Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort


NordicViking

Anbefalte innlegg

Jatakk, jeg vil gjerne ha den i  repsrise.  :)  Finnes ikke makan til radarparet. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- Brian skrev (1 minutt siden):

Nei, NRK fortsatte å sende Derrick i flere år etter Horst Tapperts død i 2008; denne episoden ble sendt på TV i april 2016, og jeg tror det var det siste året de hadde Derrick på nett-TV. Nå har de i stedet i mange år hatt "Med hjartet på rette staden" som nostalgisk serie, men ærlig talt tror jeg at folk flest heller foretrekker Derrick når man først skal snakke om nostalgi.

Teksten "Ikke tilgjengelig ennå" i episoden jeg lenket til, kan imidlertid tyde på at de vurderer eller har planer om et gjensyn med Derrick; oppfordrer alle fans av serien om å sende en e-post til NRK Publikumsservice: [email protected], og be om et gjensyn men Stephan Derrick og Harry Klein.

Jeg har ikke sett Derrick før men sett mye med hjartet på rette staden så er vel mer nostalgi for den yngre generasjon da. Jeg ble født kort tid før serien startet så jeg vokste opp med den :) (med hjartet på rette staden altså)

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke sett Derrick før men sett mye med hjartet på rette staden så er vel mer nostalgi for den yngre generasjon da. Jeg ble født kort tid før serien startet så jeg vokste opp med den :) (med hjartet på rette staden altså)

...og jeg har venner som ble så glad i stedet på serien og dro over for å se selv og det var klippet og limt scener,
så stedet egentlig ikke så så koselig ut som i serien. :fnise: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

...og jeg har venner som ble så glad i stedet på serien og dro over for å se selv og det var klippet og limt scener,
så stedet egentlig ikke så så koselig ut som i serien. :fnise: 

Samme som Hotel Cæsar som ikke egentlig var et hotell 😛 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kahneman. Å🥺 hovedoppgaveminner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gibralfaro skrev (På 29.3.2024 den 14.27):

Husker han som Fiddler i serien Roots.

Tilfeldigvis stod En offiser og en gentleman på tv i går, og da så jeg han der. Så googlet jeg han og fant ut at han døde for 2 dager siden 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (42 minutter siden):

Hvorfor er det ingen som nevner dødsårsak? Er jo spesielt med dødsfall så ungt

Kanskje man ikke vet hva han døde av enda. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (2 timer siden):

Hvorfor er det ingen som nevner dødsårsak? Er jo spesielt med dødsfall så ungt

Han skal sikkert obduseres og det tar litt tid. Ikke sikkert familien vil oppgi dødsårsak til media heller. Fryktelig trist 😢 Så ung… 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leonaen skrev (1 time siden):

Kanskje man ikke vet hva han døde av enda. 

Har lest at det var en overdose (ufrivillig sådan) flere steder 

Endret av punkyB
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

punkyB skrev (36 minutter siden):

Har lest at det var en overdose (ufrivillig sådan) flere steder 

Jeg har lest det jeg også. Men virker som familien/plateselskap ikke vil ut med så mye og da stoler jeg ikke 100% på ryktene. Det kommer vel i media om noen dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dutty 😢 ❣️ Familien trenger nok å få summet seg litt, før det er naturlig å oppgi årsak. Fullt forståelig. "Hallo", ble med ett til "Hadet" 💔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AntiBullshit said:

Hvorfor er det ingen som nevner dødsårsak? Er jo spesielt med dødsfall så ungt

Ved selvmord og overdoser nevnes det sjelden i medier med mindre familien selv velger å gå ut med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AntiBullshit skrev (7 timer siden):

Hvorfor er det ingen som nevner dødsårsak? Er jo spesielt med dødsfall så ungt

Synes man av hensyn til de etterlatte ikke burde spekulere i sånt, de sier fra hvis de vil ❤️

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joe Kinnear er død, 77 år gammel. RIP :rose:

Kinnear fikk 26 landskamper for Irland i løpet av karrieren. Han vant FA-cupen, ligacupen to ganger og Uefa-cupen med Tottenham som spiller.

Han var manager for Wimbledon, Luton, Newcastle og Doncaster Rovers, samt landslagssjef for India og Nepal.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...