Gå til innhold

R.I.P. Kjendiser som nylig har gått bort

NordicViking

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Blondie65
Hoppetaujenta skrev (På 2021-9-2 den 10.25):

Den greske komponisten Mikis Theodorakis er død, 96 år gammel. Jeg trodde faktisk at han var død for lenge siden, men jeg kjenner hans musikk via Arja Sajonmaa som har tolket mange av hans sanger. 🌹 Well done, Mikis. 

Jøje ...

Jeg vokste opp med denne musikken og hatet det - helt til min mor var på musikalen "Snart gryr ein morgon" og jeg kjøpte platen til henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg visste at hun var syk, men dette var trist å lese. Likte henne godt som skuespiller/humorist 
og sketsjen med Hege Schøyen ("lær kvinnekroppen å kjenne") har jeg ledd godt av om og om igjen. R.I.P. 🕯️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

robot91 skrev (7 minutter siden):

Har aldri likt FRIENDS. Ikke morsomt i det hele tatt. Mange så på kun pga kjæresteforhold. 

Det er vel det samme hvorfor vi andre så på. Like trist at skuespilleren har gått bort.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

robot91 skrev (12 minutter siden):

Har aldri likt FRIENDS. Ikke morsomt i det hele tatt. Mange så på kun pga kjæresteforhold. 

Personen som delte denne nyheten, prøvde definitivt implisitt å si at serien i gjennomsnitt var like elsket av alle grupper. 

Endret av Chomsky89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MalloryK skrev (12 timer siden):

Nei! Så trist og så altfor tidlig :trist: Hvil i fred! :dagens-rose:

robot91 skrev (12 timer siden):

Altså, INGEN bryr seg om hva du liker og ikke liker. Det er helt uinteressant! Syns faktisk det er litt respektløst å gnåle om at du aldri har likt Friends i en tråd der det deles en nyhet om at en av skuespillerne har gått bort. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

robot91 skrev (22 timer siden):

Var det noen som spurte etter din personlige mening om serien? Og så i denne sammenhengen da, makan. 

Kjempetrist 😢💔 Hvil i fred, du blir ikke glemt med det første ❤️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Filmregissøren, skuespilleren, filmprodusenten og kinosjefen Terje Kristiansen er død, 76 år gammel.

R.I.P. :sukk: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blondie65
Hoppetaujenta skrev (5 timer siden):

Filmregissøren, skuespilleren, filmprodusenten og kinosjefen Terje Kristiansen er død, 76 år gammel.

R.I.P. :sukk: 

Oi.

En legende i norsk film. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiominMio skrev (16 timer siden):

Skuespiller Vegard Hoel, 47 år gammel ❤️ RIP ❤️

Jeg har aldri hørt om ham, men det er forferdelig trist og urettferdig når noen går bort så tidlig. Han skulle hatt mange tiår igjen. RIP. :dagens-rose:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...