

Eldre menn har ofte titts ja hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, squidboy skrev:

Er ikke dobbelmoralsk da det ikke blir samme ting. Menn og kvinner er helt forskjellige og det er det faen meg ingen som vil gå inn i hodet sitt. Alle her er bare opptatt av likestilling og både sammenligne og prøve å være like god som mannen. Vi er forskjellige!!!

Menn må ha kvaliteter, ferdigheter og masse annet for å få seg sex. Så hvert ligg blir da posetivt sett på av andre mennesker da det beviser at han har verdi og posetive kvaliteter og egenskaper

Kvinner derimot trenger nada. Bare et hull mellom bena og titts. Det er en grunn til at kvinner har blitt slutshamet i 1000 år men ikke menn. Vi er forskjellige, deal with it

Ja, menn må jobbe mer for å få sex, men det betyr likevel ikke at det er POSITIVT med en mann som ligger rundt. Det får han til å fremstå som lite selektiv og det er veldig turnoff for de aller fleste kvinner. Tro det eller ei, men kvinner føler seg ikke særlig spesiell dersom hun er f.eks nr 37 i rekken. Og når ble seksuelt overførbare sykdommer sett på som noe positivt?

Anonymkode: d219d...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke det maset deres om at vi menn absolutt må applaudere kvinner som puler rundt. Nei jeg gjør ikke det. Ikke har jeg gjort det og ikke kommer jeg til å gjøre det.

Årsaken er at jeg blir impotent av kvinner som har pult mange. Vi fungerer ikke seksuelt sammen, og det er ikke noe jeg kan noe for engang. At dere kvinner blir irriterte på meg gjør meg ingen verdens ting.

Tror dere ikke at jeg har prøvd? Jovisst har jeg det. Jeg har ligget med billige kvinner jeg, - og en gang forelsket jeg meg også i ei billig. Jeg innbilte meg at jeg kunne forandre henne. Aldri mer sier jeg. 

Ikke bare ser jeg ned på kvinner som puler rundt og har ligget med mange, jeg advarer også andre menn mot de. Ligg med dem, - pul dem. - gjør hva du vil med dem. - så lenge du ikke forelsker deg pleier jeg å si. Om du skal forelske deg så gjør det med ei kvinne som ikke liker billige mennesker.

Kvinner som elsker menn som har pult rundt er ofte utro. Det er min erfaring. Og det er en sannhet for meg. Nå kan dere kvinner forsøke å sjikanere meg, -eller komme med den alminnelige forakt mot menn som sier ifra.

Ikke bryr jeg meg heller - for jeg vet hva jeg liker! =)

Årsaken til at jeg ikke liker kvinner som har pult mye og pult rundt er at dere er lystløgnere, - bare se på den tråden her, - ingen av dere har pult rundt, men allesammen oppfordrer alle andre kvinner til å ligge rundt! Behøver man flere bevis for den alminnelige forakt kvinner har mot mennesker?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke dra alle under samme kam, @waco! Jeg har helt klart ligget rundt. Jeg oppfordrer imidlertid ingen til å ligge rundt, med mindre de har lyst så klart. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, waco skrev:

Jaja, det er vel kanskje derfor muslimske menn mener at kvinner på nattklubber er tilgjengelige?

Jeg misliker som fortalt tidligere å pule rundt og jeg misliker å ligge med mennesker som ikke vil vedkjenne meg dagen etter.

Ja jeg forstår for dere som reiser på sex-treff fylleturer i egypt og marokko at reglene er litt annerledes der. En hvit kvinne er jo mer ettertraktet enn de lokale av forskjellige årsaker. En av dem er at de hvite turistkvinnene ikke koster noe, - tvert om, - ikke bare er de gratis for de lokale muslimene, de kan også være spandable. Javisst er dere populære i andre land. I tyrkia, i tunis, i marokko, i egypt, i de siviliserte muslimske land, - der hvor alkohol er tillatt er jo norske kvinner så populære og omgjengelige!

