AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #281 Del Skrevet 25. november 2020 Sirah skrev (Akkurat nå): Det er jo helt sinnsykt....... Det er det ingen tvil om, jeg begriper ikke at folk betaler for å prate med et annet menneske. anstendig oppførsel, med en flørtende tone, kan ta deg langt det også, og det er gratis 😂 Anonymkode: 0bd44...990 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #282 Del Skrevet 25. november 2020 Hvordan foregår opplæringen? Skriftlig eller via video? Anonymkode: 98afa...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #283 Del Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan foregår opplæringen? Skriftlig eller via video? Anonymkode: 98afa...f4f Skriftlig på skype. kun skriving. Jeg kjenner en gift 4-barnsmor som akkurat har begynt med det, hun fikk sin første lønnslipp i går Anonymkode: 0bd44...990 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #284 Del Skrevet 25. november 2020 Jeg drev litt med dette før, var inne i en økonomisk krise og så ingen annen utvei. Jobbet og studerte ved siden av. Fikk betalt ned gjelden min råkjapt, og etter det sluttet jeg. Både på grunn av den dårlige samvittigheten, men også at jeg ikke var helt sikker på hvor lovlig det egentlig var. Er nå flere år siden, og ikke hørt noe mer om den saken. Men å kunne få inn opp til 5000,- ekstra i uken (jeg skrev helt vilt mye, var helt desperat etter å komme ut av knipen min), var gjelden nedbetalt på rekordtid. Den jobbet hjalp meg mye i en vanskelig tid, så... Men det er jo det etiske i det da... Måtte ha noen runder med meg selv der, men jeg satt faktisk meg selv og barnet foran disse mennene og tastet i vei. Huff, får litt vondt i magen av tanken, men shit au. Betalt fikk jeg i hvert fall! Anonymkode: 5b15d...9de 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #285 Del Skrevet 25. november 2020 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg drev litt med dette før, var inne i en økonomisk krise og så ingen annen utvei. Jobbet og studerte ved siden av. Fikk betalt ned gjelden min råkjapt, og etter det sluttet jeg. Både på grunn av den dårlige samvittigheten, men også at jeg ikke var helt sikker på hvor lovlig det egentlig var. Er nå flere år siden, og ikke hørt noe mer om den saken. Men å kunne få inn opp til 5000,- ekstra i uken (jeg skrev helt vilt mye, var helt desperat etter å komme ut av knipen min), var gjelden nedbetalt på rekordtid. Den jobbet hjalp meg mye i en vanskelig tid, så... Men det er jo det etiske i det da... Måtte ha noen runder med meg selv der, men jeg satt faktisk meg selv og barnet foran disse mennene og tastet i vei. Huff, får litt vondt i magen av tanken, men shit au. Betalt fikk jeg i hvert fall! Anonymkode: 5b15d...9de Forstår tankesettet ditt godt, det er lettjente penger og godt å få unna utgifter, jeg har selv tenkt det du nevner, men trenger penger veldig selv i en vanskelig tid nå Anonymkode: 0bd44...990 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2020 #286 Del Skrevet 25. november 2020 Er det mange å prate med på dagtid eller er det kun folk om kvelden? Anonymkode: 98afa...f4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #287 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det mange å prate med på dagtid eller er det kun folk om kvelden? Anonymkode: 98afa...f4f mange på morgenen, kvelden og natta, litt færre på dagtid Anonymkode: 0bd44...990 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #288 Del Skrevet 26. november 2020 Da var man godkjent da. Den opplæringen må være det kleineste jeg har vært med på 😂 Hva gjør man ikke for litt ekstra penger. Anonymkode: 98afa...f4f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #289 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Da var man godkjent da. Den opplæringen må være det kleineste jeg har vært med på 😂 Hva gjør man ikke for litt ekstra penger. Anonymkode: 98afa...f4f Du får holde oss andre oppdatert 😂 Anonymkode: 91f28...ad2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #290 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (På 26.8.2017 den 22.07): Hei! Norwegian Work from Home er veldig bra. Du har ikke noe å bekymre deg for, har en venninne som jobber der og du kan tjene opp til 20000 kr i uken om du jobber hardt. Det er mer vanlig å få rundt 5000 kr i uken, spørs hvor ofte du jobber. Du kan jobbe når som helst enten det er på