Gå til innhold

Kunne du ha datet en som var/gikk på ufør-aap-sosialen etc?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja, det kunne jeg. 

Personlighet kommer først. 

Det er generaliserende å tro at alle som mottar AAP ikke har ambisjoner og ikke gjør noe på dagtid. Nav har som krav at man er på en form for tiltak, om det er arbeidspraksis eller timer hos psykolog så er alltid målet å vurdere arbeidsevnen sånn at man evt. kan komme seg i jobb igjen. 

De som sier de ikke kunne tenke seg å date en på AAP/ufør, det er jo verst for dere, siden dere kanskje går glipp av noen flotte partnere fordi dere velger å ha den begrensingen. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slank? Så om hun legger på seg er det slutt?

Anonymkode: fdc18...092

Må vurdere det da ja. kan ikke ha ei feit dame som i tilegg er ufør, Det blir for taper liksom. 

Anonymkode: 55ffc...80f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Må vurdere det da ja. kan ikke ha ei feit dame som i tilegg er ufør, Det blir for taper liksom. 

Anonymkode: 55ffc...80f

Blir ikke mer taper enn kommentaren din..

Anonymkode: c76c7...ac5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, snakker ikke om svindel. Men om det står på papiret at man er lettere utviklingshemmet så betyr ikke det at man er helt idiot i huet. Man kan fremdeles være normalt oppegående, men kanskje ikke like skarp. 

Anonymkode: c76c7...ac5

Det er noe annet. Jeg forventer ikke at partneren min skal være like skarp som meg. Gitt at han kunne blitt med på alt annet jeg driver med, så måtte han ikke vært Einstein. (Ja, jeg er Einstein). 

Anonymkode: 244d1...08a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i AAP. Jeg dater men vil ikke være i et forhold. Er ærlig om dette til hun jeg dater nå. Jeg har mitt eget liv hun har sitt eget, vi møtes kun 1 gang i uken der vi faktisk gjør koselige og kjæreste ting. Resten av uken har vi 0 kontakt :) 

Funker fint for meg. Hun er mer enn en sexpartner <3 

Anonymkode: 36f54...121

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...