Gå til innhold

Supporterfrue


Diamant

Anbefalte innlegg

FruLine skrev (2 timer siden):

Nei? Hva har det med saken å gjøre.

Du sendte link med tomt innhold. 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zenhouse skrev (2 timer siden):

Antagelig at den vektnedgangen som du linket til skjedde for lenge siden, på den tiden blogget hun. 

Ok, det har jeg ikke fått med meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (8 timer siden):

Ok, det har jeg ikke fått med meg. 

Ja, hun har jo slanker seg flere ganger med publikum. Derfor er det rart at hun brått er sylslank og ikke sier noe om det. Jeg har skjønt at hun har vært syk, men nå spekuleres det i om det er bivirkning av slankeoperasjon eller slankemedisin. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (11 timer siden):

Ja, hun har jo slanker seg flere ganger med publikum. Derfor er det rart at hun brått er sylslank og ikke sier noe om det. Jeg har skjønt at hun har vært syk, men nå spekuleres det i om det er bivirkning av slankeoperasjon eller slankemedisin. 

Kjempestor forskjell fra tidlig 2023 ja, nesten anorektisk. Ansiktet er også manipulert av botox...så mye bedre ut som litt rund og naturlig ja :)  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cerruti skrev (På 25.3.2024 den 18.57):

Ja, hun har jo slanker seg flere ganger med publikum. Derfor er det rart at hun brått er sylslank og ikke sier noe om det. Jeg har skjønt at hun har vært syk, men nå spekuleres det i om det er bivirkning av slankeoperasjon eller slankemedisin. 

Hei! Helt sant at jeg har slanket meg med publikum tidligere, (året før bryllupet hvis ikke jeg husker helt feil, 2014/2015 - pg flere ganger før det også!) det angrer jeg skikkelig på - da det i den nye tiden vi er i heldigvis har endret seg, og det har fornuften min også…! Siden jeg verken er PT, kostholdsekspert eller noe lignende så skal jeg med min minimale kompetanse på området styre langt unna å ta noen med på noen «slankereise» igjen, haha!

Jeg ser også spekulasjoner om både slankeoperasjon og slankesprøyter - men jeg har også lest at jeg har blitt singel/hatt kjærlighetssorg over Torben, vært deprimert, fått kreft, fått Lupus (det måtte jeg Google hva var for noe) og det siste jeg leste om meg selv var at jeg hadde fått diabetes type 2. 

Jeg har virkelig prøvd å holde min helsehistorikk fra 2023 privat, for det er mellom legene mine og meg - og ikke noe jeg har lyst til å involvere veldig, veldig mange fremmede mennesker med. De som føler behovet for å spørre meg privat på DM eller direkte til meg får gjerne et litt mer utfyllende svar enn jeg vil gi i monitor, spesielt når den eneste delen det virker å ha veldig fokus på er nettopp - vektnedgang. Vektnedgangen har vært en bivirkning av min helsehistorikk, og akkurat nå jobber jeg hardt med å «ikke se anorektisk ut» som noen skriver i forumer. 
 

Jeg snakket dog om jernmangel den siste uka som jeg har hatt en stund, noe veldig, veldig mange kan relatere til - og oppfordret folk til å sjekke nivåene sine hos fastlegen hvis de er nysgjerrig på om de har noen mangler som følge av sykdom/ernæring. Jeg syns det var fint å lære noe selv også, at blodmangel ikke er det samme som jernmangel, og at man helt fint kan ha helt supre verdier av alle andre vitaminer man får gjennom tilskudd og mat, men at jern faktisk for noen er vanskelig å ta opp i kroppen…! (Ferritin) 

Det gjør forøvrig ingenting at det spekuleres i Botox og sånt i forumer, det tar jeg nesten som et kompliment! 😂 Det tror jeg nok jeg har blitt «anklaget» for siden jeg var i 20-årene…! 😂

Håper dette bidrar til litt oppklaring i rekkene, jeg klarer nok ikke å stoppe ryktespredning med dette innlegget - men jeg håper og krysser fingrene for at det vanker bittelitt forståelse for at mine sykehusinnleggelser i drittåret 2023 ikke er content i mine kanaler så lenge jeg selv sliter med å forstå og kjenne igjen hvordan kroppen min fungerer etter et slitsomt år! 

jeg gleder meg over 2024 foreløbig, med veldig god oppfølging fra helsevesenet vårt! ❤️

Send meg gjerne en DM på insta om det er noe dere vil ha svar på som jeg kanskje ikke vil ta i plenum på et forum - alternativt er mailen min [email protected] 🙂 

Hilsen Line Victoria 

(sorry nicket, det er gammelt - og litt kleint i denne diskusjonen - jeg ser den! 🤣
 

 

  • Liker 6
  • Hjerte 14
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...