dagen, ettermiddagen eller kvelden. Du har ikke noe å bekymre deg for, de misbruker ikke ditt ID. Anonymkode: 472ba...2a2 Jeg har to venninner som jobber der, og de skal jammen sto på for å greie å tjene 5000 pr mnd. Man for 0,15 euro for hver melding man skriver. Anonymkode: 25d84...915 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #291 Del Skrevet 26. november 2020 jeg ser for meg at jeg kan klare mellom 2000-4000 kr ekstra i mnd, og den summen kommer godt med. Du som nettop ble godkjent, husk å opprette bitsafe konto da, så de kan overføre penger Anonymkode: 0bd44...990 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #292 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (2 timer siden): jeg ser for meg at jeg kan klare mellom 2000-4000 kr ekstra i mnd, og den summen kommer godt med. Du som nettop ble godkjent, husk å opprette bitsafe konto da, så de kan overføre penger Anonymkode: 0bd44...990 Er det sant at de går gjennom alle meldingene du sender eller er det noe de sier for at folk skal holde seg til reglene? Det må jo ta helt sinnsykt med tid mtp hvor mange som gjør dette her. Anonymkode: 98afa...f4f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 26. november 2020 #293 Del Skrevet 26. november 2020 AnonymBruker skrev (På 17.7.2019 den 23.54): Ja jeg har sett lønnsslippene da jeg mottar de selv, men jeg forstår ikke hvordan det går an å få så høyt beløp😅 Anonymkode: e98ef...dbd Flere som har skrevet dette. Rart at ikke "skryterne" svarer på det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2020 #294 Del Skrevet 26. november 2020 Hvis man skriver feks 2500-3000 meldinger så ligger man godt over 5000 kr. Anonymkode: 472ba...2a2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #295 Del Skrevet 27. november 2020 14 hours ago, AnonymBruker said: Hvis man skriver feks 2500-3000 meldinger så ligger man godt over 5000 kr. Anonymkode: 472ba...2a2 Og det er svært vanskelig å få skrevet såpass mange meldinger. Anonymkode: bc9f7...88d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #296 Del Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Og det er svært vanskelig å få skrevet såpass mange meldinger. Anonymkode: bc9f7...88d 2500-3000 meldinger ikke vanskelig i løpet av en mnd. en venninne har skrevet 1152 melding siden hun begynte med dette her. hun begynte forrige torsdag (19.11.20) Anonymkode: 0bd44...990 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #297 Del Skrevet 27. november 2020 Jeg kan kun være der på dagtid, men har klart å få inn 160 meldinger på den lille tiden jeg har hatt det inne. Jeg vil nok ikke klare flere tusen, men litt ekstra vil jeg kanskje klare å dra inn på en mnd. Hvis jeg bare fikk bekreftelse på hvor "lønna" min skal gå da. Jeg har ikke fått noe endelige greier der enda 🤔 Anonymkode: 98afa...f4f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #298 Del Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg kan kun være der på dagtid, men har klart å få inn 160 meldinger på den lille tiden jeg har hatt det inne. Jeg vil nok ikke klare flere tusen, men litt ekstra vil jeg kanskje klare å dra inn på en mnd. Hvis jeg bare fikk bekreftelse på hvor "lønna" min skal gå da. Jeg har ikke fått noe endelige greier der enda 🤔 Anonymkode: 98afa...f4f Si at du ønsker utbetaling til bitsafe konto. du må sende melding til finance avdelingen. men dette skal coachen din også ha nevnt? begynte med dette for en uke siden selv Anonymkode: 0bd44...990 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #299 Del Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Si at du ønsker utbetaling til bitsafe konto. du må sende melding til finance avdelingen. men dette skal coachen din også ha nevnt? begynte med dette for en uke siden selv Anonymkode: 0bd44...990 Jeg har sendt mailen dit, men ikke fått svar enda. Det tar kanskje litt lengre tid en et døgn? Hvor lang tid tok det før deg? Anonymkode: 98afa...f4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2020 #300 Del Skrevet 27. november 2020 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg har sendt mailen dit, men ikke fått svar enda. Det tar kanskje litt lengre tid en et døgn? Hvor lang tid tok det før deg? Anonymkode: 98afa...f4f må påregne ca. 24 timer responstid. de har mye å gjøre med tanke på at de lønner folk hver uke Anonymkode: 0bd44...990 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå