Gå til innhold

Hans dårlige hygiene gjør oss til "sosiale pariaer" særlig om sommeren


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her igjen, har vist ham hele denne tråden og satt et ultimatum. Jeg orker ikke mer, jeg kan ikke leve slik mer. Han kollapset nesten når jeg sa at jeg ville gå og han fikk vel litt sjokk. Han gikk i dusjen, gikk etter han og da stod han og skurte seg med en hampvott full av såpe. Jeg la frem rent håndkle og satte deo på vasken sammen med tannbøsten, tok møkkaklærne hans og satte over en ekstra vask. Han har lovet å bestille tannlegetime i morgen, han får denne ene sjansen nå, hvis ikke er det over. 

Anonymkode: fe20c...403

Det er bare å kjøre på med positiv forsterkning. Vise at du setter pris på den nye ham, kjøpe noen nye klær og gode dufter, bestille frisørtime, og ikke minst - gjennoppta sexlivet. Men jeg tenker at alt dette kan bli litt vanskelig etter så lang tid med avstand. Hvordan har du egentlig holdt ut? Og hvordan var han da du en gang falt for ham?

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her igjen, har vist ham hele denne tråden og satt et ultimatum. Jeg orker ikke mer, jeg kan ikke leve slik mer. Han kollapset nesten når jeg sa at jeg ville gå og han fikk vel litt sjokk. Han gikk i dusjen, gikk etter han og da stod han og skurte seg med en hampvott full av såpe. Jeg la frem rent håndkle og satte deo på vasken sammen med tannbøsten, tok møkkaklærne hans og satte over en ekstra vask. Han har lovet å bestille tannlegetime i morgen, han får denne ene sjansen nå, hvis ikke er det over. 

Anonymkode: fe20c...403

Så bra! Kanskje tråden er det som skulle til for at det skal bli en endring.

Likte også godt at du la fram til han og hjelper han på veien. Krysser fingrene for at det kun blir bedre fra nå av :)

Anonymkode: ee1b0...347

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...