Se alle de mennene danse rundt henne som står der og svaier i midten!

For et fantastisk syn. Hør den suggerende rytmen, - se skulderdansen! All den oppmerksomheten da gitt! Tenk om norske menn hadde vist en slik interesse. Da hadde ikke jeg behøvd å reise ned tenker den norske kvinne.

Så ja, jeg forstår motivet deres. Den sanselige beruselsen og de frekke blikkene, - hvem kan vel motstå en slik sjarm?

Øhhh? Jeg har ikke reist på noe sex-treff ferie! Jeg har observert! ANDRE på sex- og fyll tur! Jeg reiste rundt i verden med ektemann ved min side. Sjalu fyr, så jeg kan love deg at det ikke ble noe hurrahei på meg, bortsett fra med ham. Ikke noe dansing med en flokk lokale rundt meg heller! Helt greit for meg og, for det frister ikke! For joda, har sett dem og, europeiske kvinner på sexferie. :laugh: Og det er langt fra slik jeg er eller ønsker å være. 50-60 år, gjerne litt overvektige, går med 20 åringer... nei det kaller jeg prostitusjon! De forventer såvisst noe uttelling for å være med disse kvinnene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ned på? Overhodet ikke. Jeg ser opp til de! Jeg ser opp til jenter som vet å kose seg. Som er bevisste på at de liker å ha sex. Som ikke lar andres meninger stoppe deres nytelse.
Så er det selvfølgelig en forutsetning at man klarer å beskytte seg. Ei som har både herpes og klamydia et par ganger i året er ikke like turn on.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Trolltunge skrev:

Øhhh? Jeg har ikke reist på noe sex-treff ferie! Jeg har observert! ANDRE på sex- og fyll tur! Jeg reiste rundt i verden med ektemann ved min side. Sjalu fyr, så jeg kan love deg at det ikke ble noe hurrahei på meg, bortsett fra med ham. Ikke noe dansing med en flokk lokale rundt meg heller! Helt greit for meg og, for det frister ikke! For joda, har sett dem og, europeiske kvinner på sexferie. :laugh: Og det er langt fra slik jeg er eller ønsker å være. 50-60 år, gjerne litt overvektige, går med 20 åringer... nei det kaller jeg prostitusjon! De forventer såvisst noe uttelling for å være med disse kvinnene. 

Ja har du lest natt og dag sin sexsafari reportasje?

 

Denne saken ble først publisert i NATT&DAG februar 2013.

– Den gambiske penis er ikke som andre peniser.

Tjue år gamle «Tiger» lar en hånd gli over skrittet. «Soul», den fem år eldre kompisen, står bredbeint og smiler skjevt ved siden avham på stranden. Idet et par hvite eldre damer i rastafargede sarongerpasserer, legger de seg rolig ned på magen og begynner å ta raske armhevinger. Blikkene treffer dem i nakken og de vet det.

– Alle hvite boss ladies som kommer hit sier det samme: de vil ha mer og mer og mer.

Tiger puster tungt, ser opp. Han snakker med bred vest-afrikanskaksent.

– Og vi vil gi dem mer.

Tiger og Soul ble ferdige på skolen da de var ni år gamle og tilhørernå den laverestående sosiale gruppen bumstere – strandgutter, dagdrivere,prostituerte. På jakt etter lettjente penger, bemidlede kvinner med mindreerotisk kapital enn dem selv. Eller bare enfetisj. De flørter, ler, gir komplimenter. Tilbyr seg å være guide.Etablerer seg som to romanseryttere, med hjertet utenpå brystet og sultefôredepå kjærlighet. Du er kvinnen i deresliv, og de klarer ikke leve uten deg.Devil ha en ny og bedre tilværelse.

 

 

 

mariealixisdahlvoisin_gambia2.jpgSexsafariigambia_mariealixisdahlvoisin.j

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FYI: Det går an å teste seg for kjønnssykdommer. Det anbefales faktisk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2017 den 20.25, Brusebukken87 skrev:

.

