Diamant Skrevet 24. mai 2017 #1 Del Skrevet 24. mai 2017 Jeg leser ingen blogger fast, men denne tror jeg kanskje jeg kommer til å følge. Her er det tydeligvis masse humor og jeg lo så jeg grein da jeg leste mannen's innlegg om konas fødsel. http://supporterfrue.blogg.no/ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Walterwhite Skrevet 24. mai 2017 #2 Del Skrevet 24. mai 2017 Samme her, oppdaget bloggen i går og satt å leste meg bakover i over en time. En blogg jeg liker og ler av, ikke noe snikreklame, massiv eksponering av barn, overredigering eller passiv aggressiv bloggeier. Stor tommel opp! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. mai 2017 #3 Del Skrevet 24. mai 2017 Morsom blogg, en av de bedre jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 24. mai 2017 Forfatter #4 Del Skrevet 24. mai 2017 Akkurat nå, Rørleggerfrue skrev: Samme her, oppdaget bloggen i går og satt å leste meg bakover i over en time. En blogg jeg liker og ler av, ikke noe snikreklame, massiv eksponering av barn, overredigering eller passiv aggressiv bloggeier. Stor tommel opp! Helt enig Jeg oppdaget bloggen idag, må lese meg litt bakover jeg også når jeg får tid. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 24. mai 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 24. mai 2017 1 minutt siden, Loki Laufeyson skrev: Morsom blogg, en av de bedre jeg har sett. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruJohansen Skrevet 24. mai 2017 #6 Del Skrevet 24. mai 2017 Det pappa- innlegget!!!! 😂😂😂 Fantastisk!!! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gresshoppa Skrevet 24. mai 2017 #7 Del Skrevet 24. mai 2017 Line er så fantastisk! Har digget henne siden hun var med i Mess-TV😍 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 24. mai 2017 Forfatter #8 Del Skrevet 24. mai 2017 (endret) 17 minutter siden, Gresshoppa skrev: Line er så fantastisk! Har digget henne siden hun var med i Mess-TV😍 Nå vet ikke jeg hva Mess-TV er, så jeg har ikke hørt om henne før. Men fikk et veldig positivt inntrykk av henne og bloggen hennes da jeg oppdaget den i dag Endret 24. mai 2017 av Diamant 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 24. mai 2017 #9 Del Skrevet 24. mai 2017 (endret) 22 minutter siden, Gresshoppa skrev: Line er så fantastisk! Har digget henne siden hun var med i Mess-TV😍 Ja, det er jo henne, viste jeg hadde sett henne før. Men klarte ikke helt å plassere henne. Den dama er rå. Endret 24. mai 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 24. mai 2017 #10 Del Skrevet 24. mai 2017 Fikk henne i vrangstrupen når hun var på Mess-Tv.. For ett gnagsår. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipa Skrevet 24. mai 2017 #11 Del Skrevet 24. mai 2017 Å herregud som jeg lo av det første innlegget! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 24. mai 2017 Forfatter #12 Del Skrevet 24. mai 2017 1 minutt siden, Pipa skrev: Å herregud som jeg lo av det første innlegget! Samme her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 24. mai 2017 #13 Del Skrevet 24. mai 2017 Har fulgt bloggen en stund og ledd masse. Hun har selvironi til tusen og det er noe jeg verdsetter. Håper hun greier å unngå eksponeringsfella, og frykter også konsekvensen nå når hun har fått kontrakt med Nettavisen. Skal vistnok bli en del reklame, skriver hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 24. mai 2017 Forfatter #14 Del Skrevet 24. mai 2017 1 minutt siden, CecilieX skrev: Har fulgt bloggen en stund og ledd masse. Hun har selvironi til tusen og det er noe jeg verdsetter. Håper hun greier å unngå eksponeringsfella, og frykter også konsekvensen nå når hun har fått kontrakt med Nettavisen. Skal vistnok bli en del reklame, skriver hun Åh, nei Håper ikke denne bloggen bli "ødelagt" av reklame også... All reklamen er grunnen til at jeg sjelden klikker meg inn på blogger. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milla29 Skrevet 24. mai 2017 #15 Del Skrevet 24. mai 2017 Ikke lest bloggen bortsett fra den pappa-innlegget, og da lo jeg høyt for meg selv på bussen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 24. mai 2017 Forfatter #16 Del Skrevet 24. mai 2017 Akkurat nå, Milla29 skrev: Ikke lest bloggen bortsett fra den pappa-innlegget, og da lo jeg høyt for meg selv på bussen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 24. mai 2017 #17 Del Skrevet 24. mai 2017 6 minutter siden, Diamant skrev: Åh, nei Håper ikke denne bloggen bli "ødelagt" av reklame også... All reklamen er grunnen til at jeg sjelden klikker meg inn på blogger. Deler din bekymring, det er ikke få bloggere som har mistet sin troverdighet og autensitet når de blir kommersielle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valetta Skrevet 24. mai 2017 #18 Del Skrevet 24. mai 2017 Hadde overrasket meg om hun går i eksponeringsfella. Hun virker liksom for oppegående. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant Skrevet 24. mai 2017 Forfatter #19 Del Skrevet 24. mai 2017 5 minutter siden, CecilieX skrev: Deler din bekymring, det er ikke få bloggere som har mistet sin troverdighet og autensitet når de blir kommersielle. Så sant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 24. mai 2017 #20 Del Skrevet 24. mai 2017 Takk for tips! Hysterisk morsomt! Ny favorittblogg!!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå