Gå til innhold

Hans dårlige hygiene gjør oss til "sosiale pariaer" særlig om sommeren


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jaja, du trenger i det minste ikke bekymre deg for utroskap...

Anonymkode: 44071...f08

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, HappyWaffle skrev:

Forstår ikke at du klarer å bo med en sånn gris. Jeg hadde ikke en gang vurdert om jeg skulle gått fra han, jeg hadde gjort det. En ting er hvis det er en sykdom i bildet og man ikke klarer å finne ut av hva det er, da skulle jeg nok holdt ut litt mer, men når han rett og slett er uhygienisk og ikke GIDDER å vaske seg så er det nok for min del. Ekle mennesket! 

Å ikke gidde og å ikke ORKE er to helt ulike ting. Å ikke orke vet de færreste hva innebærer om årsaken er dyp depresjon. Er årsaken sistnevnte er det trist, og jeg syns det er litt stygt å kalle noen ekkel. Da vet du ingenting om hvordan depresjon kan utarte seg.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i all verden fungerer han i en jobb når det er så ille? Hvordan er det mulig at kolleger, kunder og andre han møter daglig, ikke har sagt noe om dette? 

Til dere som mener at han kanskje ikke forstår, så mener jeg det er tegn på sykdom/tilstand å ikke fatte dette. Å klare å ivareta personlig hygiene og å forstå at det sjenerer alle andre når man ikke gjør det, er noe som liksom forventes av voksne folk. 

Endret av Søgni
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jaja, du trenger i det minste ikke bekymre deg for utroskap...

Anonymkode: 44071...f08

Så unødvendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Å ikke gidde og å ikke ORKE er to helt ulike ting. Å ikke orke vet de færreste hva innebærer om årsaken er dyp depresjon. Er årsaken sistnevnte er det trist, og jeg syns det er litt stygt å kalle noen ekkel. Da vet du ingenting om hvordan depresjon kan utarte seg.

Tro meg jeg veit hva depresjon er. Har selv slitt med det. Men man må faktisk skaffe seg hjelp. Å jo, det er ekkelt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, HappyWaffle skrev:

Tro meg jeg veit hva depresjon er. Har selv slitt med det. Men man må faktisk skaffe seg hjelp. Å jo, det er ekkelt 

Ok. Regner med at du er en av de som er litt lei seg og kaller det depresjon.

Har ingen tro på at du vet hva kronisk, klinisk depresjon er.

Endret av Jerry Lee
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Ild skrev:

Dette må være tull???

TS her igjen. Skulle ønsker det var tull men dessverre så er det ikke det.

Takk for svar, jeg mistenker også depresjon. Hygienen hans ble merkbart verre etter at han mistet faren sin sis høst. 

 

Anonymkode: fe20c...403

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Jerry Lee skrev:

Hvorfor?

Har du noen gang hørt om noe liknende? Dvs en fungerende voksen mann i full jobb som ikke dusjer oftere og som har dame?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ild skrev:

Har du noen gang hørt om noe liknende? Dvs en fungerende voksen mann i full jobb som ikke dusjer oftere og som har dame?

Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle
21 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Ok. Regner med at du er en av de som er litt lei seg og kaller det depresjon.

Har ingen tro på at du vet hva kronisk, klinisk depresjon er.

Veit ikke hva du vil kalle det når man har hatt både selvmordstanker, gått til psykolog og blir medisinert jeg men. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, HappyWaffle skrev:

Veit ikke hva du vil kalle det når man har hatt både selvmordstanker, gått til psykolog og blir medisinert jeg men. 

Tror deg ikke. Beklager! For var det sant ville du visst bedre enn å kalle noen som mest sannsynlig sliter veldig for EKKEL.

Du ville vært langt mer ydmyk om det du påstår var sant.

Men nok nå. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HappyWaffle
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Tror deg ikke. Beklager! For var det sant ville du visst bedre enn å kalle noen som mest sannsynlig sliter veldig for EKKEL.

Du ville vært langt mer ydmyk om det du påstår var sant.

Men nok nå. 

Tro hva du vil. Hva du tenker bryr meg nevneverdig lite :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Snuppi
27 minutter siden, Ild skrev:

Har du noen gang hørt om noe liknende? Dvs en fungerende voksen mann i full jobb som ikke dusjer oftere og som har dame?

Jeg vet om noen slike tilfeller, men vil ikke kalle en person som ikke tar ansvar for seg selv og egen hygiene velfungerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Snuppi skrev:

Jeg vet om noen slike tilfeller, men vil ikke kalle en person som ikke tar ansvar for seg selv og egen hygiene velfungerende. 

Enig i det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er langt i fra alle som er deprimerte som forstår det selv, så det er egentlig ikke så rart at han ikke vil til legen for i hans øyne så feiler det han ingenting. Du får si at du mistenker en depresjon pga farens dødsfall og ev andre ting. 

Anonymkode: 8e7bf...629

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff stakkars deg TS, det kan ikke være lett. 

Jeg tror ikke du har noe annet valg enn å stille et ultimatum. Han må endre sin hygiene radikalt eller så må du leve ditt liv uten han.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har dere tenkt å unngå at den nye sofaen dere skaffer dere, også begynner å stinke?

Anonymkode: 69253...58b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, HappyWaffle skrev:

Veit ikke hva du vil kalle det når man har hatt både selvmordstanker, gått til psykolog og blir medisinert jeg men. 

Du sier (for) mye slemt til å ha vært rammet selv....

Anonymkode: de32d...04c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...