Endret av stf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

FYI: Det går an å teste seg for kjønnssykdommer. Det anbefales faktisk.

Nei, alle som ligger med flere enn to personer tester seg aldri, bruker i hvert fall ikke kondom og sprer om seg av smittsomme sykdommer uten hensyn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Steffieboy skrev:

Hahaha:fnise:.

Tilbake til tema; jeg ser ikke ned på noen. Men det blir som med gutter med få partnere, mange av det motsatte kjønn vil reagere på det.

Selv har jeg bare hatt 2 partnere, og det stopper nok der også. Jeg skammer meg ikke over det, for jeg vet at personlighet og hva jeg har å tilby gjør det vanskelig.

Uhhh... nei. Jeg er selv ei jente med få partnere og vil ha en mann med få partnere også. :) 

Anonymkode: d219d...a9d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 29.5.2017 den 20.45, AnonymBruker skrev:

.

Endret av stf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like barn leker best kanskje? Jeg hadde åtte forhold/sommerflørter til jeg var 16 år, men var jomfru allikevel. Tror ikke one- night stand er min greie. Jeg kliner og danser med andre damer på fest. Jeg liker det, og mannen synes det er i orden. Jeg stusser over at nordmenn knapt tørr snakke med fremmede på bussen, men overaskende mange puler ukritisk rundt . Uannsett, voksne mennesker må gjøre som de vil, så lenge det ligger gjensidig respekt i bunn. Hadde definitivt funnet meg en elsker eller to om jeg var singel, men har en mann jeg elsker som kan sine greier.  Han er den eneste jeg har ligget med. Jeg kunne sikkert fått meg et ligg hver gang jeg er på fest, blir alltid flørta med og skjekka opp. Jeg hever bryna når noen har ligget med flere en 15, både menn og kvinner. Ses er gøy og godt, men jeg tror at når tallet blir høyere så handler det kanskje om noe annet. Dårlig selvtillit, stort bekrefelsesbehov i form av å få status, gruppepress, tilknytningsvansker osv... Mulig jeg er fordomsfull, bare undrer...  

Anonymkode: 3d40f...167

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Like barn leker best kanskje? Jeg hadde åtte forhold/sommerflørter til jeg var 16 år, men var jomfru allikevel. Tror ikke one- night stand er min greie. Jeg kliner og danser med andre damer på fest. Jeg liker det, og mannen synes det er i orden. Jeg stusser over at nordmenn knapt tørr snakke med fremmede på bussen, men overaskende mange puler ukritisk rundt . Uannsett, voksne mennesker må gjøre som de vil, så lenge det ligger gjensidig respekt i bunn. Hadde definitivt funnet meg en elsker eller to om jeg var singel, men har en mann jeg elsker som kan sine greier.  Han er den eneste jeg har ligget med. Jeg kunne sikkert fått meg et ligg hver gang jeg er på fest, blir alltid flørta med og skjekka opp. Jeg hever bryna når noen har ligget med flere en 15, både menn og kvinner. Ses er gøy og godt, men jeg tror at når tallet blir høyere så handler det kanskje om noe annet. Dårlig selvtillit, stort bekrefelsesbehov i form av å få status, gruppepress, tilknytningsvansker osv... Mulig jeg er fordomsfull, bare undrer...  

Anonymkode: 3d40f...167

Jeg hever bryna når kvinner i forhold kliner med andre kvinner. Bare hvorfor? Dårlig selvtillit? Stort bekreftelsesbehov? 

Anonymkode: c4ccb...730

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Pompom skrev:

Hva mener du at jeg ikke har kommet til enda, som jeg kommer til å erfare etter barn i midten av 30-åra? Å se ned på kvinner som garantert har hatt færre sexpartnere enn meg, eller at utseende er mer viktig enn personlighet når det gjelder partner? Jeg forstår fortsatt ikke helt hva det er du har forsøkt å formidle til meg. 

Sukk... I klartekst:

Mye av det gale du sier du ikke kunnet funnet på med en sexy fyr fordi du hadde så varme følelser for en annen, er bare gale ting du ikke har gjort ENNÅ. Han du har alle følelsene for kommer du til å oppleve nedturer med også, og da vil lysten din på ham bli mindre. Så kommer han til å forfalle, fordi folk gjør det med alderen. Og da, hvis ditt primære sexliv var med flotte brødhuer som var enkle, før du traff ham, vil du ønske deg tilbake til det.

Anonymkode: c373d...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, waco skrev:

Ja har du lest natt og dag sin 

Trist! Det er trist at det finnes slik fattigdom at vi med økonomisk overtak kan kjøpe mennesker. Det er også veldig rart og trist at noen kvinner tror dette er kjærlighet. Forstår ikke hvordan de kan tro det. Samme med menn som får seg kjøpebruder. Men dette er nå en helt annen sak enn frivillig sex mellom to likestilte mennesker. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mrs.Purdey skrev:

Jaja, er vel alle horer i din verden...  Hvis du venter på en dame på 32 som bare har hatt 1 før deg så kan du vente lenge...  Da er hun jo ganske kresen og hva er oddsen for at hun velger deg da...?

Det er jo nettopp kresen jeg ønsker at min fremtidige dame skal være. Hun skal ikke bare være kresen, men velge meg av gode grunner som at jeg har et godt hjerte og er glad i barn f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest supernova_87
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fordi jeg er kvinne selv, og kan liksom ikke sammenligne meg med menn. Og fordi samfunnet har et annet syn på kvinner enn på menn. Menn som jukker rundt har draget, kvinner som ligger rundt er horer. 

Anonymkode: 31ce0...609

Men hvorfor ønsker du å bidra til en så kvinnefiendtlig innstilling. Her er du ei kvinne selv og kaller andre kvinner som har sex med flere enn deg selv for horer. Det er bare skikkelig trist. 

Jeg respekterer at mennesker tar valg for sine egne liv så lenge de ikke ødelegger for andre. Hvis du ønsker å være jomfru til du finner den du vil dele livet med, så er det helt topp det, du gjør som du vil, men om naboen din ønsker å ligge med 5 menn på samme tid, og bli dobbelt-penetrert av kjæresten og kompisen, eller ligge med en ny hver helg, så er det også helt topp det, hun gjør som hun vil. 

Jeg synes det er mye mer å mangle integritet å ønske å være en del av et kvinnefiendtlig narrativ, der man kaller andre kvinner for horer fordi de har en mer frigjort seksualitet enn det å faktisk ha en frigjort seksualitet. Å se det hele i et sosiologisk perspektiv kan også være en oppvekker. Mange av oss fordømmer seksuelt frigjorte mennesker på grunn av statusen folkereligionen har hatt hos almuen, det har pleid å være synd å ligge rundt, hvis man tar avstand fra religion bør man samtidig tenke over om det kan være lurt å ta avstand også fra mye av tankegodset som kommer derfra. Joda, det er klart man kan dømme det i et helseperspektiv, men man kan få klamydia av å ha sex én gang med ektemannen sin, og helseplager fra sex trenger nødvendigvis ikke øke eksponensielt med seksuell aktivitet, selv om risikoen riktignok øker. Noen er mer obs på beskyttelse og sjekking enn andre, og det burde vel heller være den manglende evnen til å ta vare på helsa si eller beskytte seg mot SOS man reagerte på?

Samtidig, selv om man skulle pådra seg SOS skjønner jeg ikke hvorfor det er noe jeg skulle dømt andre for. De plager fremdeles ikke meg, men at du kaller kvinner for horer, det derimot plager meg, og bidrar til en økt objektivisering og seksualisering av kvinner, som igjen fører til en farligere verden for kvinner å ferdes i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...